پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته + قیمت فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | cctvipcamera

این شرکت در سال 2016 در بین 50 برند برتر دوربین مداربسته در جهان به نقل از مجله بین المللی A&S، در رتبه چهارم قرار گرفت. با توجه به این که محصولات داهوا دارای تنوع بسیار بالایی هستند، لذا مشتریان می توانند به راحتی متناسب با نیاز خود انتخاب مناسبی داشته باشند. این شرکت در سایر زمینه ها اعم از خدمات AI، IOT، Cloud و… نیز فعالیت می کند. برند هایک ویژن یکی از 10 برند برتر دوربین مداربسته است که در بازار ایران نیز بسیار پرطرفدار و محبوب می باشد. بر طبق آمارهای موجود و به گزارش مجله ASMAG، هایک ویژن در سال 2018 رتبه اول در فروش دوربین مداربسته در جهان را به خود اختصاص داده است.

http://dieselcommittee.irخرید دوربین No name و یا با برند ساختگی بستگی به شرایط فروشنده و نصاب و کیفیت و گارانتی دوربین دارد. تمامی دوربین های نونیم داخل بازار ایران ساخت کشور چین می باشند، بسیاری از این تجهیزات داخل خود ایران مونتاژ می گردند. همچنین می توان از مدار لوپ در داخل پایه و کاوردوربین مداربسته استفاده نمود تا در صورت قطعی سیم لوپ آلارم به صدا دربیاد. برند اکسیس اولین دوربین های تحت شبکه را در سال 1996 به جهان معرفی کرد.

برند داهوا (Dahua)

یکی از مهم ترین ویژگی های هر دوربین قابلیت دید در شب میباشد که بتوان در شب با شعاع های مشخص تصاویر مناسبی داشت. به همین علت ما تصمیم گرفتیم با بررسی ویژگی ها و قابلیت ها، بررسی انواع دوربین ها و در نهایت بهترین برند ها تصمیم را برای شما آسان تر کنیم. شرکت ژئوویژن در تحقیق و توسعه سیستم های ضبط دیجیتال یا همان دستگاه رکوردر ، سیستم های ضبط تحت شبکه و دوربین‌های آی پی و مگاپیکسل تخصص خاصی دارد.

برخی از مجله خبری دوربین مداربسته آی پی‌های این شرکت مجهز به مادون قرمز هستند تا تصاویر با کیفیتی در تاریک شبکه ارایه کنند. از قابلیت‌های شاخص آن باید به توانایی کار در شب و روز، بزرگ‌نمایی مطلوب بدون افت کیفیت تصویر، قدرت بزرگ‌نمایی چند برابری بدون افت کیفیت، قابلیت تشخیص چهره، 180 یا 360 درجه بودن و…. یکی از ویژگی‌های شاخص محصولات این شرکت مقرون به صرفه بودن است، به‌طوری که امکان نصب این دوربین‌ها در معابر، محیط‌های بسته مثل بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها و…. در نقطه مقابل اگر دوربین قرار است در محیط‌هایی که ریسک‌پذیری کمتری دارند قرار بگیرد نیازی نیست برای خرید دوربین‌های گران‌قیمت هزینه کنید. بنابراین اگر قرار است دوربین در مکان حساسی قرار بگیرد که حتی جزیی‌ترین اطلاعات مثل شماره اعداد و کاراکترها نیز قابل رویت باشند بهتر است به سراغ خرید دوربین آی‌پی بروید. اگر مارک یا برند مذکور در ایران به صورت قانونی ثبت نشده باشند، از نظر قانونی یک برند یا مارک به حساب نمی آیند و اصطلاحا به اینگونه برندها، مارک های ساختگی و یا برندهای ساختگی می گوئیم.

امتیاز دوربین های مداربسته هایک ویژن از نظر کارشناسان

به دلیل تحریم ها و مشکلات واردات، در بسیاری از صنایع، محصولات خارجی به راحتی به دست خریداران نمی رسد و در این کار موانعی وجود خواهد داشت. یکی از صنایعی که موانع، منجر به خودکفایی و تولید محصولات باکیفیت در داخل شد دوربین های مداربسته است. اگر دوربین با کیفیت پایین یا امکانات ضعیف را در مکان حساسی قرار دهید، درست مثل این است که هیچ دوربینی در محل نصب نکرده‌اید، زیرا تصاویر مطلوبی دریافت نمی‌کنید.

  • بکاپ گرفتن از دوربین مداربسته کار آسانی است و حتی خودتان هم می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.
  • در قسمت Format نیز نوع فایل را انتخاب کنید و در پایان روی شروع پشتیبان کلیک کنید تا به طور کامل برای شما فرآیند بکاپ گیری انجام شود.
  • محصولات CP PLUS تست‌های کنترل کیفیت دقیق را گذرانده‌اند و دارای گواهینامه‌های بین المللی مانند UL، CE، FCC و غیره هستند.
  • Videopark ارائه کالا به صورت OEM و ODM برای مشتریان خود انجام میدهد.