پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته + قیمت فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | cctvipcamera

سلام حجت جان، دوربین های برایتون داخل ایران هستند اما بعضی از سرورهای این دوربین مداربسته خارج از ایران هستند. با فیلتر شدن سرورهای خارج از ایران شرکت های تولید کننده دوربین مداربسته شروع به تغییر مکان سرور ها از خارج کشور به داخل کشور کردند. برای رفع این مشکل باید صبر کنید تا شرکت تولید کننده دوربین های مداربسته شما سرورهای خودش رو به داخل کشور انتقال بده. همینطور که گفتی دوربین های مداربسته اکسوم یکی از بهترین دوربین های مداربسته ایرانی هستند اما دوربین های مداربسته Uniarch ایرانی نیستند هر چند که از کیفیت خوبی برخوردارند. تمام برندهایی که در اینجا به شما گفته شد، از بهترین برند های دوربین مداربسته در کشور هستند که میتوانید با خیال راحت از فروشگاه های معتبر در سطح کشور خرید کنید.

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی ویژن یک برند چینی فعال در زمینه فروش انواع دوربین مداربسته به حساب می آید. در حال حاضر این برند بیش از 13 هزار نیروی انسانی داشته و 4 هزار قسمت مختلف را در خود جای داده است. این برند همواره بر روی کیفیت محصولاتش حساسیت نشان داده و به دنبال استفاده از تکنولوژی های جدید تر در جهت بهبود کیفیت نهایی محصولات می باشد. به خاطر داشته باشید که هدف این برند، یافتن بهترین راه های ارزان قیمت در جهت طراحی و ساخت دوربین های جدید تر می باشد. لازم به ذکر است که این برند در مقایسه با سایر تیم های فعال در زمینه ساخت دوربین مداربسته، همیشه حرف اول را می زند. در این مقاله قصد داریم تا با چند مورد از بهترین مدل‌های این دوربین‌های مدار بسته که در بازار ایران فروش خوبی دارند، آشنا شده و ببینیم پرفروش ترین دوربین مداربسته، در کشور ما چه خصوصیاتی دارد.

نقاط ضعف دوربین مداربسته برند اکسیس

همین مسئله هم باعث شده تا استفاده از خدمات های لوک برای اکثر افراد به مسئله ای مهم تبدیل شود. در صورتی که شما به دنبال یک نسخه اقتصادی و خوش قیمت از برند هایک ویژن هستید، به راحتی می توانید از خدمات های لوک نیز استفاده نمایید. هم اکنون محصولات تولیدی این برند توسط شرکت های مختلفی در بازار های داخلی ایران عرضه می شوند. در صورتی که شما هم به دنبال تهیه محصولات های لوک هستید، هم اکنون می توانید با پرداخت هزینه ای معقولانه آنها را به کار گیرید. در سالهای اخیر برند های دوربین مداربسته در ایران فعالیت داشته اند، که هرکدام دارای جایگاه متفاوتی در این صنعت شده اند. برخی ازآنها در دنیا و ایران بازار قابل توجهی به خود اختصاص داده‌اند.

بهترین برند دوربین مداربسته چیست؟

ناگفته نمانددوربین مداربسته Hilook، به دلیل ظاهر شکیل و همچنین قیمت مناسب توانست خیلی سریع در بازار رقابتی جایگاه خوبی برای خودش ثبت کند. این شرکت در سال ۲۰۰۱ در هانگژو چین تأسیس، و به سرعت تبدیل به یکی از پیشتازان صنعت نظارت تصویری جهان گردید. با دوربین‌های مدار بسته متفرقه از برندهای دیگر، همخوانی چندانی ندارد.

  • اکسیس یک شرکت سوئدی است که در سال 1984 توسط کیت بلدورث ، مارتین گرن و میکائیل کارلسون در لوند ، با رویکرد تولید و توسعه تجهیزات الکترونیکی و نظارت تصویری تحت شبکه فعالیت خود را آغاز کرد .
  • این دوربین های حرارتی با تکنولوژی پیشرفته به بهترین نحو انواع اشیاء نامرئی را در شب، شرایط پر گرد و غبار و مه تشخیص می دهند که این عمل با دریافت انرژی حرارتی اشیاء صورت می گیرد.
  • این دوربین ها با توجه به قابلیت های بالایی که دارند، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند.
  • دوربین و دستگاه های ضبط پرکسیس از 555 روز گارانتی برخوردار هستند به علاوه اینکه با گذشت زمان گارانتی نیز شرکت پارندسیستم هرگونه تعمیری را خواهد پذیرفت.
و دارای سیستم های نظارت تصویری از جمله IP، NVR، Encoder، Decoder، Storage و Client نرم افزار و برنامه. این اختراع در سال ۲۰۱۲ باعث دگرگونی شگرفی در صنعت دوربین های مدار بسته آنالوگ شد. تیم داهوا در سال 2001 با تمرکزو تحقیق در این حوزه موفق شد تا اولین دستگاه ضبط ککنده دیجیتال را در چین با 8 کانال ساخته و روانه بازار نماید. هایک ویژن با بیش از13000 نیروی انسانی و 4000 نفر در بخش تحقیق و توسعه ، دارای بزرگترین تیم تحقیق و توسعه میان برندهای فعال در این حوزه می باشد. در این مقاله ما به شما برند های پرفروش و پیشگام در توسعه تکنولوژی سیستم های نظارتی و امنیتی، را به ترتیب معرفی می کنیم.

http://dieselcommittee.ir