لیست قیمت دوربین‌ مدار بسته، ۲۶ بهمن ترب | cctvipcamera

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B2A21P با رزولوشن 2 مگاپیکسل با برد دید در شب 20 متر است. این دوربین یکی از محصولات سری کوپر داهواست که به دلیل قیمت پایین و کیفیت مطلوب 2 مگاپیکسل، جزو یکی از پرفروشترین مدل های داهوا بشمار می رود. تمامی تقسیم بندی هایی که در بالا مطرح شد از عوامل موثر بر قیمت دوربین مداربسته هستند. در صورت انتخاب هر دوربینی، درصدی برمبنای ویژگی ها و قابلیت ها روی قیمت پایه افزوده خواهد شد. دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل می تواند از دوربین 3 مگا پیکسل ارزان تر باشد به شرط آنکه تمام مشخصات دوربین ها به جز رزولوشن در هر دو یکسان باشد.

دوربین 1 مگاپیکسل Vivok چین

اما اگر دوربین یا سیستم مداربسته خود را مستقیما در نزدیکی یک منبع گرمایی شدید مانند کوره یا بخاری قرار دهید ممکن است به دوربین شما آسیب رسانده و منجر به مختل شدن و یا حتی سوختن آن شود. شما باید به این توجه کنید که دوربین را برای چه کاری می خواهید مثلا برای کنترل منزل یا برای کاربرد صنعتی ، برای کنترل ترافیک یا اینکه برای کنترل نقل و انتقالات ، ورودی ها یا خروجی ها می خواهید که هر کدام دوربین مخصوص خود را با قابلیت های منحصر بفرد خود را دارند. اگر دنبال بهترین مدل هستید در فروشگاه کارپیما انواع سیستم های امنیتی وجود دارد .

http://dieselcommittee.ir

زوم دیجیتال را می توان روی ویدیوی زنده یا ضبط شده انجام داد – زیرا بزرگنمایی دیجیتالی تصویر است که می تواند در هر نقطه ای انجام شود. دوربین های مداربَسته مینیاتوری یا مخفی، همان طور که از نامشان پیداست، اندازه ای در حد دو بند انگشت دارند و امکان مخفی کردن آن ها وجود دارد. این دوربین ها قابلیت تصویر برداری از تمامی جهات را به طور همزمان دارند.

  • دوربین مداربسته بیبی کم به دستگاه های ضبط وصل نمی شوند، و تصاویر را بر روی مموری کارت ذخیره می کنند، و شما نهایتا می توانید مموری کارت 128 گیگ را برای ذخیره سازی اطلاعات و تصاویر خود تهیه کنید که این حجم ممکن است برای بسیاری از افراد بسیار کم و ناچیز باشد.
  • هارد یک تجهیز گران قیمت است و در مواردی حتی قیمت آن از دستگاه DVR نیز بیشتر می باشد.
  • تا اینکه در اواخر قرن بیستم میلادی دوربین تحت شبکه پا به عرصه ظهور گذاشتند.
  • ابتدا اینکه قیمت بالایی ندارند و با کمترین قیمت ممکن، می توان به این دوربین ها دسترسی داشت؛ سپس اینکه نحوه راه اندازی و نصب دوربین های آنالوگ، بسیار ساده است.
این ویژگی ها باعث شده که این مدل دوربین را به بهترین دوربین مداربسته تبدیل کرده است. این مدل دوربین های مداربسته بدون داشتن نقطه کور می تواند تمام فضای مورد نظر را تا شعاع چند صد متر تحت نظر داشته باشد. پس دوربین های اسپید دام به مانند یک نگهبان قابل اعتماد می تواند بدون استراحت و بطور خستگی ناپذیر از محل کار یا محیط زندگی شما حراست کند. دوربین اسپید دام به دو نوع دوربین اسپید دام تحت شبکه و دوربین اسپید دام آنالوگ تقسیم می شود. دوربین های مداربسته آنالوگ با کیفیت اچ دی و بالاتر به دوربین مدار بسته AHD معروف می باشند.

دوربین دام 4 مگاپیکسل داهوا DAHUA HDW 1400EMP-A

کاربران همچنین دید واضحی از تعداد افراد وارد و خروج از یک مکان برای بهبود امنیت و ایمنی دارند. این دوربین ها معمولا بر روی سقف یا دیوار نصب می شوند و معمولا از آن ها برای فضاهای داخلی استفاده می شود. برخی از مدل های دوربین های دام قابلیت چرخش داشته و می توانند در زوایای مختلف تصویر برداری کنند.