پرفروش ترین برند دوربین مداربسته بهترین برند دوربین مداربسته نمایندگی فروش دوربین داهوا | cctvipcamera

Oncam اولین دوربین آنالوگ 360 درجه را بیش از 15 سال پیش راه‌اندازی کرد، که دیدگاه فناوری نظارت در جهان را تغییر داد. خوشبختانه در ایران هم این مقبولیت زیادی دارد و اگر پای انتخاب و مقایسه به میان آید، نمی‌توان به‌راحتی از نام و برند پاناسونیک عبور کرد. این دوربین با سنسورهای تصویر با کیفیت بالا با لنزهای با وضوح بالا برای عملکردهای پیشرفته طراحی شده است و همچنین دید در شب شگفت‌انگیزی دارد. به‌عنوان یک تعهد اضافی به مشتریان خود، هایک ویژن سالانه 7 درصد از درآمد خود را در تحقیق و توسعه مجدد سرمایه‌گذاری می‌کند تا به نوآوری و بهبود محصول ادامه دهد. بر اساس نوآوری‌های تکنولوژیکی، فناوری داهوا راه حل‌ها، سیستم‌ها و خدمات امنیتی جامعی را برای ایجاد ارزش برای عملیات شهری، مدیریت شرکت و مصرف‌کننده ارائه می‌دهد.

لیست 50 برند برتر دوربین مداربسته جهان در سال 2018

همچنین واسه دیدن انواع این دوربین مدار بسته و اطلاع از قیمت دوربین مدار بسته اکسوم میتونین از طریق سایت دیجیرانو اقدام نمایید. دوربین مدار بسته تحت شبکه برند دی – لینک بسیار مناسب نصب در مصارف خانگی می‌باشد. دوربین مدار بسته اکسیس محوبیت زیادی را در سراسر جان به دلیل رمز گذاری بی نظیر خود داراست . تضاویر و فایل های ضبط شده در دستگاه های این کمپانی امنیتی فوق العاده داشته و تا حد زیادی از سرقت هایی از راه دور در امانند . دوربین مداربسته الجی را می توان جزو برترین دوربین مداربسته ای دانست که می توان آن ها را به سریع ترین حالت ممکن در مکان های مورد نیاز نصب کرد . همچنین امکان مدیریت دوربین مداربسته و دستگاه های این برند محبوب نیز به راحتی فراهم شده است که از مزیت های این دوربین ها است .

لیست بهترین برندهای  دوربین مدار بسته

ارزان ترین دوربین مداربسته با نام AHD-OR-111 از نوع تحت شبکه می‌باشد. بوش با تولید تجهیزات دوربین مداربسته به روز و با کیفیت بالا جایگاه مناسبی در میان کاربران به خود اختصاص داده است. دوربین های تولیدی این شرکت با پشتیبانی از کدینگ های پیشرفته تصویر برداری دیجیتال و همچنین آنالیز تصاویر حرفه ای این برند را انتخاب مناسبی برای کاربری های صنعتی و امنیتی تبدیل کرده است. همچنین توانایی آنالیز روی تصاویر مانند تشخیص چهره، تشخیص حرکت، تشخیص صدا و غیره را داشته که در کنار سخت افزار حرفه ای بوش به عنوان یک بسته کامل ارائه شده است. این دوربین های مدار بسته امکان تجزیه و تحلیل تصاویر را دارند و در تمامی ساعات روز هفته می توانند داده های دریافت شده را در سطح بالایی نزد خود نگه دارند.

http://dieselcommittee.ir

دوربین مداربسته یونی ویو در سال های اخیر بیشترین فروش خود را در کشور انگلستان داشته است. اما سوالی که در این میان وجود دارد آیا هر دوربینی می تواند ضامن امنیت محل کار ما باشد؟ حال به بررسی مهم ترین فاکتور ها برای انتخاب بهترین دوربین مدار بسته می پردازیم. و اجناس بی کیفیت بازار به دست شما میرسد.خرید دوربین های مداربسته معتبر و برند به دلیل نواسانات شدید ارز موجب میشود شمامبلغ بیشتری نسبت به اجناس بدون برند و نا معتبر پرداخت کنید. شرکت هایک ویژن از جمله بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی مطرح دنیا است که کشور چین صاحب امتیاز آن است.

مشکل رایج بسیاری از مجله خبری دوربین مداربسته آی پی سیستم‌های مداربسته نگرانی از برندهای متفرقه است. این برندها عموما محصولاتی را شامل می‌شوند که به سفارش وارد کننده با نامی خاص ساخته می‌شوند یا داخل کشور برندگذاری می‌شوند. با توجه به تجربه این شرکت در بازار سیستم‌های حفاظتی ما به راحتی برندهای متفرقه را شناسایی کرده و آنها را از سبد خود جدا می‌کنیم. برند بوش یک برند آلمانی است که دوربین مداربسته این برند دارای تشخیص صدا تشخیص حرکت و نفوذ و تشخیص آتش است. دوربین های مداربسته هایلوک در بازار جهانی نسبت به قابلیت هایی که دارند قیمت کمی دارند. دوربین های مداربسته های لوک کمی از دوربین های هایک ویژن ندارند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

  • ما در تیم دیجی رانو خیلی خیلی خوشحالیم که مطلب ما مورد توجه شما قرار گرفته و کاربردی بوده.
  • دوربین های مدار بسته ی هایلوک از لحاظ کیفتی دست کمی از محصولات اصلی برند هایک ویژن ندارند.
  • توجه داشته با شید که یکی از مهم ترین معایب این برند، داشتن قیمت بالا می باشد.
  • قیمت مناسب و بهره‌مندی از جدیدترین فناوری‌ها باعث شده تا این برند دوربین مدار بسته در جمع بزرگان این صنعت قرار بگیرد.
  • اما این را در نظر داشته باشید که امکانات و کیفیت و تکنولوژی جدید در اجناس بسیار مهم تر است.
  • قیمت دوربین های مداربسته سونی بر اساس نوع چیپ­ست به کار رفته در آن و میزان رزولوشن دوربین متغیر می باشد.