لیست 50 برند برتر دوربین مداربسته جهان در سال 2018 دوربین مداربسته رشت امن الکترونیک | cctvipcamera

وارد شدن مجله خبری دوربین مداربسته آی پی مختلفی از دوربین های مدار بسته ی خارجی، نتوانسته است محبوبیت دوربین های مدار بسته ی ایرانی را کم کند. البته در زمان خرید این موضوع که چه سیستمی و چه نوع برندی برای شما مناسب است، بسیار مهم است. برندهایی که قرار است معرفی کنیم، جز بهترین برندهای جهانی تولید کننده ی دوربین های مدار بسته می باشند. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم که حتما در زمان خرید به این برندها نهایت دقت را داشته باشید و انتخاب خود را از میان این برندها کنید. در میان بهترین برند دوربین مداربسته چند برند را انتخاب کرده ایم و در ادامه به همراه برند، مدل و قیمت معرفی می گردند. هایک ویژن از پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته در ایران که دوربین های خود را در چند کیفیت تصویر ارائه کرده است.

http://dieselcommittee.ir

خدمات و محصولات تولید شده توسط پاناسونیک، به علت داشتن یک سری ویژگی های خاص و کلیدی اهمیت زیادی دارند. به خاطر داشته باشید که پاناسونیک هم در زمینه تولید انواع تلفن به موفقیت زیادی دسترسی پیدا کرده و هم برای ساخت بهترین مدل های دوربین مداربسته شناخته شده است. هایولک نیز یکی از برندهای برتر دوربین مداربسته است که به لطف قیمت‌‌گذاری مناسب و به‌کارگیری مولفه‌های سخت‌افزاری با کیفیت در ساخت دوربین و دستگاه nvr و dvr هایلوک توانسته است نظر مساعد شرکت‌ها را به خود جلب کند.

برند برتر دوربین مداربسته و تجهیزات حفاظتی

در راستای خرید دوربین مدار بسته این مقاله به شما کمک شایانی می‌کند. قیمت مناسب و بهره‌مندی از جدیدترین فناوری‌ها باعث شده تا این برند دوربین مدار بسته در جمع بزرگان این صنعت قرار بگیرد. با توجه به این‌که یونی آرک در زمینه تولید دوربین‌های آی‌پی و دستگاه ضبط کننده NVR مشغول فعالیت است، یکپارچگی خوبی ارایه می‌کند. داهوا یکی از 10 برند برتر دوربین مداربسته است که در سال 2002 میلادی با تولید DVR های 8 کانال Real-time در کشور چین آغاز به کار کرد. با توجه به نیازجامعه به سیستم های امنیتی و با به کارگیری نیروهای ماهر و کارآمد، داهوا از جمله شرکت هایی است که سهم بزرگی از بازار جهانی را از آن خود کرده و با تلاش فراوان توانسته لیسانس تولید فناوری را کسب نماید.

دوربین Milesight دوربین مداربسته Milesight

دوربین مداربسته SVISION دارای انواع دوربین های اس ویژن تحت شبکه و AHD دوربین های آنالوگ SVISION می باشند. دوربین مداربسته گاردین دارای انواع دوربین های Guardian تحت شبکه و AHD دوربین های آنالوگ Guardian می باشند. برند Keeper دارای انواع دوربین مدار بسته کیپر تحت شبکه، AHD و آنالوگ می باشد. دوربین های مداربسته سونی برای کاربردهای امنیتی و نظارتی منازل، ساختمان های تجاری، کنترل ترافیک، حفظ امنیت فضای مورد نظر، کنترل پارکینگ و … مورد استفاده قرار می گیرند. شایان ذکر است، کیفیت ساخت لنزهای دوربین های مداربسته سونی در میان سایر برندهای معتبر بسیار عالی و چشم‌گیر می باشد. سلام ، ممنون از این که نظرت رو در مورد بهترین دوربین مداربسته ایرانی با ما در میون گذاشتی.

مشکلی که در حال حاضر وجود دارد، وجود تحریم ها و شرایط اقتصادی کشور است. که باعث شده خیلی از شرکت های خارجی دیگر تمایل به همکاری با ما نداشته باشند و از طرفی در زمینه ورود و تامین قطعات به کشور نیز مشکلات زیادی به وجود آمده است. به همین دلیل دوربین های مداربسته خارجی به اندازه دوربین های ایرانی توانایی دادن سرویس و پشتیبانی به مشتریان ایرانی را ندارند. اولین گام برای انتخاب دوربین مداربسته ایرانی این است که ببینید دوربین را برای چه جایی و با چه شرایطی میخواهید نصب و راه اندازی کنید و از آن دوربین چه استفاده ای میخواهیم بکنید. با این حال که برند ال جی از برند‌های شناخته شده جهان است اما در تولید دوربین‌های مدار بسته انتظارات را برآورده نکرده. این برند از دوربین مدار بسته ساخت کشور سوئد می‌باشد و با کیفیت بالا و قابلیت رمزگذاری ویدیو‌های ضبط شده محبوبیت ویژه‌ای برای بانک‌ها و مکان‌های حائز اهمیت دارد.

  • همچنین واسه دیدن انواع این دوربین مدار بسته و اطلاع از قیمت دوربین مدار بسته اکسوم میتونین از طریق سایت دیجیرانو اقدام نمایید.
  • بی شک برند های معروف و شناخته شده زیادی هستند که می توانند در این لیست قرار گیرند.
  • با فیلتر شدن سرورهای خارج از ایران شرکت های تولید کننده دوربین مداربسته شروع به تغییر مکان سرور ها از خارج کشور به داخل کشور کردند.
  • در سال 2008 تمرکز تولیدی این شرکت در حوزه دوربین مداربسته بر روی نوع شبکه آن معطوف شد.