معرفی بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته دی ام اس | cctvipcamera

در سال 2008 تمرکز تولیدی این شرکت در حوزه دوربین مداربسته بر روی نوع شبکه آن معطوف شد. دوربین مداربسته بوش را می توان در انواع کاربری های مسکونی، اداری، تجاری، آموزشگاه ها، اماکن عمومی، سیستم های حمل و نقل و … استفاده نمود. همانند هایک ویژن و داهوا برند یونی ویو نیز یک شرکت چینی است که فعالیت خود را از سال 2011 آغاز نمود. اولین شرکتی که دوربین مداربسته با تکنولوژی تحت شبکه را به بازار عرضه کرد. از لحاظ میزان فروش و محبوبیت این شرکت در جایگاه سوم پس از هایک ویژن و داهوا قرار می گیرد. از دیگر محصولات تولیدی این شرکت می توان به مدل های مختلف دستگاه NVR، انواع دستگاه Decoder و Incoder، دستگاه ذخیره ساز ، Client Software و …اشاره نمود.

  • اشخاص یا شرکت هایی در ایران هستند که بر روی این دوربین های مداربسته برند و نام دلخواه خود را چاپ می کنند و یا به صورت برچسبی می چسبانند.
  • از آن زمان، این شرکت به سرمایه‌گذاری در ایجاد قابلیت‌های تحقیق و توسعه قوی، برای فناوری و نوآوری جدید ادامه داده است.
  • بی شک دوربین های مدار بسته پاناسونیک نیز مانند سایر محصولات تولیدی این شرکت از نظر کیفی از برترین های بازار جهانی محسوب می شوند.
  • در این مقاله به همراه وجود بیش از 100 برند دوربین مداربسته در ایران خریداران را با چالش های زیادی رو به رو خواهد کرد.
ویژگی منحصر به فرد این برند که آن را از سایر برندها سازگار می کند، دارا بودن به کلید منو می باشد. کیفیت تصویر و دوام محصول در رتبه ی قابل قبول قرار دارد و همین امر موجب افزایش محبوبیت این دوربین ها شده است. این دوربین مدار بسته به عنوان بهترین برند دوربین مدار بسته از انواع و مدل های مختلفی برخوردار است و به همین خاطر مشتریان می توانند بر اساس بودجه و نیازمندی های خود، اقدام به انتخاب یکی از مدل های آن را داشته باشند.

کدام سیستم اعلام حریق برای اماکن و مجتمع های بزرگ مناسب می باشد؟

امروزه انتخاب بین انواع برندهای تولیدکننده سیستم‌های نظراتی کمی سخت شده است. مطمئناً بدون کمک گرفتن از یک متخصص نصب دوربین مداربسته، نمی‌شود یک انتخاب صحیح داشت. انواع دوربین , دستگاه های ضبط تصاویر NVR, encoder,decoder, storage , نرم افزار و برنامه های سمت کاربر است که طیف وسیعی از مشتریان را در خرده فروشی ، ساختمان ،صنعت آموزش تجارت , نظارت شهری و غیره پوشش می‌دهد. قیمت دوربین های مداربسته AHD پرکسیس به طور میانگین از 700 هزار تومان و دوربین های IP به طور میانگین از 1 میلیون تومان آغاز شده و بسته به امکانات و کیفیت دوربین ها، تغییر میکند. همکاران عزیزی که در زمینه ” نصب دوربین مداربسته ” فعالیت میکنند میتوانند از مشاوره ی کارشناسان ما برای انتخاب دوربین مداربسته مناسب استفاده کنند. دوربین‌های مدار بسته شرکت سامسونگ به دو گروه آی‌پی و آنالوگ تقسیم می‌شوند.

معایب دوربین مداربسته سونی

در واقع Sony دوربین های مداربسته سری آنالوگ را از چرخه تولید حذف کرده است. با توجه به این که شرکت سونی بزرگ‌ترین تولیدکننده لنزهای دوربین عکاسی و دوربین‌ مداربسته در دنیا محسوب می شود. از این رو در بخش قطعات و تجهیزات جانبی توانسته عملکردی عالی و رضایت بخش داشته باشد. با این حال قیمت بالای دوربین مدار بسته برند سونی، موجب شده است تا گروه محدودی از مشتریان از این برند استقبال کنند.

http://dieselcommittee.irاما به طوری رسمی از مجله خبری دوربین مداربسته آی پی 1390 در حاشیه تولید تجهیزات POE وارد عرصه تولید دوربین مداربسته ایرانی و دی وی آر شد. استفاده ازدوربین مداربسته ایرانی نسبت به دوربین های مشابه خارجی مزیت های بیشتری دارد. در ادامه مطلب انواع دوربین مداربسته تولید ایران را به شما معرفی و مرجع های معتبری را برای اطلاع از قیمت و خرید دوربین مداربسته ایرانی پیشنهاد خواهیم کرد.

دستگاه ضبط DVR