اتاق فرار معمایی ویرا پارک بهترین اسکیپ روم معمایی درتهران ویرا پارک | allescape

علاوه براین، دقت داشته باشید که بهترین ژانرهای اتاق فرار به نوع روحیات و شخصیت شما بستگی دارد و ممکن است بازی که با استقبال برخی از افراد مواجه شود، از نظر شما ارزش زیادی نداشته باشد. اگر اهل ترس و اضطراب هستید، ژانر ترسناک برایتان خوب است و اگر بیشتر به حل معما علاقه دارید، ژانر معمایی و ماجرجویی و برای افراد شاد ژانرهای کمدی و فانتزی گزینه های ایده آلی هستند. به شرط اینکه همگی با رعایت استانداردها به خوبی پیاده سازی شده باشند. همیشه در تمام تیم ها و کارهای گروهی وجود یک مدیر لازم است و برای فرار موفق از اسکیپ روم ها نیز نباید از این مساله غافل شوید.

اما یکی از رازهای بازی اسکیپ روم اینه که اگه مجبور شدید، سوال استراتژیک بپرسید از گیم مستر. البته فقط وقتایی که مدت زمان نسبتاً زیادی رو پشت یه معما گیر کردید و دیگه داره میره روی مختون. این چیزیه که بلافاصله بعد از ورود به اتاق باید متوجه بشی. یعنی قفل ها به صورت خطی چیده شدن و واسه رفتن به قفل بعدی، باید قبلی رو باز کنی. تو این حالت، بهتره همه گروه همزمان روی همین چالشی که وسط هست کار کنن که سریع تر تموم شه بره پی کارش. اگر همراه سرنخ ها کاغذ و قلم دیدید به احتمال زیاد باید یک معمای ریاضی حل کنید .

مجموعه دالون به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین در سال ۱۳۹۵ تاسیس و راه‌اندازی شد. این گروه در حال حاضر دارای سه اتاق فرار فعال در لواسان است. مدت زمان تمام بازی‌های این مجموعه، یک ساعت است و شما باید با تیم‌های چهار تا ۶ نفره وارد آن‌ها شوید.

اتاق فرار طهران 1346؛ مجموعه اسکیپ روم

اتاق فرار معمایی ویرا پارک بهترین اسکیپ روم معمایی درتهران ویرا پارک | allescape برای شرکت در اتاق فرار صوتی نوار ممنوعه باید کاغذ و خودکار داشته باشید؛ زیرا یادداشت کردن، سرنخ‌های متعددی به شما می‌دهد که برای نتیجه‌گیری به آن‌ها نیاز خواهید داشت. ممکن است برای یافتن برخی اطلاعات به جستجو در اینترنت هم نیاز داشته باشید. برای گوش دادن به هر اپیزود (به‌جز اپیزود اول)، باید رمزی را وارد کنید که از کنار هم قرار دادن اطلاعات و سرنخ‌های اپیزود (یا اپیزودهای) قبلی به دست آورده‌اید. در برخی از بازی‌های مجموعه اتاق فرار انیگما دست و پای بازیکنان در ابتدا بسته می‌شود.

ترسناک‌ترین اتاق فرار تهران کدام است؟

این فضا ممکن است یک خانه بزرگ باشد یا یک اتاق بسیار کوچک، این به سبک اتاق فرار سناریو بستگی دارد. هر چقدر اتاق فرار شما معروف‌تر و حرفه‌ای‌تر باشد، در همان ابتدا با دیدن طراحی دچار دلهره خواهید شد. در حال حاضر سناریو‌های متفاوتی در ایران به وجود آمده‌اند. البته تقریبا سناریو‌های آدم‌ربایی و گروگان گیری، دزدان دریایی، شکار گنج، زامبی‌ها، خانه‌های خالی از سکنه، زندان‌ها، و آزمایشگاه‌های علمی بسیار محبوب و متعارف هستند. اتاق فرارخب اولین سوالی که شاید برای شما پیش بیاید، این است که چطور باید این بازی را انجام دهیم؟ پیش از هرچیز باید بدانید که این بازی به صورت گروهی انجام می‌شود. در نتیجه اگر قصد انجام این بازی را دارید، بهتر است دوستان خود را راضی کنید که با شما همراه شوند.

  • افراد عاشق هیجان، ترس و چالش ذهنی، از طرفداران اتاق فرار هستند.
  • حالا مجموعه escaperoom.ir در ۴ شهر کشور یعنی تهران، کرج، اصفهان و اهواز دارای شعبه فعال است و در حدود ۳۵ بازی در سطح این شهرها دارد.
  • پذیرای قدم بانوان و آقایان نیز خواهد بود و سناریوی ویژۀ سفر در زمان را ارائه خواهد داد.
  • در این بازی بازیکنان که برای استراحت کلبه‌ای در وسط جنگل را رزرو کرده‌اند در ابتدای ورود خود به کلبه با پیرمرد و پیرزنی به ظاهر مهربان روبرو می‌شوند.
  • یکی از بخش‌های این مجموعه، اتاق فرار است که توسط گروه مایندرو طراحی و اجرا می‌شود.