دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته | cctvipcamera

به محض ورود به کارپیما با یک سایت پر از دوربین مداربسته رو به رو می‌شوید! برای خرید دوربین مداربسته می توانید از سراسر کشور بدون واسطه خرید خودتان را انجام دهید . دوربین های بولت تحت شبکه یا ip قیمت بالاتری نسبت به دوربین های بولت آنالوگ HD دارند و این به‌دلیل نصب آسان‌تر، انعطاف و سازگاری بالا و امکاناتی نظیر کنترل از راه دور است.

  • از انواع دوربین مداربسته توربو اچ دی می توان در جاهایی که نیاز به امنیت بالایی دارند استفاده کرد.
  • پورت های ورودی و خروجی آن شامل پورت های POE ،VGA ،HDMI ،USB ،SATA پورت ورودی و خروجی صدا … است.
  • تشخیص حرکت به کاربران اجازه می‌دهد دوربین را طوری تنظیم کنند که فقط زمانی شروع به ضبط کند که حرکت در میدان دید آن تشخیص داده شود.
  • آداپتور یا منبع تغذیه جزو تجهیزات حساس دوربین مداربسته است و وظیفه تبدیل برق 220 ولت شهری به ولتاژ مورد نظر دوربینهای مداربسته یعنی 12 ولت با آمپر های متفاوت را دارد.
  • بهتر است در ابتدا بودجه خود را مشخص کنید تا بتوانید بلافاصله گزینه‌های اضافی را کنار گذاشته و دامنه جستجوی خود را محدودتر کنید.
  • در این مقاله به بررسی دوربین بی سیم و نیز کاربردهایی که پس از خرید دوربین بی سیم در اختیار شما قرار می‌گیرد، می پردازیم.

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی مداربسته هایک ویژن همچنین در بازار ایران نیز برند پرطرفداری نیز محسوب می گردد. این تکنولوژی نیز مختص دوربین های مداربسته توربو اچ دی هایک ویژن می باشد که می تواند سیستم آنالوگ را بدون نیاز به تغییر در بستر آن به HDTVI تغییر دهد. در این دوربین ها امکان انتقال تصویر از طریق کابل RG59 نیز فراهم شده است.

http://dieselcommittee.irیکی از کامل ترین انواع دوربین مداربسته، نوع اسپید دام است که در واقع کامل شده ی دوربین دام می باشد و قابلیت چرخش افقی، عمودی و حتی زوم را به وسیله کنترلر و کیبورد دارد. از ویژگی های اصلی این دوربین ها می توان به سرعت بالای چرخش آنها اشاره کرد که می تواند تا 360 درجه در 1 ثانیه هم برسد. این مدل از دوربین مداربسته از نام Dome یا گنبد الگو گرفته است که در واقع بدنه ای کروی و گنبد مانند داشته به همین دلیل دام نامگذاری شده است.

دوربین های مداربسته هایک ویژن در دو تکنولوژی آنالوگ HD و تحت شبکه طراحی و تولید می شوند. اگر بخواهیم به طور كلی از دو سیستم مدار بسته بگوییم باید به دوربین‌های مداربسته آنالوگ و تحت شبكه اشاره كنیم. برند داهوا ، یکی از پرفروش ترین مارک های دوربین مداربسته در دنیا می باشد. در سال 2017 شرکت Dahua به عنوان دومین برند محبوب دنیا شناخته شد و بعد از هایک ویژن در ردیف دوم قرار گرفت.

دوربین کوچک بیسیم SQT PRO

دوربین مینی اسپید دام یا مینی پی تی زد کوچکتر از دوربین اسپیددام است، بعلاوه قیمت آن نیز پایین تر است. این دوربین مداربسته برای نصب در مکان های کوچک بسیار مناسب است و با زاویه دید بالا محیط را به خوبی پوشش می دهد. امکان انتقال تصویر این امکان را برای کاربر دوربین مدار بسته فراهم می کند تا در هر ساعت از شبانه روز بتواند محل مورد نظر را مانیتور نماید. که این فرمت فشرده سازی در سیستم دوربین مداربسته گوناگون بوده و می تواند در فضای ذخیره سازی سیستم دوربین مدار بسته موثر باشد. هارد مناسب سیستم دوربین مداربستهاول اینکه در سیستم دوربین مداربسته که می خواهید برای آن هارد تهیه نمایید قرار است چه تعداد دوربین قرار بگیرد.

دستگاه ضبط دی وی آر