سایت ساز رایگان طراحی سایت ساخت سایت در کمتر از 5 دقیقه سی فایو | armansiahloo

صفحه فرود ابزاری برای سایت‌های اینترنتی است تا در آن پروسه فروش محصولات و خدمات را در یک مسیر میانبر طی کنید و خیلی سریع یک مشتری بالقوه را به مشتری بالفعل تبدیل نمایید. شرکت مهندسی برخط نگاران (تارینوتک) دارای مجوز رسمی از سازمان نظام صنفی کسب و کارهای رایانه ای کشور بوده و این موضوع سبب اطمینان خاطر بسیاری از شما عزیزان بابت دغدغه های قانونی شده است. زیبایی سایت از دید کاربران بسیار مهم است چرا که کاربران در ثانیه های اول قبل از هر کار دیگری به زیبایی سایت نگاه میکنند و اگر طراحی زیبا و کاربر پسندی داشته باشد، در آن میمانند وگرنه به سراغ سایت دیگر میروند. ضمنا سایت شما تصویرساز برند شما در ذهن مشتریان شماست و اگر زیبا نباشد، کاربران تصور خوبی از برند شما نمیکنند و در مقابل اگر چشمگیر باشد، تصورشان از شما نیز حرفه ایست. ۱) اگر در حال حاضر مالک سایتی هستین، باید بدانید که سایت فعلی شما آیا ویژگی ها و استانداردهای یک سایت حرفه ای را دارد، تا نیاز کاربران و مشتریان شما را مرتفع کند؟ یا یک پای کار لنگ میزند و باعث میشود شما بازخورد مناسب از سایت خود نداشته باشید!

کسب رتبه‌های برتر گوگل

طراحان ما وب سایتی منحصر به فرد و جذاب برای شما خلق خواهند کرد. در ابتدا شما یک دامین موقت از وبزی دریافت خواهید کرد اما پس از ارتقا سایت به سادگی می توانید دامین مورد نظر خودتان را به وبزی وصل نمایید. با استفاده از ابزارهای کامل سئو، بهینه شدن خودکار کدهای سایت و سرعت بالای سایت به راحتی می توانید سایت خودتان را بهترین طراح سایت در بویین زهرا سئو کنید.

تمام استانداردهای سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) در وب سایت شما رعایت شده است و به راحتی می‌تواند رتبه های بالای گوگل را کسب کند. وبزی یک نرم افزار بر بستر ابری هست و شما نیاز به خرید هاست ندارید. با خرید وبزی شما هر چیزی که برای راه اندازی یک سایت نیاز دارید را خواهید داشت.

  • در پایگاه دانش سی فایو، تمامی آموزش های ساخت وب سایت موجود است.
  • هر چیزی که برای داشتن یک فروشگاه قدرتمند نیاز دارید در اختیار شماست.
  • این کار بسته به مهارت و آشنایی شما با طراحی و حجم محتوای سایت ممکنه چند روز طول بکشه.
  • با استفاده از وبزی به راحتی و بدون نیاز به کدنویسی یک سایت عالی بسازید.
  • دارکوب واحد بازاریابی خود را به صورت کامل حذف نموده است و سیاست جذب مشتری خود را بر اساس رضایت مندی مشتریان خود بنانهاده است و تمرکز اصلی خود را بر روی کیفیت وب سایت های طراحی شده و همچنین بازدهی بالای عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت قرار داده است.
  • دوست دارید آدرس وب‌سایت شما چه باشد؟ شما می‌توانید خیلی سریع دامنه مورد نظرتان را ثبت کنید یا دامنه‌ قبلی خود را به سایت متصل نمایید.
عموما اغلب کارفرمایان در انتخاب پلن مناسب طراحی برای کسب‌وکارشان تردید دارند، به‌همین‌جهت تیم حرفه‌ای ما در کنار شماست تا با مشاوره‌‌های رایگان انتخاب نوع پلن طراحی را برای شما راحت‌تر کند. در هر زمینه‌ای که فعالیت داشته باشید، به احتمال بسیار نیاز به طراحی و راه اندازی سایت را احساس می‌کنید و سایت‌سازها تقریبا در همۀ این حوزه‌ها سرویس‌های جذابی را در اختیار شما قرار می‌دهند. این روزها که تلفن همراه به یک وسیلۀ جذایی‌ناپذیر و به بخشی از زندگی ما تبدیل شده، جست‌وجو در اینترنت و وقت گذراندن در آن هم شکل دیگری به خود گرفته است.

کسب درآمد از اینترنت + 5 ایده جذاب برای کسب درآمد از اینترنت

بروید که پشتیبانی
یکپارچه، سایت، هاست، دامنه و تمام امکانات سایت را فراهم کند. با ویترین می‌توانید انواع سایت‌های فروشگاهی و شرکتی را خودتان طراحی کنید. از این نمونه سایت‌ها برای طراحی سایت کسب‌وکار خود ایده بگیرید. سایت های اختصاصی و قالب آماده وب وان، هر دو با زبان ASP.NET نوشته شده اند و شما می توانید به صورت مادام العمر از پشتیبانی وب وان با پرداخت و تمدید سالیانه استفاده و سایت خود را با توجه نیاز های خود توسعه دهید. البته که در طول مدت پشتیبانی از به روزرسانی هایی که به صورت دوره ای بر روی قالب ها پیاده سازی می شود، به صورت رایگان بهره مند خواهید شد. این راهنما شما را با دانش و استراتژی های مورد نیاز طراحی سایت فروشگاهی استثنایی مجهز می کند.

سایت ساز رایگان طراحی سایت ساخت سایت در کمتر از 5 دقیقه سی فایو | armansiahloo