دکوراسیون داخلی هماهنگ و متعادل منزل گروه بازرگانی افراش پلاس | elitarchgroup

یکی از سبک هایی که در دکوراسیون داخلی استفاده می شود سبک دکوراسیون مینیمال می باشد. گرچه هر دو بخش های مشترکی با هم دارند و هدف همه آنها بهبود کیفیت زندگی از طریق بهبود فضاست ، اما مترادف هم نیستند. طراحی داخلی منزل و دکوراسیون داخلی منزل دو واژه ای هستند که معمولا با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند اما حقیقت این است که واقعا نمی توان این دو واژه را به جای هم به کار برد. شباهت های زیادی بین این دوشغل وجود دارد، آنقدر که سخت است بتوان گفت مرز مشخص بین این دو حرفه چیست. اگرچه با این حال، کمی بیش از یک تفاوت ناچیز بین آنچه که یک فرد را طراح داخلی می کند و آنچه که یک فرد را دکوراتور داخلی می کند، وجود دارد. طراحی دکوراسیون داخلی اگر چه شاید از نظر یک فرد عادی ، راحت بنظر برسد اما در حقیقت نیاز به تحصیلات ، تخصص و تجربه دارد .

مراحل مربوط به طراحی دکوراسیون داخلی

برای هر فضا ده‌ها طرح مختلف وجود دارد، اما برای جلوگیری از سخت‌تر و وقت‌گیر شدن آن، عاقلانه است که سبک مورد علاقه خود را بیان کنید. مثلا می خواهید دکوراسیونی مدرن و شیک داشته باشید یا به دکوراسیونی مجلل و کلاسیک علاقه مند هستید یا شاید طراحی نئوکلاسیک را ترجیح می دهید. در نتیجه در این مرحله در مورد سبک طراحی با طراح صحبت کنید و سلیقه خود را بگویید.

  • از انتخاب مبلمان مناسب گرفته تا پیدا کردن پالت رنگی عالی ، در اینجا ایده دکور خانه مورد تایید طراحان وجود دارد تا در ساخت خانه رویایی خود الهام‌بخش سنگ تراورتن شما باشد.
  • می‌باشند که برای رفع نیاز هرکدام باید استراتژی‌های متفاوتی را پیاده‌سازی کرد.
  • دو مفهوم حائز اهمیتی که با روشن شدن معنا و مفهوم هر یک، آنگاه است که می‌توان راجع به دکوراسیون مدرن اظهار نظر کرد.
  • یکی از اصول هر آشپزخانه استانداردی، اجرای مثلث کار آشپزخانه است.
  • علاوه بر این طراحی داخلی باعث زیباسازی فضای داخلی ساختمان‌ها می‌شوند و از این رو طراحان داخلی نقش بسیار مهمی را در زیباتر کردن محیط زندگی و کار افراد دارند.
دو صندلی زیبا و راحت در کنار پنجره در نظر بگیرید تا فضای دو نفره دلنشینی ایجاد کند. جایی را برای خود تعبیه کنید که بتوانید کتاب بخوانید و از منظره بیرون لذت ببرید. یک میزگرد کوچک جایی برای خوردن قهوه صبحگاهی آرامش شما را دو چندان می‌کند.

چینش و سیرکولاسیون در آشپزخانه

دکوراسیون داخلی هماهنگ و متعادل منزل گروه بازرگانی افراش پلاس | elitarchgroup

استفاده بهینه از فضا دیگر نکته مورد توجه در طراحی دکوراسیون داخلی یک محیط است. نورپردازی فضای داخلی ویلا در کنار ابعاد زیباشناختی، بعد عملکردی هم دارد. نور مناسب در طول شب در یک فضای داخلی می‌تواند حس محدود بودن یا ابهام و هراس را بر طرف کند. به کمک نورپردازی می‌توان یک فضای داخلی را به جزایر نورانی متنوعی تبدیل کرد. پس از باب مثال، غذاخوری باید نور ملایم و گرمی‌داشته باشد یا بهترین نورها برای حمام، منابع نوری کم ولتاژ هستند. اتاق نشیمن یکی از مهم ترین بخش ها در ویلاهای بزرگ و کوچک محسوب می شود بنابراین بهتر است در این بخش از ویلا از مبلمان راحتی و مناسبی استفاده نمایید همچنین می توانید تلویزیون را در نقطه مقابل مبلمان قرار دهید و فضایی ایده آل را برای استراحت فراهم آورید.