آیا دولینگو واقعا به یادگیری زبان کمک می‌کند؟ بررسی بلندمدت دیجی‌کالا مگ | iranbritish

آیا دولینگو واقعا به یادگیری زبان کمک می‌کند؟ بررسی بلندمدت دیجی‌کالا مگ | iranbritish

با توجه به اینکه این برنامه از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند، ما ایرانی‌ها نمی‌توانیم از آن برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنیم. با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات و موانع زیاد برای انجام فرآیندهای مهاجرت از قبیل تحصیلی و کاری موسسه تخصصی زبان کوییک نیازهای شما زبان‌آموزان را بدون پاسخ نگذاشته است و اقدام به برگزاری دوره‌های آمادگی دولینگو نموده است. آزمون زبان انگلیسی دولینگو تمام مهارت­‌های زبان انگلیسی از جمله خواندن ، نوشتن ، صحبت کردن‌ و گوش دادن را مورد سنجش قرار دولینگو می‌­دهد.

  • محدودیتی برای دادن آزمون دولینگو آزمایشی ندارید و می توانید بارها در آن شرکت کنید.
  • قوانین امتحان دولینگو، در دستورالعمل ابتدای آزمون نیز به شما یاداوری می شود.
  • بله دوره های آمادگی برای دولینگو در موسسه زبان کوییک وجود داره که برای آگاهی از هزینه ها و شرایط برگزاری کلاس ها می تونید با موسسه تماس بگیرید.
  • بخش سوم آزمون دولینگو ، شامل دو تسک می­‌باشد، انجام یک مصاحبه ویدئویی و نوشتن یک نمونه رایتینگ.
  • داشتن بیش از ۱۰ میلیون کاربر تنها در سیستم عامل اندروید گواه این موضوع است.

با این حال، مشکلی که بسیاری از کاربران ایرانی و فارسی‌زبان با دولینگو دارند این است که متاسفانه این اپلیکیشن، زبان فارسی را ساپورت نمی‌کند. یعنی نه می‌توانید در این اپلیکیشن زبان فارسی بیاموزید و نه می‌توانید از طریق انتخاب زبان فارسی، به یادگیری دیگر زبان‌های موجود در آن بپردازید. به همین دلیل توصیه ما به شما این است که اگر در حد معمول و حتی ابتدایی به زبان انگلیسی تسلط دارید؛ از این اپلیکیشن برای یادگیری زبان دل‌خواه‌تان استفاده کنید. در غیر این صورت، برای یادگیری و تسلط به زبان انگلیسی با بهترین و ساده‌ترین و کاربردی‌ترین روش ممکن، بهتر است اقدام به دانلود و نصب اپلیکیشن زبان‌شناس نمایید. در واقع می‌توان گفت اپلیکیشن دولینگو برای افرادی مناسب‌تر است که می‌خواهد زبان دومی به جز انگلیسی بیاموزند. برنامه‌های بسیار زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد که یکی از محبوب‌ترین و بهترین آن‌ها اپلیکیشن دولینگو است.

منابع آزمون دولینگو(Duolingo)

علاوه بر این، دشواری سؤالات بستگی به این دارد که پاسخ داوطلب به سؤالات قبلی چقدر صحیح باشد، به این معنی که هر چه سؤالات بیشتری را درست پاسخ دهید، آزمون دشوارتر می شود. محتویات سوالات (مانند متون و فایل های صوتی) بسیار کوتاه تر ازامتحان های مشابه می باشند. آموزشگاه زبان دهخدا تنها دارای یک شعبه در غرب تهران در جنت آباد می باشد که تمامی دوره های حضوری آمادگی آزمون دولینگو در این مرکز برگزار می شود. در بازه زمانی 9 صبح تا 12 شب، شریف ویزا در کمتر از یک ساعت، ثبت نام شما را نهایی می کند. البته، معمولا پرداخت هزینه ثبت نام دولینگو، در کمتر از چند دقیقه، توسط شریف ویزا انجام می شود. شریف ویزا با حداقل کارمزد، پرداخت آنلاین و ثبت نام دولینگو را برای شما انجام می دهد.

نمره آیلتس موردنیاز دانشگاه‌های آمریکا‌

درصورتی که در هنگام برگزاری آزمون زبان انگلیسی دولینگو چیزی بنویسید، نتیجه آزمون شما صادر نشده و دیگر مجاز به انجام دوباره آزمون نخواهید بود. اگر می‌خواهید لیست تمام دانشگاه‌هایی که آزمون دولینگو را به عنوان آزمون زبان انگلیسی می‌پذیرند، مشاهده نمایید کافیست به این لیستمراجعه نمایید. • در کلوب‌های اپلیکیشن دولینگو که مختص نسخه اندروید و IOS است، می‌توانید با دیگر زبان‌آموزان به بحث و تبادل نظر بپردازید و در خصوص موضوعات مختلف با یک‌دیگر صحبت کنید. این موضوع می‌تواند سبب تقویت اعتماد به نفس و افزایش مهارت زبانی شما در حوزه مختلف شود.

Busuu یک نرم افزار یادگیری زبان به شمار می رود که کاربران و طرفداران متعددی در اقصی نقاط جهان پیدا نموده است و به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای کاربردی در این زمینه شناخته می شود. “تعیین سطح” یکی از دلایل متمایز کننده این نرم افزار است که باعث می شود افراد با سطوح مختلف مهارت، به جای شروع از ابتدا، از سطح خود آغاز به یادگیری زبان انگلیسی نمایند. برای اینکه مطمئن شوید آماده شرکت در آزمون دولینگو هستید، می‌توانید در آزمون‌های آزمایشی شرکت کنید که از سوالاتی مشابهی آزمون اصلی استفاده می‌کند. این آزمون‌ها 8 دقیقه طول می‌کشد و در پایان یک نمره تقریبی نمایش می‌دهد تا متوجه سطح مهارت‌های خود شوید. شرکت در این آزمون‌ها رایگان بوده و راهی عالی برای آمادگی آزمون اصلی است. نرم افزارهای یادگیری زبان خارجی به منظور یادگیری سریع‌تر و آسان‌تر زبان طراحی شده‌اند.