قیمت دوربین مداربسته خرید دوربین مداربسته قیمت دوربین مدار بسته خرید دوربین مدار بسته | cctvipcamera

رزولوشن تراکم پیکسل ها یا همان نقاط نوری است که بر روی مانیتور نمایش داده می شود. دوربین مداربسته بولت ضد آبدوربین Bullet به راحتی نصب می شود و نیازی به باز کردن دوربین در هنگام نصب آن نیست. همچنین هیچ سیمی برای قطع کردن خرابکار وجود ندارد، زیرا سیم‌ها از داخل براکت دوربین عبور می‌کنند و اگر به درستی نصب شوند، قابل مشاهده نیستند.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE16H0T-IT5F

کابل cat6 نوع دیگری از کابل شبکه است که از لحاظ سرعت انتقال داده بهتر عمل می کند. دوربین بیبی کم که به دوربین پرستار یا دوربین مراقبت کودک هم معروف است، برای کنترل کودکان و سالمندان بسیار مناسب است. شما به راحتی می توانید با قرار دادن آن در مکانی مناسب و اتصال به اینترنت مودم خود مراقب فرزندان خود باشید. تنها با نصب نرم افزار مربوط به دوربین بر روی گوشی همراه خود تصاویر را مشاهده کنید.

دوربین مداربسته چه کاربردی دارد ؟

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی بولت به دلیل ساختار و ظاهر استوانه ای شکلشان که شبیه به گلوله است، به BULLET نام گذاری شده اند. دوربین های بولت یکی از پرکاربردترین دوربین های مداربسته در محیط های بیرونی هستند و اغلب جنس بدنه آنها فلزی می باشد. اگر میخواهید برای مجموعه ای دوربین های مداربسته تحت شبکه نصب کنید باید از دستگاه ضبط nvr استفاده کنید .

  • نصب دوربین مداربسته بولت بسیار راحت می باشد و همچنین دوربین مداربسته بولت را می توانید در هر سطحی نصب کنید.
  • شرکت هایک ویژن نمایندگان متعدد در سرتاسر کشور دارد که محصولات این شرکت را به فروش میرسانند.
  • هر چقدر رزولوشن تصویر آن ها بالاتر باشد، برد دوربین پلاک خوان نیز بیشتر می شود و قادر است از فاصله ی بیشتری پلاک ها را ثبت نماید.
  • در نهایت، شما باید بتوانید در مورد نحوه عملکرد محصولات نظارتی به درکی درست و واقعی دست‌یابید.
  • دوربین مداربسته از طریق ثبت اطلاعات تصویری یک محیط امکان پیگیری شخصی یا قضایی پس از وقوع جرم را مهیا می‌کند.

بنابراین مهم است که بهترین شرکت را جهت دریافت چنین مشاوره ای انتخاب نمایید. فرافن مارکت دوربین های مدار بسته را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند و تخفیفات خوبی برای مشتریان و همکاران خود در نظر می گیرد. این دوربین با زاویه 180 و 360 درجه از تمام زوایا تصویر برداری می کند، بنابراین برای پوشش محیط به تعداد دوربین مداربسته کمتری نیاز دارید. دوربین Fisheye از مقاومت کمی برخوردار و برای نصب در فضاهای داخلی و محیط های بزرگ و پر تردد بسیار مناسب است.

http://dieselcommittee.ir

برند های محبوب دوربین مدار بسته به ترتیب الویت عبارتند از داهوا,هایک ویژن,بالت,شیائومی, … در حالی که دوربین مداربسته تحت شبکه ip مزایای فناوری PoE را دارند که کابل کشی و برق رسانی به دوربین ها را ساده می کند و از وضوح تقریباً نامحدودی در آینده پشتیبانی می کند، اما یک محدودیت دارند. در تصویر زیر مقایسه وضوح دوربین مداربسته برای نشان دادن درجه تفاوت ارائه شده است این نکته مهم است که دوربین‌های مداربسته ارزان قیمت موجود در بازار که از سنسورهای با کیفیت پایین برای ارائه تصاویر استفاده می‌کنند،وضوح تصویر پایین تری را نسبت به تصویر زیر دارند. دوربینِ مداربسته تحت شبکه، با استفاده از کابل های شبکه به دستگاه متصل می شوند. این دوربین ها دارای کیفیت بالایی هستند و قابلیت های بالایی دارند و بیشتر برای کارایی های خاص و حائز اهمیت از ان ها استفاده می شود. قیمت، یکی از مواردی است که خریداران دوربین های مداربسته، اهمیت ویژه ای برای ان قائل هستند.