لوازم شنا پرسا اسپرت | takdoo-تکدو

شیشه این عینک ضد بخار بوده و کش نگه دارنده و فریم دور شیشه از جنس سیلیکون می باشد. کلاه شنااز جمله وسایل شنا و غواصی از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این کلاهintexاز مرقوبترین جنس ( سیلیکون با کیفیت ) تهیه شده است .

این کلاه توسط برندهای معتبری مانند آرنا ، اسپیدو ، فاکس ، زاگز ، آکوااسفر و … در بازار جهانی ارائه می شود. همچنین برای کودکانی که هنوز قادر به نگه داشتن سر خود در بیرون از آب ندارند و احتمال آب خوردن آنها هست، بازوبندها مفید بوده و حرکات چرخشی و دوچرخه را بهتر یاد میگیرند. کمربند های شنا نیز از جلیقه ها بیشتر مورد استفاده می باشد زیرا حین شنا کردن جلوی دست و پا زدن کودک را نگرفته و یادگیری بهتر انجام می گیرد.

بازوبند شنا بادی اینتکس(BODY INTEX) در بسته بندی دو عددی کد 89

لوازم شنا پرسا اسپرت | takdoo-تکدو

شما میتوانید تمامی لوازم جانبی شنا را از فروشگاه ورزش کالا تهیه کنید. حلقه شنا بادی مدل لاستیک bestway36016 جدید ترین محصول بست وی است که برای… باید راحت باشد و مانع از انجام حرکات و تکنیک های شما در آب نشود. مایو شنا می تواند در ورزش های آبی دیگر مانند غواصی، اسکی روی آب و مواردی از این دست استفاده شود. به همین منظور استفاده از تخته های شنا برای مبتدیان از طرف مربیان شنا همیشه توصیه می شود. با استفاده از تخته شنا دست ها ثابت مانده و تمرکز شناگر روی حرکات پا می باشد و بدین ترتیب جهت حفظ تعادل بدن روی آب بسیار کمک خواهد کرد.

  • عینک شنا عروسکیاز جملهوسایل شنا و غواصیازمحصولات اینتکسبه شمار می آید .
  • این وسیله با افزایش تماس کف دست با آب ایجاد مقاومت بیشتری می‌نماید.
  • اگرچه در ورزش شنا به نظر می رسد که تمام چیزی که نیاز دارد یک مایو شنا و یک عینک شنا است، اما اگر در حین تمرین شنا یک نگاه به اطراف استخر بیندازید، به سرعت تجهیزات متفاوتی و کاربردی را خواهید دید.

غرفه‌دارهای باسلام از شمال تا جنوب اینجا هستن تا بهترین تجربه خرید عینک شنا رو برای شما فراهم کنن. راستی اگر هم این مدل‌ها مورد پسندتون نیست ما کلی تجهیزات ورزش های آبی دیگه هم داریم که می‌تونی برای دیدنشون به صفحه خرید تجهیزات ورزش های آبی سر بزنی؛ اونجا محصولات دیگه مثل قایق بادی، جلیقه نجات، عینک شنا، کلاه شنا رو هم می‌تونی ببینی. عینک شنا اسپرت آفتابیاز جملهوسایل شنا و غواصیاز محصولاتاینتکسبه شمار می آید .

مایو دخترانه مدل السا و انا رنگ فسفری

زمانی که شما از این کفی ها استفاده میکنید سرعت شما در شنا بالا میرود. با استفاده از کفی شنا فشار زیادی به مفاصل شما وارد می شود که همین فشار به قوی تر شدن مفاصل شما کمک زیادی می کند. مایوها از جنس های متنوعی از قبیل نخی، نایلون، پلی اتیلن، پلی استر، اسپندکس و کتان تولید می شوند. جنس نخی و گاه جنس استرج و نایلون بیشتر در مدل های مردانه استفاده می شوند. فراتر از تمام جنبه های فنی و سرعتی شنا، که باعث سرگرمی و موفقیت شما می شود، مهم نیست که چقدر در امر شنا خوب باشید، ملاحظات و تجهیزاتی نیز برای شنا نیز وجود دارد. همچنین حوله هایی که برای کودکان با خیالی آسوده تر در فضای عمومی کنار ساحل می توانید استفاده کنید به صورت پانچ بوده که پوشیدنی است و در عین طراحی های زیبا و جذاب برای بچه ها تا خشک شدن بدن کودک پوشش دهی مناسبی خواهد داشت.

لوازم جانبی شنا (عینک، کلاه و گوشگیر)