قیمت 12 عدد دوربین مداربسته vivok چین دیده بان | cctvipcamera

در صورتی که برند شما دارای محصولات HD و تحت شبکه باشد قیمت هر دو گروه محصولات در یک فایل قرار دارد. دوربین بولت برای ثبت تصاویر به صورت ثابت و در یک مکان خاص طراحی شده است. این نوع دوربین با عنوان دوربین امنیت خانگی نیز شناخته می شود و دارای طراحی استوانه ای و نازک است و در محیط بیرون از خانه و در حیاط و یا باغ مورد استفاده قرار می گیرد. به زبان ساده، این یک زنگ در است که دارای دوربین فیلمبرداری با بسیاری از ویژگی های شگفت انگیز است. و ویژگی یکپارچه سازی امکان اتصال با تلفن های هوشمند، تلویزیون ها یا سایر دستگاه های هوشمند مانند الکسا را فراهم می کند. دوربین های تحت شبکه برای کسانی که به طور مداوم در حال حرکت هستند عالی هستند.

دوربین مدار بسته لامپی کوپر مدل Wifi Bulb HD Cooper

از ویژگی های مثبت این نوع دوربین ها می توان به هزینه های خرید پایین و سهولت در نصب و استفاده و همچنین ارسال زنده دیررس اشاره کرد. یکی از دلایل اصلی در دسترس بودن دوربین های مداربسته آنالوگ، انتقال تصویر ساده آنهاست. سیم کشی آنها به این صورت است که می توان مانند دوربین های آنالوگ برای هر دوربین یک کابل مجزا کشید. روش دیگر این است که می توان از یک کابل استفاده کرد و کنار هر دوربین یک سوئیچ قرار داد. برای تغذیه دوربین مداربسته AHD نیز می توان از یک آداپتور کنار دوربین و یا یک سوئیچ POE استفاده کرد.

دوربین مداربسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CD1047G0-L

این دوربین ها برای استفاده در محیط بیرون و در شب که نور تقریبا صفر است می تواند ایده آل باشد. دوربین گنبدی یا Dome مقرون به صرفه ترین دوربین در میان دیگر دوربین های مداربسته است. از این دوربین برای نصب در داخل ساختمان استفاده می شود و نام آن از شکل و ظاهر گنبدی شکل آن گرفته می شود. دوربین های گلوله ارزش زیادی برای پول ارائه می دهند و یک انتخاب عالی برای برنامه های امنیتی و نظارتی هستند.

http://dieselcommittee.ir

از مجله خبری دوربین مداربسته آی پیگر ویژگی های این دوربین مداربسته می توان به لنز ثابت، وجود کارت حافظه داخلی برای ضبط و امکان اتصال به wifi در برخی از آن ها اشاره کرد. دوربین پین هول قابلیت دید در شب ندارد، بنابراین برای محیط های کوچک و با شرایط نوری مطلوب مناسب است. در واقع کیفیت دوربین های سوزنی نسبت به سایر دوربین های مداربسته پایین تر است. ضمن اینکه لنز بکار برده شده در این دوربین لنز ثابت است و قابلیت تعویض ندارد.

بنابراین در لیست قیمت دریافتی شما قیمت انواع دوربین های IP و دستگاه های NVR را مشاهده خواهید کرد. در كنار این دوربین‌‌های به صرفه با نصب و آموزش استفاده آسان، دوربین تحت شبكه IP هایك ویژن برای مقاصد جدی‌تر كاربرد دارند. وقتی حرف از یك مكان شلوغ‌تر یا امنیتی‌تر باشد، با استفاده از دوربین مداربسته تحت شبكه قابلیت‌های متعددتری در اختیار خواهید داشت. منظور از مداربسته این است كه تصاویر برای چند صفحه نمایش مشخص پخش می‌شود و در واقع یك تلویزیون برای پخش محدود است.

  • دوربین‌ مدار بسته بی ‌سیم، نوعی از دوربین‌های امنیتی هستند که سیگنال‌های تصویری و صوتی را از طریق اینترنت به گیرنده‌ها منتقل می‌کنند و برای انتقال تصاویر نیازی به کابل و سیم ندارند.
  • و علت خرید و قیمت دوربین مداربسته آشنا می کنیم و سعی می کنیم تا شما در انتخاب یک سیستم دوربین های نظارتی و امنیتی به صورت کامل راهنمایی کنیم.
  • وجود دوربین مداربسته در کارخانه ها، کارگاه ها و دیگر اماکن صنعتی علاوه بر منصرف کردن سارقین موجب می شود که در صورت بروز سرقت از طریق تصاویر ثبت شده افراد را شناسایی کنید.