دوربین مدار بسته مشخصات ، قیمت و خرید آنلاین | cctvipcamera

سیستم های مدار بستهدر هنگام خرید دوربین مدار بسته باید در نظر داشته باشید که قیمت دوربین مداربسته در محصولات HD آنالوگ در هر سه فناوری گفته شده نسبت به دوربین مداربسته تحت شبکه پایین تر می باشد. همان‌طور که گفتیم وضوح تصویر دوربین‌های مداربسته بیشتر به آنالوگ یا تحت شبکه بودن آنها بستگی دارد. اما نوع لنزی که در این دوربین‌ها قرار گرفته است تعیین‌کننده نهایت وضوح تصویری است که می‌توانید که آن دریافت کنید. برند داهوا ، یکی از پرفروش ترین مارک های دوربین مداربسته در دنیا می باشد.

http://dieselcommittee.ir

برخی از مجله خبری دوربین مداربسته آی پیها مانند اکسیس، اویژیلون، بوش، سامسونگ و سونی دارای دوربین های مداربسته با قیمت بسیار بالا هستند. کشور چین با توجه به فعالیت های موفقی که در عرصه اقتصادی داشته است در این حوزه نیز عملکرد خوبی داشته است. برندهای هایک ویژن، داهوا، یونی ویو، تیاندی و… از برندهای مطرح جهانی این کشور هستند. برندهایی که نه تنها در کشور ما ایران بلکه در سراسر دنیا شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

دوربین مدار بسته تحت شبکه هایلوک مدل IPC-T120-D

فاصله کانونی دوربین های امنیتی از 2/5 میلی متر تا 13/1 میلی متر متغیر می باشد. ضمن اینکه به این نکته توجه کنید که دوربین کیوب ضد آب و گردوغبار نیست و برای کاربری صنعتی استفاده از آن توصیه نمی شود. پروتکل های متعددی برای هر یک از کاربردهای فوق وجود دارد که مزایا و معایب خودشان را دارند. برخی سریع ترند، بعضی مطمئن ترند، برخی ساده ترند و برخی به صورت سخت افزاری و بعضی به صورت نرم افزاری پیاده سازی می شوند.

دستگاه رکوردر تحت شبکه داهوا DH-NVR4216-4KS2/L

نصب سیستم دوربین مدار بسته در خیابان ها و ورودی و خروجی ساختمان هایکی از بهترین فضاهایی که برای نصب دوربین مداربسته می توان در نظر گرفت خیابان ها و گذر های منتهی به ساختمان و محلی است که قرار است دوربین مدار بسته در آنجا نصب شود. در هنگام خرید دوربین مداربسته اگر قصد صدا دار کردن سیستم خود را داشته باشید انتخاب دوربین مداربسته صدادار داهوا علاوه بر کیفیت بالا قیمت دوربین مدار بسته را به صورت کلی به صورت کاملا ویژه ای تقلیل می دهد. در هنگام خرید و قیمت دوربین مداربسته و انتخاب دوربین متحرک باید به این موضوع کلیدی و مهم دقت داشته باشید با توجه به امکانات و ویژگی های که دوربین مدار بسته متحرک ارائه می دهد.

  • در مواقع حساسی که نیاز به کنترل مخفیانه وجود دارد، می توان از دوربین های پین هول استفاده کرد.
  • چندین روش مختلف برای ضبط و ذخیره ویدیو از دوربین امنیتی وجود دارد که در زیر توضیح داده شده است.
  • اگر قصد خرید دوربین مداربسته دارید و اطلاعات کافی در این زمینه ندارید پیشنهاد میکنیم قبل از خرید حتما حتما در مورد کیفیت تصویر و رزولوشن دوربین های مداربسته در صفحه رزولوشن تصویر دوربین مداربسته مطالعه کنید.
  • دوربین های کیوب که بیشتر در سبک های مینیاتوری طراحی میشوند هزینه و امکانت چندانی نداشته و بهترین گزینه برای استفاده های جزئی از دوربین های مداربسته است، دوربین کیوب تنها در چند برند ویوتک، داهوا و هایک ویژن تولید میشود.
از کاربرد های مهم آن در هنگام تصادفات برای مشخص شدن مقصر حادثه و یا ثبت تصاویر در هنگام طبیعت گردی است. بعضی از آنها دارای دو دوربین هستند و همزمان نقش دوربین دنده عقب را نیز ایفا می کنند. بعضی از مدل های دوربین خودرو سیم کارت خور و دارای سیستم عامل اندروید هستند که قیمت بالاتری دارند.

دوربین مداربسته داهوا مدل HAC-HFW1200CMP