آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوینکس + 4.5% تخفیف کارمزد -ایران ارز دیجیتال

اگر به دنبال انجام معاملات با پلتفرم کوینکس هستید، می توانید از طریق وب سایت این مجموعه و یا اپلیکیشن موبایل آن، برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. از این 1000 تتر، 100 تتر را برای انجام یک پوزیشن قرار دهید و 900 تتر را در کیف پول خود نگهدارید. برای غیر فعال کردن حساب کاربری خود باید ابتدا به قسمت Security Setting مراجعه کنید و سپس گزینه Disable Your Account را انتخاب نمایید. به عنوان نمونه بخواهید با 1000 تتر در معامله فیوچرز صرافی کوینکس شرکت نمایید. جهت ورود به معامله مارجین تنها از ده درصد آن استفاده نمایید. وام گرفتن از صرافی کوینکس جهت معامله در بخش مارجین بسیار اهمیت دارد. اشخاصی که بخواهند برای اولین بار با در نظر گرفتن لوریج معامله کنند، پنجره اخطاری را مشاهده می کنند که با قبول ریسک این معاملات آن را تایید می نمایند.

فرض کنید دارایی شما در بخش Spot حدود هزار تتر دلار باشد.

در جلوی هر شبکه کارمزد هم نوشته شده برای مثال در تتر شبکه trc20 1 تتر کارمزد و شبکه erc20 نیز 7.5 تتر کارمزد داره. و اگه هم بتونید مراحل احراز هویت رو دقیق و کامل انجام دهید میتونید این سقف رو تا یک میلیون دلار هم افزایش بدید. حجم معاملات 24 ساعته نیز 74 میلیون دلار هست که روز به روز میتونه افزایش پیدا کنه تا به رده های بالاتر هم برسه. فرض کنید دارایی شما در بخش Spot حدود هزار تتر دلار باشد. پیشنهاد می شود برای گرفتن قرض ارز USDT یا همان تتر دلار را به کار برید. برای گرفتن وام از گزینه Borrow و جهت بازپرداخت وام دریافتی از گزینه Repay استفاده می نماییم. فرض کنید تمام دارایی خود را برای گرفتن وام به ودیعه بگذارید و میزان ریسک نمایش شده 160 درصد باشد.

در ابتدای کار باید مبلغی که می خواهید با استفاده از آن معاملاتی فیوچرز انجام دهید ، از حساب Spot به حساب Futures خود انتقال دهید. در صورت باز کردن پوزیشن خود در حالت ایزوله و ناموفق بودن معامله، در نهایت همان صد تتری که در پوزیشن قرار دارد از دست می دهید. باز کردن پوزیشن در حالت کراس، احتمال گسترش ریسک معامله به موجودی کیف پول را نیز در بردارد. پس از آن امکان معاملات لوریج برای آنها باز می شود.

کاربران می توانند برای خرید ارزهای دیجیتال و آغاز ترید از کارت های اعتباری مانند مستر کارت استفاده نمایند. در ترید روی جفت ارزها، معامله گر می خواهد مقدار ارزهای خود را بیشتر کند. در معاملات فیوچرز بایستی میزان لوریج را تعیین نمود این امکان از طریق کلیک بر روی گزینه Cross امکان پذیر است. هر چه میزان وامی که در معاملات مارجین گرفته اید بالاتر رود، ریسک معاملات بالاتر خواهد رفت. هر چه درصد ریسک به عدد 200 نزدیکتر شود، میزان ریسک زیادتر می گردد تا جایی که امکان تصرف تمام دارایی شما توسط صرافی خواهد رفت. ضریب X جفت ارز انتخابی برای معامله مارجین چه مقدار می باشد. سپرده گذاری در این صرافی برای برخی از رمز ارزها، دارای یک مقدار کمینه است و کمتر از این میزان، امکان انجام معامله وجود ندارد. همانطور که دیدید ضریب X در جفت ارزها نشان دهنده ضریبی است که می توانید وام گیری را انجام دهید.

بررسی صرافی کوینکس را با ارزیابی میزان محبوبیت و تعداد کاربران این صرافی ادامه میدهیم. همانطور که می بینید فقط 4 سال از تاسیس این صرافی گذشته است و با توجه به گذشت این مدت کوتاه، کوینکس مجموعه ای از نخبه ترین و حرفه ای ترین نیروها را گرد هم آورده که امکانات فوق العاده ای را نیز در اختیار کاربران می گذارند. در صفحه ای که ظاهر می شود لیست قراردادها را می توان سایت صرافی کوینکس دید. یعنی شما برای ورود به حساب کاربری خود ابتدا باید پسورد خود را وارد کنید و بعد کدی که اپلیکیشن در گوشی هر دو دقیقه یک بار تولید می کند را وارد کنید.

جهت معامله در بخش مارجین بسیار اهمیت دارد.