لیست 50 برند برتر دوربین مداربسته جهان در سال 2018 دوربین مداربسته رشت امن الکترونیک | cctvipcamera

برند دوربین مداربسته یونی آرک در زمینه تولید دوربین‌های کاملا پیشرفته و به‌روز آی‌پی نام درخشانی برای خود پدید آورده است. اگر به دنبال سیستمی با کیفیت خوب هستید که قابلیت‌های امنیتی خوبی را همراه با طیف گسترده‌ای از قابلیت‌ها ارایه کند بهتر است ابتدا به سراغ نام‌های شناخته شده بازار بروید. دوربین مداربسته زدویو دارای انواع دوربین تحت شبکه ZVIEW ، دوربین AHD زدویو و همچنین دوربین های آنالوگ ZVIEW می باشند. دوربین مداربسته Megavision دارای انواع دوربین تحت شبکه Megavision و دوربین AHD مگاویژن و همچنین دوربین های آنالوگ Megavision می باشند.

  • همچنین یونی ویو محصولات دیگری مانند دستگاه های ضبط NVR، دستگاه های Decoder و Incoder، دستگاه های ذخیره ساز و… را نیز تولید می کند.
  • این شرکت همواره به دنبال توسعه محصولات خود از طریق نوآوری و خلاقیت و همچنین خلق ارزش پایدار بوده‌است.
  • شرکت پاناسونیکآخرین برندی که ما قصد صحبت در مورد آن را داریم، پاناسونیک می باشد.
  • با توجه به این تفاسیر شما می‌توانید با توجه به نیاز خود دوربین مدار بسته مناسب خود را انتخاب کنید.

CP PLUS با یک چشم‌انداز و تعهد به ساده و مقرون‌به‌صرفه مجله خبری دوربین مداربسته آی پین نظارت، مأموریتی را آغاز کرد تا جهان را به مکانی امن و مطمئن تبدیل کند. در قسمت تشخیص حرکت گزینه ارسال ایمیل و عکس را فعال کنید، سپس در تلگرام خود، Gmail Bot و ایمیل دریافت کننده آن را فعال نمایید. همچنین محدود بودن مدل هایی از دوربین که همزمان با تصویر، صدا را نیز ضبط می کنند در این برند محدود می باشد.

سوالات متداول دوربین مداربسته

با این‌حال، نکته مهمی که باید به آن دقت کنید این است که بهترین مارک دوربین مداربسته چیست و کدامیک در بازار ایران فعالیت دارند. در این مقاله با چند مورد از برندهای برتر دوربین مداربسته آشنا می‌شویم. شرکت ویوتک معمولا دوربین های مداربسته تحت شبکه با لنز های متفاوت و لوازم وابسته به آن را تولید و عرضه می کند. این دوربین ها را با لنزهای ثابت 2.8 تا 6 میلی متر و یا لنزهای وری فوکال 2.8 تا 12 میلی متر در بازار دیده می شوند. بیشترین تولیدات این شرکت دوربین مدار بسته شبکه، دستگاه NVR،ویدئو سرور، نرم افزارهای نظارت تصویری و تجهیزات جانبی مرتبط با آنها می باشند.

نظرات خود را در خصوص این برندها و تجریات خود را در زمان استفاده از دوربین مداربسته های مختلف از طریق کامنت با ما درمیان بگذارید. مجموعه دیجی رانو در کنار دوربین های مداربسته خارجی در راستای حمایت از تولید ملی، از بین کلیه شرکت های تولیدکننده در کشور، بهترین برند های دوربین مداربسته ایرانی را به شما مشتریان و همکاران عزیز معرفی نمود. برند هایلوک یکی دیگر از بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد که محصولات این برند در سال 2018 میلادی به وسیله ی کمپانی هایک ویژن معرفی شد. دوربین های مدار بسته ی هایلوک از لحاظ کیفتی دست کمی از محصولات اصلی برند هایک ویژن ندارند.

برند بوش (Bosch) از بهترین برندهای دوربین مداربسته

به‌طور مثال، برای یک زاویه 70 درجه، لنز 4 میلی‌متری می‌تواند تا فاصله 4 تا 5 متری را پوشش دهد، اما در زمینه پوشش سمت راست و چپ دوربین با محدودیت روبرو است. برای دریافت قیمت دوربین مداربسته تیاندی به لینک بالا مراجعه فرمائید. برای دریافت قیمت دوربین مداربسته زدویو به لینک بالا مراجعه فرمائید. سرکار خانوم باقری نظر شما درسته و ما در مجموعه دیجیرانو در تلاش هستیم تا با معرفی محصولات ایرانی مثل دوربین های مداربسته اکسوم و یا دزدگیر های اماکن بیواز رسالت خودمون در این زمینه رو انجام بدیم. ، مشاوره و امین شما، در این مقاله سعی کردیم تا شمارابا بهترین دوربین مداربسته ارزان ایرانی آشنا کنیم و امیدواریم این مقاله مورد قبول شما قرار گرفته باشد.

http://dieselcommittee.ir