قیمت دوربین مداربسته انواع دوربین مدار بسته فروشگاه دوربین استور | cctvipcamera

دوربین مداربسته اسپید دام آنالوگ بایستی به وسیله سیم های رابط RS485 به دستگاه ضبط تصاویر DVR یا XVR متصل گردد. بعد از اتصال شما می توانید با تغییر زاویه دوربین نقاط مورد نظر را مشاهده نمایید. در دوربین های تحت شبکه IP نیازی به اتصال کابل مخصوص نیست و دوربین با استفاده از دسترسی اینترنت تغییر زاویه خواهد داد. زندگی بدون امنیت معنی ندارد، امروزه صیانت از حریم منازل مسکونی مهم ترین امر حفظ امنیت و آرامش ساکنان و اهالی یک مجتمع می باشد. شما برای داشتن یک زندگی با آرامش نمی توانید از محیط پیرامون خود غافل باشید برای هم امر باید بتوانید بصورت 24 ساعته محل زندگی خود را تحت نظر داشته باشید تا از وقوع جرم و سرقت جلوگیری نمائید. بهترین راه حل برای پاسخ به این نیاز شما خرید دوربین مداربسته می باشد که بتوانید دائما محل زندگی خود را تحت مراقبت داشته باشید.

http://dieselcommittee.ir

نرخ، کیفیت، سرعت در ارائه خدمات و برخورد و پاسخگویی مناسب و… مسلما از مهمترین عوامل برای تصمیم گیری و اقدام به تهیه برای مشتریان است. به عنوان مثال اولیای یک کودک می توانند زمانی که فرزندشان در داخل مهد کودک می باشد از طریق دوربین های امنیتی و نظارتی کنترل نمایند. را از لحاظ تکنولوژی ساخت می توان به 2 دسته کلی آنالوگ و تحت شبکه دسته بندی کرد. در محصولات اخیر اکثر دوربین ها دارای لنز فیکس با فاصله کانونی 3.6 و 4 میلی متری می باشند. دیگر خاصیتی که دوربین های نظارتی متحرک دارا می باشند این است که فاصله کانونی این دسته از دوربین ها متحرک است و شما می توانید تصویر خود را زوم یا واید نمایید.

توجه داشته باشید که دوربین بیبی کم تنها با نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته مخصوص کار می کند. دوربین مداربسته بولت به علت ظاهر به نسبت بزرگی که دارد، بسیار تو چشم و دیدرس است و به همین خاطر این دوربین مداربسته بیشتر در برابر افراد خرابکار قرار می گیرد. تمامی این موارد به هم مرتبط هستن و در انتخاب درست دوربین شما بسایر موثر هستند. شما عزیزان می توانید از مشاوره رایگان ایمن موج ثامن استفاده کنید تا کارشناسان ما مناسب ترین دوربین مداربسته مخصوص به شما را معرفی کنند.

دوربین مداربسته بیسیم P36

در سال 2017 مجله خبری دوربین مداربسته آی پی Dahua به عنوان دومین برند محبوب دنیا شناخته شد و بعد از هایک ویژن در ردیف دوم قرار گرفت. از بین برندهای سیستم های نظارتی ، Dahua دارای مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در انواع دوربین ها و دستگاه های DVR/NVR می باشد. جهت خرید دوربین مدار بسته علاوه بر مشاهده لیست قیمت دوربین مداربسته می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از تخفیف بیشتری بهره‌مند شوید. برای خرید پک آماده دوربین نیز به صفحه پکیج دوربین مداربسته مراجعه کنید.

نحوه انتخاب هارد برای دوربین های مدار بسته

همچنین پکیج های آماده ی دوربین مداربسته ، مناسب برای کاربری های مختلف گردآوری شده است که شما می توانید بر اساس نیاز خود آن ها را تهیه فرمایید . فروشگاه اینترنتی مالکد با چندین سال سابقه در زمینه فروش ، نصب و نگهداری از تجهیزات نظارتی و امنیتی تلاش میکند تا محصولاتی با کیفیت برتر را در اختیار خریداران گرامی قرار دهد هدف ما این است تا شما عزیزان از خرید خود لذت برده و خاطره خوشی را با مالکد تجربه کرده باشید. دستگاه‌های NVR می‌توانند وجود دوربین‌های سازگاری را که تشخیص دهند و بدون نیاز به دخالت کاربر، آن‌ها را در یک شبکه داخلی در داخل NVR پیکربندی کنند. این امکان را برای یک سیستم دوربین IP PoE plug-and-play فراهم می کند که هر کسی می تواند آن را راه اندازی کند. دوربین‌های امنیتی 4 در 1 با وضوح حداکثر 2K موجود هستند و در حالت HDCVI، HDTVI یا AHD، کنترل‌های ویدیویی/PTZ را از طریق کواکس ارسال می‌کنند.

  • یک هارد با ظرفیت یک ترابایت مناسب برای ذخیره تصاویر تا چهار دوربین می باشد.
  • برای تامین این توان حداقل باید از یک UPS یو پی اس با توان 600VA استفاده کنید.
  • دوربین مدار بسته مخفی از نقطه نظر ساختار کلی به 2 نوع دوربین تکی و دوربین به همراه DVR ویا NVR تقسیم می شود.
  • سبک های دوربین از گنبدهای داخلی و خارجی، گلوله ها، برجک ها، مدل های مخفی، مدل های چشم ماهی و گزینه های مختلف PTZ متفاوت است.
  • یکی دیگر از این پیشرفت ها در حوزه دوربین های آنالوگ، ساخت دوربین های آنالوگ HDCVI می باشد.