پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته + قیمت فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | cctvipcamera

شرکت داهوا همواره در جستجوی بهترین راه حل های ممکن و جدیدترین تکنولوژی ها است و همواره حدود 10 درصد از سود فروش سالانه خود را در جهت تحقیق و توسعه اختصاص داده است. امروزه این برند بعد از هایک ویژن و داهوا سومین برند در چین می باشد. Videopark بیش از 10 سال است که در صنعت دوربین های مدار بسته فعالیت می کند. واقعا به جرات می شه گفت برند داهوا یکی از بهترین برند های موجود تو بازار ایران است.

دوربین Milesight دوربین مداربسته Milesight

جنس، نوع بدنه، مجله خبری دوربین مداربسته آی پی، نوع لنز، کیفیت تصویر و دید در شب دوربین های مدار بسته از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت آن می باشند. کمپانی یونی ویو دومین تولید کننده ی بزرگ کشور چین در حوزه ی سیستم های نظارت تصویری و دوربین های مدار بسته است. دلیل محبوبیت محصولات و دوربین های مدار بسته ی شرکت یونی ویو علاوه بر ویژگی های بالای آن در قیمت بسیار مناسبی که در مقایسه با سایر برندها دارد، می باشد.

نقاط ضعف دوربین مداربسته برند اکسیس

در صورتی که در رابطه با اصلی بودن یک برند خاص سوالی داشتید می‌توانید با ما تماس بگیرید تا در این رابطه به شما مشاوره داده شود. از معایب دوربین های برند پلکو میتوان به حساسیت پایین نسبت به حرکت و آسیب پذیر بودن آن اشاره کرد . سیستم های حرفه ای صوتی و کنفرانس برای ارتباط صدا، صدا و موسیقی طیف وسیعی را در اختیار شما قرار می دهد. و هرکسی در دنیا بتواند از طریق این نام محصولات شرکت آنها را شناسایی کند. موریتا در نظر داشت تا نامی را انتخاب کند که در هیچ زبانی وجود نداشته باشد.

برند های برتر دوربین مداربسته کدام اند؟

دوربین های مداربسته IP طراحی شده توسط این شرکت نه تنها قدرت عملکردی بالایی دارند، بلکه طول عمر زیادی داشته و شما با خیال راحت می توانید آنها را در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار دهید. این شرکت با سابقه بیست ساله از شرکت‌های خوش‌نام و با سابقه در زمینه ساخت دوربین‌های مداربسته به شما می‌رود. پیشتر در مقاله ” بهترین برند dvr ” این برند را جز بهترین برندها در زمینه ساخت دستگاه dvr نیز معرفی کردیم و nvr هایک ویژن نیز از دیگرمحصولات این برند است. اگر شما هم به دنبال خرید دوربین مداربسته هستید احتمالا بارها و بارها بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی رو سرچ کردید و به سایت های مختلفی مثل دیجیکالا، دیجیرانو و ترب سر زدید.

  • تجهیزات دوربین مدارسته شامل دوربین، دستگاه دی وی آر یا ان وی ار و کابل های رابط می باشد.
  • این شرکت در سایر زمینه ها اعم از خدمات AI، IOT، Cloud و… نیز فعالیت می کند.
  • مهم‌ترین محصولات این برند در بازار داخلی وجود دارد که تحت نمایندگی شرکت فراگستر است.
  • با این‌حال، ابتدا به این پرسش پاسخ دهید که دوربین قرار است در چه محیطی مستقر شود و آیا قرار است یک پوشش کامل از محل را ارایه کند یا خیر.
  • زیرا کسانی در این حوزه ورود پیدا می‌کنند که حافظ امنیت و رازداری افراد و مشتریان هستند.
تناسب کیفیت تصویر دوربین مداربسته با موقعیت و کاربری مکان از ویژگی های یک دوربین مداربسته خوب است. دوربین را نه با کیفیت تصویر پایین و نه با کیفیت خیلی بالا انتخاب کنید. شرکت ژئوویژن از سال 1998 شروع به فعالیت کرده است و یکی از برندهای تایوانی در تولید تجهیزات نظارتی و از تولیدكنندگان حرفه‌ای و باسابقه سیستم‌های امنیتی در دنیا است. خیلی ممنون از پستی که جهت معرفی دوربین مدار بسته ایرانی در سایتتون قرار دادین. کدام یک از برند های اشاره شده را برای استفاده در پروژه های خود استفاده میکنید ! ؟ آیا تا به حال تجربه خاصی از استفاده دوربین های ایرانی مثل دوربین های مداربسته حارس، اکسوم، برایتون و ناظر داشته اید؟!

http://dieselcommittee.ir