پرفروش ترین دوربین مداربسته در بازار ایران CCTV | cctvipcamera

در چند سال اخیر بازار فروش دوربین های مداربسته در ایران چندین برابر شده است.به همین خاطر پر فروش ترین برندهای دوربین مداربسته و امنیتی را به شما معرفی میکنیم. دوربین هایلوک نسبت به قابلیت هایی که دارد قیمت بسیار پایین تری دارد. برند های برتر دوربین مداربسته، با داشتن سابقه ای چند ده ساله در این زمینه همواره از بهترین روش های ساخت و قوی ترین تکنولوژی روز دنیا در جهت طراحی محصولات خود استفاده می نمایند. همین مسئله هم باعث شده تا استفاده از خدمات آنها به مسئله ای مهم تبدیل شود.

  • اینگونه از دوربین های مدار بسته برای کنترل تردد ها و بررسی جزئیات مورد استفاده قرار میگیرد.
  • در نهایت شاید مهم ترین چیزی که بعد از خرید و استفاده از دوربین مدار بسته ایرانی برای شما حائز اهمیت است، خروجی تصاویر خوب و با کیفیت همراه با رضایتمندی شماست.
  • دوربین های پین هول هم از نوع دوربین های آنالوگ و هم از نوع دوربین های تحت شبکه رادارد؛ اما سری دوربین های تحت شبکه به مراتب کیفیت بالا تری دارند.
  • درواقع می‌توان سونی را جزو یکی از قدرترین 10 برند برتر دوربین مداربسته دنیا دانست.
  • قیمت دوربین های مداربسته AHD پرکسیس به طور میانگین از 700 هزار تومان و دوربین های IP به طور میانگین از 1 میلیون تومان آغاز شده و بسته به امکانات و کیفیت دوربین ها، تغییر میکند.
  • انواع مارک دوربین مداربسته و انواع برندهای دوربین های مدار بسته موجود در بازار تجهیزات دوربین های مداربسته و سیستم های نظارتی ایران را در چندین مقاله حضور شما معرفی خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که این مورد از بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته سابقه کاری کمی دارد. ولی محصولات تولیدی آن کیفیت ساخت خوبی داشته و می توانند برای مدت زمان زیادی سالم بمانند. شما می توانید این دوربین های مداربسته را در موقعیت های خاصی همچون اداری، تجاری، صنعتی و مسکونی مورد استفاده قرار دهید قطعا استفاده و نصب دوربین مداربسته DMS برای شما مشتریان عزیز حتما پیشنهاد می شود. داشتن بدنه ای قوی و ساختار مستحکم به این محصول اجازه داده تا به صورت ضد آب و ضد ضربه فعالیت کند. مطمئنا این مسئله می تواند امنیت ساختمان و محیط را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد. بهترین برند دوربین مدار بسته، برند داهوا است که ساخت کشور چین می باشد.

http://dieselcommittee.ir

در این مطلب لیستی از 50 شرکت تولید کننده بزرگ دوربین مداربسته و تجهیزات حفاظتی را می بینید و با آنها اشنا می شوید. دفتر اصلی برند اکسیس در استکهلم سوئد است.اکثر فروش دوربین مداربسته Axis توسط منطقه تولید محصول تولید می شود . این برند دارای یک DVR PENTA 5IN1 است که می‌توانید دوربین آنالوگ، دوربین مدار بسته HD و IP را نیز تغذیه کنید. هایک ویژن بزرگ‌ترین تأمین کننده محصولات و راه حل‌های نظارت تصویری در جهان است. اگر در حال حاضر احساس می‌کنید نیاز به تحقیقات بیشتر دارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً این مطلب را بخوانید و برندهای برتر تولیدکننده دوربین مداربسته را بشناسید. اما قیمت بالای دوربین های مداربسته سونی باعث شده این مارک در این حوزه، مشتریان محدودی داشته باشد.

ای پی اس IPS

همچنین در مجله خبری دوربین مداربسته آی پی داشته باشید که این شرکت 800 شریک کاری و 35 نماینده در سراسر جهان دارد. داهوا اولین شرکتی است که در چین دستگاه ذخیره‌ساز تصویری دیجیتال ۸ کاناله با پخش در زمان واقعی را در سال ۲۰۰۱ راه‌اندازی کرد. هایک ویژن با بیش از ۱۳۰۰۰ نیروی انسانی فعال شامل ۴۰۰۰ نفر در بخش تحقیق و توسعه، دارای بزرگترین تیم تحقیق و توسعه در میان شرکت‌های فعال در این حوزه می‌باشد. متخصصان ایرانی با حمایت خریداران، کیفیت را سرلوحه کار خود قرار خواهند داد و در آینده نزدیک شاهد محصولاتی با کیفیت بالاتر از تمامی محصولات خارجی خواهیم بود. این دلایل نشان می دهد که استفاده از محصولات ایرانی تنها جنبه اقتصادی ندارد و دلایل محکمی نیز برای این امر وجود دارد که خریدار را به این کار ترغیب می کند. بدون شک خرید محصولات ایرانی ساده تر و کارآمدتر است و همچنان جا برای افزایش کیفیت و سهولت استفاده از این محصولات وجود خواهد داشت.

نقاط قوت دوربین مداربسته برند فلیر

در ادامه برای این که انتخابی دقیق و تصمیمی صحیح در زمان خرید داشته باشید، به بررسی بهترین برندهای دوربین مدار بسته پرداخته ایم. در صورتی که نیاز به تحقیقات بیشتری دارید، حتما تا انتهای مطالب همراه ما باشید. با توجه به مطالب فوق، شما با بهترین مارک های دوربین مداربسته در جهان آشنا شدید. در بخش پایانی معرفی دو برند که به زودی یکی از اولین های برند برتر دوربین مداربسته در پروژه های متوسط و کوچک خواهند شد خالی از لطف نیست. از ویژگی این دو برند اعتبار آنهاست که هر کدام به یک برند معتبر و موفق دوربین مداربسته منسوب هستند. خصوصیت بعدی این دو برند مقرون به صرفه بودن آنهاست که همین موضوع می تواند جایگاه آنها را روز به روز در بازار دوربین مداربسته ارتقاء دهد.

سوئیچ شبکه