لیست 50 برند برتر دوربین مداربسته جهان در سال 2018 دوربین مداربسته رشت امن الکترونیک | cctvipcamera

برند دوربین مدار بسته داهوا قادر به تولید دوربین ۴k نیز می‌باشد اما این دوربین از قیمت بالایی برخوردار است با این حال طرفدارای بسیاری نیز دارد. این برند در حوزه دوربین‌های مدار بسته حرف اول را در دنیا می‌زند و تا کنون به بیش از ۱۰۰ کشور عرضه گردیده است. می‌پردازیم تا انتخاب برای شما راحت‌تر باشد.برای خرید دوربین مدار بسته به نکاتی همچون برند؛ کیفیت؛ مشخصات و ویژگی و همچنین قیمت باید توجه کنیم. با توجه به جرائم زیادی که امروزه شاهد آن هستیم، استفاده از دوربین های مدار بسته در سطح شهر و فروشگاه ها و به خصوص منازل مسکونی به شدت احساس می شود.

  • به بیان دقیق‌تر شرکت‌ها می‌توانند در محیط‌های مختلف به خوبی از این محصول استفاده کنند.
  • برای دریافت قیمت دوربین مداربسته تیاندی به لینک بالا مراجعه فرمائید.
  • اما از آنجایی که بازار های گسترده ای وجود دارد و تولیدکنندگان زیادی در این حیطه فعالیت می کنند بنابراین خرید دوربین های مدار بسته بدون اطلاعات کافی کار بسیار سخت و زیان آور خواهد بود.
  • در ادامه قیمت برخی از دوربین های مداربسته برند داهوا قرار داده شده است.
یکی از مزیت های دوربین مداربسته هایک ویژن این است که در ایران دارای نمایندگی رسمی است و با خدمات پس از فروش و گارانتی عرضه می شود. دومین تولیدکننده مشهور در زمینه انواع دوربین مداربسته که جزو فهرست 10 برند برتر دوربین مداربسته نیز قرار دارد، برند هایلوک است. برند دیگری که تحت عنوان بهترین برند دوربین مدار بسته و سیستم حفاظتی و نظارتی می باشد، برند سوئدی اکسیس نام دارد. کمپانی سوئدی اکسیس یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده تجهیزات نظارت تصویری می باشد که از محصولات قدرتمند آن می توان به دوربین مدار بسته اشاره کرد. تنوع محصولات عرضه شده ی کمپانی اکسیس بسیار بالا می باشند و یکی از محصولات بسیار با کیفیت آن، دوربین های مدار بسته هستند.

دوربین مداربسته دام چیست؟

دوربین دی-لینک ساخت کشور تایوان است و محصولات این برند در آمریکا به شدت یافت می‌شود و از بهترین برند دوربین مدار بسته است. شرکت پارس ارتباط به تنهایی اقدام به فروش دوربین مداربسته نکرده و مسئولیت فروش را بر عهده عاملیت های خود در تهران و شهرستان ها قرار داده است . فروشگاه هایک لوکیکی از نمایندگی های فروش این محصولات در تهران است که قابلیت ارسال محصولات این دو برند به سراسر ایران را فراهم کرده است . همچنین امکان همکاری برای نصب دوربین مدار بسته در سراسر ایران توسط هایک لوک برای شما فراهم شده است . هایک ویژن یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است که در سال 2001میلادی(1380شمسی) در هانگژو چین تاسیس شد. D-Link با بیش از سه دهه تجربه شبکه، راه حل‌های نظارتی یکپارچه را با محصولات نظارت بر دوربین مداربسته و IP ارائه می‌دهد.

http://dieselcommittee.ir

۳- مجله خبری دوربین مداربسته آی پی انواع مارک دوربین مداربسته بسیار طولانی است، بنابراین قادر به ذکر تمامی آنها در این گفتار نمی باشیم. اشخاص یا شرکت هایی در ایران هستند که بر روی این دوربین های مداربسته برند و نام دلخواه خود را چاپ می کنند و یا به صورت برچسبی می چسبانند. به طور کلی اگر به دنبال یک دوربین مداربسته با کیفیت و در عین حال اقتصادی هستید که با استفاده از آن بتوانید محیط مورد نظر را به صورت 24 ساعته نظارت کنید، OR-108 با قیمت مقرون به صرفه می‌تواند محصولی ایده‌آل برای شما باشد. اینگونه از دوربین های مدار بسته برای کنترل تردد ها و بررسی جزئیات مورد استفاده قرار میگیرد. این دوربین ها از نظر ظاهر مشابه دوربین های دام هستند، اما با این تفاوت که قابلیت چرخش دارند و پیشرفته تر می باشند.

اگر چه این برند کیفیت خوبی دارد اما از نظر سهولت کار و راه اندازی توسط کارشناسان رتبه خوبی کسب نکرده است. محصولات این برند شامل NVR ، دوربین IP ، دوربین wifi ، کیت های wifi ، دوربین AI ، دوربین 4G و دستگاه IoT با عملکرد پایدار و عالی است. لازم به ذکر است که ما در اکثر شهرهای نمایندگی فعال فروش محصولات ایرانی اسفیورد را اعطا کرده ایم تا بتوانیم به تعداد بیشتری از هم وطنان در سراسر کشور خدمت رسانی کنیم.

آنالوگ یا آی‌پی