آموزش زیرسازی، نصب و بازکردن سقف کناف یکپارچه در 13 مرحله! سلام ساختمان

صفحات روکش دار گچی در محل کارخانه بنا به میزان ضخامت در بسته های ۲۰ ̜ ۵۰ ̜ ۶۰ ̜ ۹۰ ̜ ۱۱۰ ̜ ۱۴۰ تایی قرارگیری بسته صفحات در طبقات ̜ جهت حمل به نقاط مختلف طبق از چرخ دستی و دستگیره حمل استفاده می شود. سقف کناف از متریال های جدیدی است که با توجه به پیشرفت تکنولوژی روز تولید شده است. اینگونه از محصولات از جمله مصالح ساختمانی نوین به حساب می‌ آیند که به طور گسترده در صنایع ساختمانی مورد استفاده قرار می‌ گیرند و به علت ویژگی ها و قابلیت های منحصر فردی که دارند جزوه محصولاتی به حساب می‌ آیند که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. شما می‌توانید اینگونه از مصالح ساختمانی نوین را جایگزین متریال های قدیمی کنید. زیبایی ، دوام و کارایی اجرای سقف و دیوار کاذب توسط متخصصین این رشته ساختمانی میتواند تاثیر فوق العاده ای در نمای اجرای کار داشته باشد. به این دلیل که باید بدانیم متریال سقف اصلی ( سقف تیرچه بلوک ، سقف دال بتنی ، سقف عرشه فولادی ، سقف طاق ضربی و … ) چیست و با توجه به آن از میخ و چاشنی یا پیچ سرمته دار یا پیچ ورول پلاک در اجرای کناف استفاده کنیم.

اجزاء فلزی :

سقف های کاذب ساده یک تماد بی آلایش و در عین حال شیک بودن را به فضا القا می کند امروزه طراحان این سقف ها را به صورت رنگ خالی رها نمی کنند این سقف ها در انواع تایل های سقف ساده , تایل های گچی , حصیر و تخم مرغی آماده و اجرا می شوند . سقف کناف کلاسیک با ایده خطوط گرد و سیال یکی از زیباترین مدل های سبک کلاسیک است از این نوع می توان در فضای اتاق نشیمن , سقف کناف پذیرایی و اتاق خواب و یا حتی در برخی موارد در آشپزخانه ها استفاده نمود این نوع رنگ های متنوعی دارد . اگر با روانشناسی رنگ ها آشنایی نسبی داشته باشید میدانید که انتخاب یک رنگ مناسب برای دیوار و سقف و یا طرح کاغذ دیواری چقدر میتواند تاثیر داشته باشد . در مشاوره خرید کاغذ دیواری ما نگاهی بلند مدت به 10 سال دیگر منزل شما داریم . در این مسئله ما تجربیات خود را مرور میکنیم که تا کنون چه طرح هایی برای کوتاه مدت مورد پسند بوده است .

تیم های نصب و اجرای سمیران آماده ارائه خدمات اجرای محیط های دکوراسیون شما هستند. طراحی این سازه ها معمولا در کاتالوگ شرکت، توسط مشتریان و با در نظر گرفتن اکثریت سلیقه ها و تنوع بسیاری انتخاب میشود. پس از آویز کردن سازه های حمال با فاصله های 50 سانتی متری، پانل ها را مستقیما به این سازه های حمال نصب می کنیم. در هنگام استفاده از نبشی های غیرباربر سازه پنل خور را در فاصله 10 سانتی متری نبشی اجرا می کند. و زمانی که نبشی ها باربر باشند فاصله سازه پنل خور تا نبشی 50 سانتی متر می باشد. پانل‌های یاد شده دارای صفحاتی به ضخامت متغیر بوده و هر کدام از آن‌ها قابلیت اجرایی خاص خود را خواهند داشت.

دیوارهای جداکننده کناف ایران دیوارهایی غیرباربر است که شامل یکسری قاب های فلزی می باشد که صفحات روکش دار گچی به وسیله پیچ مخصوص بر روی آن نصب می شود. سطح این صفحات به وسیله بتونه و نوار مربوطه درزگیری شده به طوری که در انتها یک سطح پارچه و بدون درز خواهیم داشت که قابلت رنگ آمیزی و یا هر نوع پوشش نهایی دیگر را خواهد داشت. در حقیقت تا به این جا باید دقت کنید که نحوه اجرای سقف کناف باید با دقت بسیار بالایی انجام شود و پانل ها در فواصل معینی نسبت به هم متصل شوند. بعد از آن پانل ها بر روی باربر نصب می شوند و در مراحل بعدی عملیات زیر سازی را به خوبی با دقت بالا انجام می دهند.

مجری دکوراسیون اداری

آموزش زیرسازی، نصب و بازکردن سقف کناف یکپارچه در 13 مرحله! سلام ساختمان

اگر تزئین و دکوراسیون خانه برای شما اهمیت دارد ولی در کنار آن نمی خواهید چندان هزینه کنید، سقف کناف یکی از بهترین گزینه ها برای بهره بردن است. این مدل از سقف ها توانسته اند مزیت ها و ویژگی های بسیار زیادی را به خود اختصاص دهند که در ادامه به بررسی تمامی آن ها بپردازیم. تایل های با روکش P.V.C نیازی به رنگ آمیزی نداشته و بدین ترتیب سرعت کار بالا می رود. تایل های گچی ساده فاقد خاصیت جذب صوت می باشند.این تایل ها در دو نوع بدون روکش و روکش دار تولید و عرضه می گردند.

بررسی ارتفاع کف تا سقف تا مطمئن شد که ارتفاع آنقدر هست که بتوان روی آن سقف کناف نصب کرد . انتخاب درست سازه استاد برای عملکرد مناسب دیوار با توجه به محدودیت هایی که از نظر ضخامت دیوار وجود دارد الزامی است. برای استحکام بیشتر دیوار می توان از کاهش فاصله استادها و یا قوطی کردن دو عدد سازه استاد سود برد. در زمانی که بخش فوقانی و مجاور سقف دیوار اجرا شده در معرض خمش و یا حرکات سازه ای قرار دارد. سازه U با طول بال بلند جایگزین سازه های U با ارتفاع بال معمولی می شود. نوع ساختار با توجه به قرارگیری در منطقه نصب دارای مشخصات متفاوتی است .

  • برترین ایده برای سقف کناف اتاق خواب وانتخاب بهترین نصاب کناف تهران برای زیباسازی اتاق خواب والدین و کودکان چه کنیم؟ امروزه یکی از روش‌های زیباسازی کم‌هزینه، نصب سقف کناف …
  • به طور کلی بزرگترین مزیت سقف های سقف کاذب کناف امکان ایجاد فضاهایی برای عبور تاسیسات و کانال ها است .
  • زیرا بتونه کاری کمی زمان می خواهد به این ترتیب باید با استفاده از مواد بتونه قسمت هایی از سقف را که دارای شکاف های بزرگ و حتی ریز است پر کنید تا بعدا برای رنگ کاری آن با مشکلاتی مواجه نشوید.
  • سقفهای کاذب یکپارچه کناف،بدون درز بوده و ساختار آنها از اتصال صفحات روکش دار گچی به زیرسازی فولادی که به سقف اصلی متصل می باشد،تشکیل می ش.د.این ساختار از نظر معماری بسیار منعطف بوده و در ساخت سقفهای مغلق تزئینی(دکوراتیو)کاربرد ویژه دارد.
  • سطوح زیر کار باید محکم باشد و پیش از شروع کار باید خشک و گردگیری شود.

سازه های U36 را می توان به اندازه های موردنیاز برش زد و سپس با تراز لیزری آن ها را تراز کرد. برای نصب استاندارد نبشی ها، باید از پیچ و رولپلاک استفاده کرد و همچنین فاصله استاندارد پیچ ها در نبشی های باربر 30 سانتی متر است و در نبشی هایی که فقط نقش تراز هستند 60 سانتی متر است. پانل کناف MR برای مناطق با رطوبت بالا مثل استان‌های شمالی گیلان و مازندران مناسب است. به این صورت که اگر متخصص براتون طراحی انجام داد و باهاش به توافق رسیدن و قرارداد بستین، هزینه طراحی به عنوان تخفیف پروژهتون محسوب شده و رایگان خواهد بود. اما اگر متخصص براتون طراحی انجام داد ولی باهاش به توافق نرسیدین باید هزینه طراحی رو پرداخت کنین. هیلتی دستگاهی هست که فشنگ ها رو با سرعت خیلی زیاد شلیک می کنه.