لیست 50 برند برتر دوربین مداربسته جهان در سال 2018 دوربین مداربسته رشت امن الکترونیک | cctvipcamera

در انتها نیز جدولی از مقایسه بین برندها گردآوری شده است که اطلاعات آن از سایت های معتبر نظرسنجی در این حوزه جمع آوری شده است. ترتیب برندها بر اساس رتبه آنها در محبوبیت بین کاربران و فروش آنها ارائه شده است. برای آگاهی بیشتر از انواع برند دوربین مداربسته و مقایسه آنها تا انتهای این مقاله با هایک ویژن لند همراه باشید. در این قسمت ما به معرفی برند های دوربین های مداربسته ساخت ایرانپرداخته و به شما کمک می کنیم تا بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی را خریداری کنید.

دوربین GEOVISION دوربین مداربسته GEOVISION

برند پاناسونیک، در بخش دوربین های مداربسته تلاش کرده است با حذف دوربین های آنالوگ و تمرکز بیشتر بر روی دوربین های تحت شبکه، دوربین های قوی و با کیفیتی ارایه دهد. اما همین عامل هم باعث گرانی بیش از حد دوربین های پاناسونیک شده است. از این رو این برند نتواسته همچون بخش صوتی جایگاه خوبی در بازار دوربین مداربسته در ایران کسب کند. ضبط کننده دوربین مداربسته، به عنوان DVR (ضبط کننده ویدئوی دیجیتال) شناخته می‌شود. دوربین‌های پیشرفته‌تر و گران‌تر، فیلم‌ها را بر روی روی هارد دیسک ضبط می‌کنند.

پرفروش ترین دوربین مداربسته در بازار، چه ویژگی‌هایی دارد؟

یا هم ایمیل خودتون رو واسمون بفرستین تا همین الان مجله خبری دوربین مداربسته آی پی قیمت رو خدمتتون ارسال کنیم. این برند با داشتن 50 ماه گارانتی تعویض تقریبا خیال شم رو از پشتیبانی راحت میکنه. ما در مورد برند اکسوم در این مقاله توضیح دادیم که میتونین این مقاله رو از این جا بخونین. مجموعه دبجی رانو با بیش از 12 سال تجربه و اجرای پروژه در مقیاس های مختلف اعم از دولتی و غیر دولتی، آماده است تا بتواند در اسرع وقت به شما عزیزان خدمات بدهد.

  • دوربین مداربسته زدویو دارای انواع دوربین تحت شبکه ZVIEW ، دوربین AHD زدویو و همچنین دوربین های آنالوگ ZVIEW می باشند.
  • جدا از این مسئله، های لوک هم در زمینه تولید دوربین های دیجیتال و هم در زمینه طراحی محصولات آنالوگ فعالیت می کند.
  • و همچنین دوربین های مدار بسته دام مجهز به سه لنز با کیفیت می‌باشد که با استفاده از آن‌ها تصاویری با کیفیت 3 مگاپیکسل ثبت می‌کند.
  • هایک ویژن یک برند چینی فعال در زمینه فروش انواع دوربین مداربسته به حساب می آید.
  • وجود برندهای تقلبی با همین نام و لوگو در بازار که به منظور پیشگیری از این اتفاق حتما ازنمایندگی رسمی هایک ویژن، دوربین خریداری نمایید.
محصولات CP PLUS تست‌های کنترل کیفیت دقیق را گذرانده‌اند و دارای گواهینامه‌های بین المللی مانند UL، CE، FCC و غیره هستند. سازمان‌ها، مؤسسات و مجتمع‌های آپارتمانی به دنبال راه‌حل‌های نظارتی عملی هستند که بتواند نگرانی‌های امنیتی آنها را برطرف کند و آرامش کامل را فراهم کند. به دلیل تعیین نوع پوشش دوربین ها و تنظیم نور مناسب آنها در محیط های مختلف به طور کلی دوربین ها را به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم بندی می شوند. در صورتی که در این زمینه نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، از طریق شماره تماس های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

http://dieselcommittee.ir

برند حارس در سال 1397 توسط شرکت پارس ارتباط افزار معرفی شد و تا کنون توانسته جایگاه مناسبی در بین مشتریان خود بدست آورد. این برند تولید کننده انواع دوربین های مداربسته ایرانی دام و بولت است که با جدیدترین تکنولوژی های روز ساخته شده و شم مشتریان عزیز همواره میتوانید از آن استفاده کنید. برند برایتون علی رغم اسم خارجی ان یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته ایرانی موجود در بازار است. برند بوش BOSCH را می توان به عنوان آخرین مورد از بهترین برند های دوربین مداربسته شناسایی کرد.

قیمت بهترین مارک دوربین مداربسته