پرفروش ترین برند دوربین مداربسته بهترین برند دوربین مداربسته نمایندگی فروش دوربین داهوا | cctvipcamera

اما دوربین مداربسته بوش از عیب بزرگی نسبت به سایر دوربین ها برخوردار است . دوربین مدار بسته بوش نسبت به سایر دوربین های این بازار از بدنه ی ضعیفی برخور دار است. این عیب در کنار بدنه ی ضعیف آن باعث شده است تا این شرکتت در بازار تجهیزات نظارتی و حفظت تصویری فاصله ی بسیار زیادی را با رقبای خود از جمله هایک ویژن و داهوا داشته باشد. برند یونی ویو در سال 2011 به صورت اختصاصی فعالیت خود را آغاز کرد و یکی دیگر از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی می باشد.

نقاط ضعف دوربین مداربسته برند هایک ویژن

و می توان گفت که برند هایلوک در واقع جایگزین اقتصادی برند هایک ویژن میباشد. دوربین های دام انواع و مدل های مختلفی دارد که میان این انبوه، مدل AHD-OR-111 که به عنوان ارزان ترین دوربین مداربسته به فروش می‌رسد؛ که در ابعادی به اندازه 10x10x15 میلیمتر و وزنی معادل 400 گرم تولید شده است. و همچنین دوربین های مدار بسته دام مجهز به سه لنز با کیفیت می‌باشد که با استفاده از آن‌ها تصاویری با کیفیت 3 مگاپیکسل ثبت می‌کند.

نکات مهمی که باید قبل از خرید دوربین مداربسته ایرانی بدانید

اما از آنجایی که بازار های گسترده ای وجود دارد و تولیدکنندگان زیادی در این حیطه فعالیت می کنند بنابراین خرید دوربین های مدار بسته بدون اطلاعات کافی کار بسیار سخت و زیان آور خواهد بود. دوربین‌های مداربسته سونی همانند سایر برندهای این نوع دوربین، دارای تکنولوژی آنالوگ و دیجیتال (تحت شبکه) می باشند. لازم به ذکر است، بعضی از مدل های دوربین های مداربسته سونی قابلیت اضافه کردن لنز و یا تعویض لنز را نیز دارند. شرکت سونی بیشتر در زمینه دوربین های مداربسته دیجیتال یا تحت شبکه فعالیت می کند و آن ها را در سری های مختلف و با تفاوت هایی (بسته به نیازهای مختلف افراد و کاربری ها) روانه بازار می کند. در حال حاضر اغلب دوربین های مداربسته به مکانیزم دید در شب مجهز هستند.

نقاط قوت دوربین مداربسته برند هایک ویژن

دوربین های پاناسونیک دارای دید در شب بسیار قوی و تصویر برداری در 60 فرم در ثانیه است. برند یونی ویو بازار خود را بیشتر از همه در انگلستان و در شهر لندن توسعه و پیشرفت داده است. در حقیقت هدف کمپانی هایک ویژن از راه اندازی برند های لوک این بوده است که کمپانی هایک ویژن بتواند با محصولات میانی و رو به پایین در کشور های مختلف جهان رقابت کند.

http://dieselcommittee.irخیلی خوشحالیم از این که مجله خبری دوربین مداربسته آی پی های مداربسته اکسوم واستون مفید بوده و ممنون از اینکه تجربتون رو با ما به اشتراک گذاشتین. گارانتی دوربین های مداربسته اکسوم 50 ماهه است و در صورت هرگونه خرابی و مشکلی دوربین شما با دوربین نو تعویض میشود. برای جلوگیری از سرقت دوربین های مداربسته میتوانید در داخل کاور دوربین ازسنسورهای لرزشی استفاده نمایید و سنسور را به یک سیستم حفاظتی مثل آژیر متصل کنید تا در صورت لزوم آژیر به صدا در آید. اگر شما ازیو پی اس استفاده نکنید، دوربین های مداربسته شما خاموش خواهد شد. البته گفتنی است اطلاعات قبل از قطع برق از بین نمی رود، از این بابت نگران نباشید. همانطور که می دانید اکثر دوربین های مدار بسته را در فضای بیرون از ساختمان نصب می کنند ، به همین دلیل مقاومت دوربین ها در برابر عوامل خارجی مانند باد و باران اهمیت بسیاری دارد.

  • اگر مارک یا برند مذکور در ایران به صورت قانونی ثبت نشده باشند، از نظر قانونی یک برند یا مارک به حساب نمی آیند و اصطلاحا به اینگونه برندها، مارک های ساختگی و یا برندهای ساختگی می گوئیم.
  • ما در سایت دیجی رانو برای راحتی شما دوستان عزیز شروع به ساخت پادکست کرده ایم.
  • این دوربین ها تحت شبکه هستند و می‌توانند تصاویر تمام رنگی با کیفیت 4K را حتا در شب تهیه کنند.
  • عدم تولید دوربین های HD، این شرکت تنها در زمینه تولید دوربین های IP فعالیت دارد.
  • از معایب این دوربین مدار بسته عدم ضبط صدا در بسیاری از مدل‌های آن می‌توان اشاره کرد.