معرفی بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته دی ام اس | cctvipcamera

محدوده مادون قرمز( مجله خبری دوربین مداربسته آی پی درشب) را میتوان از شعاع 20 متر تا بیش از 200 متر تغییر داد. پس باید شما بعنوان خریدار این موضوع را نیز در نظر بگیرید که میخواهید دوربین مداربسته ایرانی تان در شب چه محدوده ای را پوشش بدهد. مثلا اگر برای شما دید در شب مهم است، باید دوربین مداربسته ایرانی دید در شب دار تهیه کنید. اگر نیاز دارید که یک فضای باز را پوشش بدهید لازم است از دوربین مداربسته بولت استفاده کنید. با توجه به این نکات باید بدانید که هر دوربینی برای برآورده کردن یک نیاز خاص به وجود امده و هر دوربین دارای یک زاویه دید متفاوتی است که بسته به انتخاب و نیاز شما تعیین می شود. از دوربین های مداربسته برند یونی آرک اغلب در پروژه های کوچک استفاده می شود.

  • برند سامسونگ در حوزه دوربین‌های مدار بسته از اولین‌ها برای گذاشتن قابلیت ضد آب و ضدغبار بر روی دوربین‌ها بود.
  • اما قیمت بالای دوربین های مداربسته سونی باعث شده این مارک در این حوزه، مشتریان محدودی داشته باشد.
  • این روزها دوربین های مدار بسته نقش مهمی را در تامین امنیت منازل مسکونی و محل کار(شرکت ها، کارخانه ها و…) را ایفا میکند و بسیاری از افراد برای نظارت محل های که در آنجا حضور ندارند خواهان دوربین مداربسته می شوند.
  • این برند تولید کننده انواع دوربین های مداربسته ایرانی دام و بولت است که با جدیدترین تکنولوژی های روز ساخته شده و شم مشتریان عزیز همواره میتوانید از آن استفاده کنید.
این برند از دوربین‌های مدار بسته که نیز حاصل ساخت کشور چین می‌باشد از کیفیت مناسبی برخوردار است؛ برند شیائومی همانند گوشی‌های هوشمندی که تولید کرده است به دلیل قیمت مناسب و کیفیت نسبی خوب طرفدار‌های خاص خود را دارد. از این دوربین ها می توان هم برای مصارف شخصی و هم برای مصارف تخصصی و پروژه های عظیم استفاده کرد. ویژگی های بدنه ی این دستگاه به نحوی طراحی شده اند که موجب جلوگیری از نفوذ گرد و خاک به تجهیزات داخلی دستگاه می شود. این امر طول عمر دوربین مدار بسته را افزایش می دهد و از همه مهم تر تاثیر زیادی هم در کیفیت تصاویر دارد. پلکو یکی ازتولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است. یکی ازتولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است.

دوربین مداربسته برند داهوا

دوربین‌های مداربسته با استفاده از پروتکل آی‌پی قادر به اتصال به شبکه خانگی یا تجاری هستند و می‌توانند از استانداردهای رایج مخابراتی نظیر ADSL/VDSL یا ارتباطات موبایلی برای انتقال اطلاعات استفاده کنند. 3) مقایسه و بررسی مشخصات فنی محصولات سیستم های نظارت تصویری و تجهیزات سیستم های حفاظتی. این نوع از دوربین ها به صورت مخفی در وسایل جا ساز میشوند و دید مخاطب مخفی هستند. این دوربین‌ها دارای کیفیت ۸ مگا پیکسل هستند و به صورت HD تصاویر را ضبط می‌کنند. اینگونه دوربین ها همزمان علاوه بر ثبت تصاویر با کیفیت قابلیت ضبط صدا محیط را نیز دارد.

هر دوی این‌ها به مشتریان هایک ویژن اجازه می‌دهد تا از محصولات در کلاس جهانی که با جدیدترین فناوری طراحی شده‌اند بهره‌مند شوند. البته این نوع نصابان در حوزه کاری نصب دوربین مداربسته به تعداد انگشت‌شمار هستند. زیرا کسانی در این حوزه ورود پیدا می‌کنند که حافظ امنیت و رازداری افراد و مشتریان هستند. اندازه یلنز دوربین مداربستهمعمولا بین 2.8، 3.6، 4، 6، 8، 12 و 16 میلی متر می تواند باشد؛ که به نسبت مکانی که دوربین در آنجا کار گذاشته می شود و میدان دیدی که برای دوربین مورد نظر است، این لنز ها انتخاب می شود. تنوع دوربین های مدار بسته اکسیس، به حدی زیاد است که می توانید به راحتی مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.برندAxisمتعلق به یک کمپانی سوئدی است که توانسته در بازار جهانی خوش بدرخشد. شرکت بزرگ بوش که از قبل نیز در تولیدات لوازم خانگی معرف همه بوده است.

ویوتک

دوربین های مداربسته و سیستم نظارتی پلکو در رنج محصولات متوسط رو به بالا بازار قرار دارند. هدف برند یونی ویو تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در صنعت نظارت تصویری است. سبد کالای کامل ، کیفیت مناسب تصویر دوربین مداربسته و همچنین قابل اطمینان و ثبات دوربین داهوا باعث شد تا این شرکت خیلی زود در بازار بین الملل رشد کند. محصولات این شرکت شامل طیف کامل و وسیعی از دوربین های آنالوگ و دوربین تحت شبکه،دستگاه های ضبط تصاویر آنالوگ،ذخیره ساز های تحت شبکه و… می باشد.

http://dieselcommittee.ir