آموزش های کاربردی، نکات کلیدی برای ورود به کسب و کار

آموزش واریز و برداشت در صرافی کوینکس، را در ادامه مشاهده می کنید. برای برداشت از صرافی کوینکس، (برداشت با تتر را مبنا قرار داده ایم) نیاز به پرداخت 0.85 تتر است که بخش قابل توجهی از این مقدار، هزینه شبکه تتر است. هرچند این صرافی، رگوله خاصی را ندارد، اما با این حال، به لحاظ اعتبار، کوینکس آنقدر بزرگ و قدرتمند هست که بتوانیم آن را صرافی معتبری بدانیم.

اگر به اشتباه آن را حذف کردید می توانید از قسمت account و سپس Setting به آن دسترسی پیدا کنید تا بتوانید این آلارم را به بخش فیوچرز معاملات خود اضافه نمایید. توجه کنید که کوینکس جهت امنیت حساب کاربری شما فقط ۳۰ ثانیه زمان قرار داده که شما بتوانید برداشت را تأیید کنید و این برداشت فقط ۳۰ ثانیه معتبر خواهد بود. در ضمن اگر در این مدت زمان نتوانستید که برداشت خود را تأیید کنید، مجددا باید رمز دوم یکبار مصرف جدید را وارد کرده و یا تیکت ارسال نمایید. صرافی Coinex جزو معدود پلتفرم‌های خارجی است که دسترسی کاربران ایرانی را قطع نکرده است. علاوه بر این از تابستان ۱۴۰۰ زبان فارسی به رابط کاربری این صرافی اضافه شد تا کاربران ایرانی راحت‌تر و سریعتر معاملات خود را انجام دهند.

معرفی صرافی ارز دیجیتال بیت 24

پس از کلیک بر روی تایید وارد صفحه بعدی مثل تصویر زیر می‌شوید. که یک کد شش رقمی برای شماره موبایل شما پیامک شده است. اگر کد به درستی وارد شده باشد با موفقیت شماره موبایل شما در صرافی کوکوین ثبت میشود. صبر کنید تا ثانیه شمار پایین صفر شود و سپس دوباره بر روی ارسال کد کلیک کنید. برای ثبت نام کوینکس با گوشیابتدا نیاز به دانلود اپلیکیشن این صرافی داریم. این نکته را به شما عزیزان بیان کنیم که همیشه سعی کنید اپلیکیشن هر صرافی را که میخواهید دریافت کنید حتما از طریق وبسایت خود صرافی انتخاب کنید.

کوینکس به شما اطمینان می دهد که مبادلات شما امن و بدون هیچ دخالتی انجام می شود و همچنین تمام معاملات محافظت شده می باشد. صرافی ارز دیجیتال کوینکس فقط در کشور چین خدمات ارائه نمی‌دهد و با فعالیت کاربران ایرانی، افغانستانی، عراقی، سودانی، یمنی و … مشکلی ندارد. به عبارت ساده تر کاربران ایرانی با خیال راحت در صرافی کوینکس احراز هویت کنند و هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

اکوسیستم کوینکس

کوینکس یک صرافی ارز دیجیتال با کارمزد پایین و طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال و محصولات پیشرفته مانند معاملات مارجین است که در دسامبر ۲۰۱۷ توسط یانگ هایپو Yang Haipo تاسیس شد. یک ارائه‌دهنده خدمات تبادل ارزهای دیجیتال جهانی و حرفه‌ای که دارای بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال محبوب در بخش‌های گسترده‌ای از جمله توکن‌های متاورسی، رمزارزهای مالی غیرمتمرکز و رمزارزهای قرارداد هوشمند است. برای احراز هویت در صرافی کوینکس باید وارد بخش Account Setting شده و در زیر مجموعه Basic info گزینه Verify انتخاب شود. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. در ادامه صفحه‌ای باز می‌شود که باید اطلاعات کاربری به درستی وارد شود.

اخبار ارز دیجیتال یونی سواپ

آموزش های کاربردی، نکات کلیدی برای ورود به کسب و کار

بعد اینکه وارد سایت شدین می تونین در قسمت گوشه بالا سمت راست، زبان فارسی رو انتخاب کنین و راحت تر ثبت نام خودتون رو انجام بدین. اگه هم نه روی گزینه Sign Up کلیک کنین تا ثبت نام رو انجام بدید. در زمان نگارش این مقاله صرافی کوینکس از ۵۹۸ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

بر روی گزینه تایید یا “Verify” در صفحه تنظیمات حساب کلیک کنید. کوینکس جز 307 صرافی برتر جهان در سایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap.com) با رتبه 45 معرفی شده است که، جز معتبرترین صرافی ها به حساب می‌آید. اگر به قسمت رفته و با یک صفحه خالی مواجه شدید، بدانید که احتمالا در تایم ورود شما پروژه در حال اجرا، موجود نیست. البته بعدا می توانید دوباره به این گزینه سر زده و اگر پروژه ای موجود شد، آن را بررسی کنید.

دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.