آچار جعبه بکس و جعبه ابزار ۲۱۶ عددی حرفه ای ابزارآلات تهران، حسن‌آباد دیوار

انتهای دیگر این آچارها باز است و زمانی استفاده می شوند که نتوانید سر بسته آچار را در جای خود حرکت دهید. باید تمام لوازم داخلش رو مرتب کنید چون اگه حتی یک ذره بهم بریزه و بیاد از سطح خانه ها بالاتر بسته نمیشه . این کیف را برای دستگاه جوش صبا الکتریک مدل توربو ۲۰۰۱ گرفتم. خیلی خوب بود هم از نظر جنس و هم سایز و بسته بندی همونی بود که میخواستم.

مجموعه 6 عددی ابزار حدیده روتنبرگر مدل سوپرتونیک 2000

در این شرایط همراه داشتن جعبه ابزار خودرو اصلی ترین گام برای موفقیت در تعمیر خواهد بود. در داخل این جعبه ها وسایلی قرار دارد که مختص تعمیر خودرو می باشد. برخی از بهترین جعبه ابزار های تخصصی تر دارای جداکننده ها و نظم دهنده هایی هستند که می توان از آنها برای قرار دادن ابزارهای مختلف در موقعیت های مناسب استفاده کرد که به راحتی پیدا می شوند و در اثر ضربه یا حرکت آسیب نمی بینند. بنابراین ، هنگام انتخاب جعبه ابزار ، بهتر است به طبقات و دسته بندی های جعبه ابزار توجه کنید تا کاربردی را انتخاب کنید. مواد فلزی جعبه ابزار معمولاً از فولاد با کیفیت و ضد زنگ ساخته می شوند تا ابزارهای داخلی بر اثر تغییر دما و رطوبت آسیب نبینند. جعبه ابزارهای حرفه ای نسبت به جعبه ابزارهای معمولی دارای کیفیت و مقاومت بالاتری هستند و دارای خصوصیات خوبی مانند مقاومت در برابر آب و زنگ زدگی و خوردگی و …

این نوع جعبه‌ ابزارها دارای لوازم و اقلام لازم برای تعمیر خودرو مثل ابزارهای پنچرگیری (مثل تیغ) یا پیچ‌گوشتی و انبردست هستند که برای برطرف کردن بسیاری از مشکلات کاربردی خواهند بود و نیاز شما به تعمیرگاه برطرف می‌کنند. به همراه داشتن پیچگوشتی چه برای کاربران حرفه ای و چه برای غیر حرفه ای ضروری می باشد. این وسیله انواع و مدل های مختلفی دارد که که متناسب با نیازتان باید آن را انتخاب نمایید. دریل های شارژی و برقی موجود در بازار هر کدام در شرایط مختلف کاری مورد استفاده قرار می گیرند.

علاوه بر مشاغلی که با این ابزار سر و کار دارند، می ‌توان این جعبه ‌ها را در منازل و حتی صندوق عقب ماشین ‌ها به وفور کادو برای مردان چی بخریم یافت. عوامل زیادی تعیین کننده قیمت جعبه ابزار و ابزار هستند که از جمله آنها می توان به اندازه جعبه ابزار و مارک سازنده و جنس جعبه ابزار و.. به طور کلی ، قیمت این محصولات در بازار بین چند هزار تومان تا چند میلیون تومان است.

  • جعبه ابزار برای نگهداری ابزاری مانند پیچ ​​گوشتی، آچار و مواردی از این دست، استفاده می شود.
  • با خرید آچارهای با کیفیت می توانید از ساییدگی و آسیب به پیچ و مهره های موردنظر جلوگیری کنید.
  • استفاده از مطالب گام اول خرید فقط با ذکر منبع بلامانع است.
  • من یک ارگانایزر ۲۴ اینچی مانو داشتم که شکست و اینو بجاش خریدم .

شاید هزینه اولیه جعبه ابزار زیاد به نظر برسد ولی در آینده پول زیادی را پس‌انداز خواهید کرد. برخی استفاده عمومی داشته و برای هر کسی مناسب هستند؛ اما برخی دیگر دارای ابزار تخصصی هستند که برای هر کاری مناسب نیست و افرادی با حرفه خاص مشتری آنها هستند. یک تیغ اره آهن بر ساده با قابلیت تعویض تیغه مناسبی برای جعبه ابزار شما خواهد بود. ویژگی هایی مانند دسته های بدون لغزش و تیغه های بدون ابزار از جمله ویژگی هایی است که می تواند در مدل های مختلف متفاوت باشد. پیشنهاد ما این است که برای تیغه خود چند تیغ یدکی بخرید تا مجبور نباشید از یک تیغه آهسته استفاده کنید. چون موتور جوش و سنگ فرز مینی و پیچ گوشتی شارژی و سیار 10 متری برق و مقداری باری جوش و انبردست و چند وسیله دیگر داخل کیف جا شد .

جعبه ابزار مهر مدل Pt-16

آچار جعبه بکس و جعبه ابزار ۲۱۶ عددی حرفه ای ابزارآلات تهران، حسن‌آباد دیوار

این آچار شامل آچارهای استاندارد SAE در سایز های اینچی و آچارهای متریک در سایز های میلی‌متری می باشند که هر دام کاربردهای مختلفی دارند. از آچارهای SAE جهت انجام تعمیرات خانگی استفاده شده از آچارهای متریک جهت تعمیر اتومبیل و موتور استفاده می شود. جعبه ابزارها در مدل‌های فلزی و پلاستیکی در بازار وجود دارند. بهتر است در هنگام خرید نوع فلزی را انتخاب کنید که استحکام بیشتری دارد. ممکن است وزن زیادتر آن کمی اذیتتان کند، اما استفاده از جعبه ابزار پلاستیکی با ابزاری که درون خود دارد، به خودی خود می‌تواند موجب شکستگی شود. اما در مدل های بزرگتر یا مصارف تجاری ، این جعبه ها دارای دو قفل در جلو هستند.