پرفروش ترین دوربین مداربسته در بازار ایران CCTV | cctvipcamera

ناگفته نمانددوربین مداربسته Hilook، به دلیل ظاهر شکیل و همچنین قیمت مناسب توانست خیلی سریع در بازار رقابتی جایگاه خوبی برای خودش ثبت کند. این شرکت در سال ۲۰۰۱ در هانگژو چین تأسیس، و به سرعت تبدیل به یکی از پیشتازان صنعت نظارت تصویری جهان گردید. با دوربین‌های مدار بسته متفرقه از برندهای دیگر، همخوانی چندانی ندارد.

http://dieselcommittee.ir

هایک ویژن یک برند چینی فعال در زمینه فروش انواع دوربین مداربسته به حساب می آید. در حال حاضر این برند بیش از 13 هزار نیروی انسانی داشته و 4 هزار قسمت مختلف را در خود جای داده است. این برند همواره بر روی کیفیت محصولاتش حساسیت نشان داده و به دنبال استفاده از تکنولوژی های جدید تر در جهت بهبود کیفیت نهایی محصولات می باشد. به خاطر داشته باشید که هدف این برند، یافتن بهترین راه های ارزان قیمت در جهت طراحی و ساخت دوربین های جدید تر می باشد. لازم به ذکر است که این برند در مقایسه با سایر تیم های فعال در زمینه ساخت دوربین مداربسته، همیشه حرف اول را می زند. در این مقاله قصد داریم تا با چند مورد از بهترین مدل‌های این دوربین‌های مدار بسته که در بازار ایران فروش خوبی دارند، آشنا شده و ببینیم پرفروش ترین دوربین مداربسته، در کشور ما چه خصوصیاتی دارد.

  • دوربین های مداربسته IP طراحی شده توسط این شرکت نه تنها قدرت عملکردی بالایی دارند، بلکه طول عمر زیادی داشته و شما با خیال راحت می توانید آنها را در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار دهید.
  • از این رو تمام مشتریان می توانند دوربین مورد نظر خود را با توجه به نیازهای خود تهیه کنند.
  • دوربین های مداربسته اکسوم بیش از پنجاه ماه گارانتی دارن که روی دوربین های مداربسته خارجی این مزیت و ویژگی وجود نداره.
  • این برند از دوربین مدار بسته همانند گوشی‌های این برند دارای کیفیت بسیار بالا و خوبی می‌باشد و از برند معتبر دوربین مدار بسته است..

برند حارس در سال 1397 توسط شرکت پارس ارتباط افزار معرفی شد و تا کنون توانسته جایگاه مناسبی در بین مشتریان خود بدست آورد. این برند تولید کننده انواع دوربین های مداربسته ایرانی دام و بولت است که با جدیدترین تکنولوژی های روز ساخته شده و شم مشتریان عزیز همواره میتوانید از آن استفاده کنید. برند برایتون علی رغم اسم خارجی ان یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته ایرانی موجود در بازار است. برند بوش BOSCH را می توان به عنوان آخرین مورد از بهترین برند های دوربین مداربسته شناسایی کرد.

فروشکاه هایک لوک ؛ نماینده ی رسمی فروش هایک ویژن و های لوک در ایران

در انتها نیز جدولی از مقایسه بین مجله خبری دوربین مداربسته آی پیها گردآوری شده است که اطلاعات آن از سایت های معتبر نظرسنجی در این حوزه جمع آوری شده است. ترتیب برندها بر اساس رتبه آنها در محبوبیت بین کاربران و فروش آنها ارائه شده است. برای آگاهی بیشتر از انواع برند دوربین مداربسته و مقایسه آنها تا انتهای این مقاله با هایک ویژن لند همراه باشید. در این قسمت ما به معرفی برند های دوربین های مداربسته ساخت ایرانپرداخته و به شما کمک می کنیم تا بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی را خریداری کنید.

دیدگاه در “دوربین مداربسته ایرانی | بررسی کامل دوربین های ایرانی”

محصولات CP PLUS تست‌های کنترل کیفیت دقیق را گذرانده‌اند و دارای گواهینامه‌های بین المللی مانند UL، CE، FCC و غیره هستند. سازمان‌ها، مؤسسات و مجتمع‌های آپارتمانی به دنبال راه‌حل‌های نظارتی عملی هستند که بتواند نگرانی‌های امنیتی آنها را برطرف کند و آرامش کامل را فراهم کند. به دلیل تعیین نوع پوشش دوربین ها و تنظیم نور مناسب آنها در محیط های مختلف به طور کلی دوربین ها را به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم بندی می شوند. در صورتی که در این زمینه نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، از طریق شماره تماس های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

قوی ترین دوربین مداربسته