پرفروش ترین دوربین مداربسته در بازار ایران CCTV | cctvipcamera

شرکت سونی در حال حاضر بیشتر تولیدات خود را در زمینه سیستم های امنیتی به دوربین های مداربسته IP اختصاص داده است. یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان لنزهای دوربین عکاسی و دوربین مداربسته برند سونی است. به همین دلیل در بخش تولید قطعات و تجهیزات جانبی بسیار موفق عمل کرده است. نکته قابل توجه در این برند قیمت بالای آن است که باعث استفاده تعداد محدودی از مشتریان از این برند شده است. در سال 1984 با هدف تولید و عرضه محصولات امنیتی از جمله دوربین مداربسته و تجهیزات نظارت تصویر شرکت اکسیس در کشور سوئد فعالیت خود را آغاز کرد. مهم ترین محصولات شرکت اکسیس شامل نرم افزار های مدیریت ، دوربین های مدار بسته شبکه و انتقال تصویر می باشد.

  • این برند فعالیت خود را در بازار این محصولات، در سال 2011 میلادی آغاز نمود و اولین محصولات تحت شبکه را روانه بازار کرد.
  • این برند، حفظ امنیت و سرمایه های شما را سرلوحه کار خود قرار داده و باکیفیت ترین محصولات را به دست مشتریان خود می رساند.
  • اویژیلون یک شرکت کانادایی است که در زمینه تولید تجهیزات مداربسته شبکه فعالیت می‌کند.
  • این دوربین با سنسورهای تصویر با کیفیت بالا با لنزهای با وضوح بالا برای عملکردهای پیشرفته طراحی شده است و همچنین دید در شب شگفت‌انگیزی دارد.
  • دوربین مداربسته Megavision دارای انواع دوربین تحت شبکه Megavision و دوربین AHD مگاویژن و همچنین دوربین های آنالوگ Megavision می باشند.
همچنین مجله خبری دوربین مداربسته آی پی داهوا در تولید و تنوع دوربین های مداربسته برای کاربری های مختلف بسیار موفق بوده است. از این رو تمام مشتریان می توانند دوربین مورد نظر خود را با توجه به نیازهای خود تهیه کنند. شرکت داهوا نیز همانند هایک ویژن مقداری از سود سالانه خود را به بخش تحقیق و توسعه در خصوص محصولات اختصاص می دهد. برند داهوا دارای انواع دوربین مداربسته مانند دوربین مداربسته دام، بولت، اسپید دام و… است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید دوربین مدار بسته در رشت با ما تماس بگیرید.

دوربین Milesight دوربین مداربسته Milesight

هایلوک برند دیگر (فرزند هایک ویژن) که آن نیز از پرفروش ترین برندهای جدید شناخته می شود. اولین شرکت از فهرست 10 برند برتر دوربین مداربسته، برند هایک ویژن است. هایک ویژن یک شرکت چینی فعال و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیستم های حفاظتی دنیا است. تخصص اصلی هایک ویژن تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری همانند دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته است.

دوربین مدار بسته تحت شبکه بولت

بکاپ گرفتن از دوربین مداربسته بسیار آسان است و خودتون می تونید انجام دهید. در قسمت Format نیز نوع فایل را انتخاب کنید و در پایان روی شروع پشتیبان کلیک کنید. مجموعه محصول این شرکت شامل نظارت تصویری، تشخیص نفوذ، تشخیص آتش و سیستم تخلیه صدا و نیز کنترل و کنترل دسترسی است. برند یونی ویو سعی دارد با ارائه محصولات حرفه ای، پیشرفته و مطمئن در صنعت امنیت نظارتی، همواره حرفی برای گفتن داشته باشد. محصولات هایک ویژن تا کنون در بیش از 100 کشور در جهان به فروش رسیده است و این شرکت در نقاط مختلف جهان از جمله هنگ کنگ ، هلند ، دبی ، روسیه ، آمریکا ، ایتالیا ، ایران و… دفاتر مستقیم فروش دارد.

محصولات فروشگاه اینترنتی آلتون سیستم

بله از دوربین مداربسته اکسوم در بسیاری از بانک ها و مراکز دولتی به علت کیفیت بالای این محصول استفاده میشود. دوربین های مداربسته اکسوم بیش از پنجاه ماه گارانتی تعویض دارن که روی دوربین های مداربسته خارجی این مزیت و ویژگی وجود نداره. دوربین های مداربسته اکسوم بیش از پنجاه ماه گارانتی دارن که روی دوربین های مداربسته خارجی این مزیت و ویژگی وجود نداره. برند سامسونگ در حوزه دوربین‌های مدار بسته از اولین‌ها برای گذاشتن قابلیت ضد آب و ضدغبار بر روی دوربین‌ها بود. پلکو در خیابان ها ، بیمارستان ها، فرودگاه ها، بندرها ،شهربازی ها و… قابل نصب و راه اندازی هستند.

http://dieselcommittee.ir