اطلاعاتی کامل درباره دوربین های مداربسته | cctvipcamera

دوربین های بولت، خود انواع مختلفی دارند، این تفاوت در نوع زوم موجود در داخل این دوربین هاست. در نوع لنز ثابت دوربین بولت، زاویه دید بدون تحرک است یعنی دوربین در جایی که نصب شده امکان حرکت کردن ندارد البته در این نوع لنزها، امکان زوم و بزرگنمایی هم موجود نیست. در نهایت دوربین های موتورایز که همانند نوع وریفوکال، بزرگنمایی بالایی دارند و این کار از طریق موتور تعبیه شده در آن انجام می گیرد. در حمل و نقل برای جلوگیری از بروز حوادثی در خارج از دید، از دوربین مداربسته استفاده میشود. شناسایی خودکار پلاک خودروها از جمله دستاوردهای دوربین‏ مداربسته می باشد. دوربین های IP DarkFighter و LightFighter کیفیت تصویر فوق العاده ای را در محیط های روشنایی چالش برانگیز ارائه می دهند.

انواع دوربین مداربسته براساس امکانات

همین ویژگی تحت شبکه بودن دوربین مدار بسته IP برای اپراتورهای شبکه بسیار سودمند است و انعطاف بسیار خوبی را برای مدیریت سیستم امنیتی به ارمغان می آورد. افراد زیادی به بیمارستان ها و مراکز درمانی مراجعه می کنند یک سهل انگاری ساده ممکن است منجر به حوادث ناگوار و غیر قابل جبران شود. دوربین مداربسته اسپیددام قوی ترین دوربین برای کنترل تردد محسوب میشود. این دوربین با توان چرخشی 360 درجه افقی و 180 درجه عمودی میتواند با سرعت قابل تنظیم ، گردش دورانی داشته باشد .

پک دوربین مداربسته 4 کانال 2 مگاپیکسل AHD کد ZX-TP

از مزایای دوربین های مدار بسته دام می توان به طراحی منحصر به فرد آن که منطبق با محیط اطراف است اشاره کرد. این دوربین ها با قابلیت چرخشی که دارند امکان مشاهده زوایای گسترده ای را فراهم می کند و می توان از آنها در فضاهای داخلی و خارجی مورد استفاده داد. اما از معایب دوربین های مدار بسته دام می توان به برد کمتر آنها نسبت به دوربین های دیگر اشاره کرد.

  • دوربین های بولت می توانند فضای بزرگتری را تحت پوشش قرار دهند و مشاهده فواصل طولانی تر از طریق آن ها امکان پذیر است.
  • معمولا دستگاه های دی وی آر ، پرتی برای لن lan شبکه دارند که به منظور ارتباط با شبکه داخلی یا اینترنت و بخصوص در مبحث انتفال تصویر روی اینترنت استفاده می شود.
  • دوربین های مداربسته را می توان براساس برند سازنده آنها تقسیم بندی نمود.
  • بتدریج برخی از حرفه ها و مشاغل بخصوص آنهایی که بیشتر در معرض سرقت قرار داشتند نیز به دوربین مداربسته روی آوردند.
دی وی آر هایی که ورودی صدا و پرت lan داشته باشند در بازار ایران اصطلاحا فول آپشن می نامند. می توانند از شبکه داخلی به شبکه اینترنت متصل شوند و یا حتی مستقل از شبکه داخلی به اینترنت مرتبط شده و از آن طریق کنترل شوند. نخستین سیستم مداربسته در سال 1942 میلادی توسط شرکت زیمنس آلمان به منظور مشاهده پرتاب موشک های v2 نصب شد. همچنین به دلیل اینکه این نوع دوربین از فرمت فشرده‌سازی تصاویر استفاده نمی‌کند، تصاویر با کیفیت مطلوبی دریافت می‌شوند. اما به مرور زمان این دوربین‌های آنالوگ، پیشرفته‌تر شده و به 1080p نیز ارتقاء یافته‌اند.

http://dieselcommittee.ir

با مجله خبری دوربین مداربسته آی پی دوربین مداربسته بیسیم بدون نیاز به اتصال هیچ کابلی، با امواج اینترنت می توانید به صورت آنلاین محیط کار یا محل زندگی خود را زیر نظر داشته باشید. همچنین دوربین های وایرلس با قابلیت پشتیبانی از کارت SD می توانند فیلم های ضبط شده را در حافظه خود ذخیره و آرشیو نمایند. امروزه با توسعه و رشد جمعیت نیاز به نظارت بر روی کارمندان، کسب و کارها، مراکز نظامی، بانک ها و غیره روز به روز بیشتر شده است.

دوربین مداربسته هایک ویژن