انواع دوربین مداربسته براساس ظاهر و عملکرد چیست؟ انواع درب های اتوماتیک | cctvipcamera

یک کیت دارای منبع تغذیه سبک لپ تاپ است، بنابراین هر کسی می تواند آن را دستکاری کرده و آن را خاموش کند. هنگام خرید قطعات جداگانه، یک انتخاب مناسب برای تغذیه دوربین ها، منبع تغذیه جعبه با کلید قفل است، و این می تواند مستقیماً به یک خار فیوز متصل شود. امروزه نصب دوربین مدار بسته که یکی از بهترین شغل در زمینه امنیت در جهان میباشد و در بحث امینتی بسیار تاثیر گذار بوده است. بنابراین این سیستم دوربین مداربسته، ایده آل برای محیط‌های کاری است که نیاز به نظارت شبانه‌روزی دوربین مداربسته در محیط‌های بیرونی با شرایط نوری متفاوت دارند. با این حال، این نوع دوربین مدار بسته خروجی ضعیف و کیفیت سنتی را نمایش می‌دهد.

http://dieselcommittee.irبه همین دلیل توصیه می‌شود تا از کابل‌های با کیفیت در نصب دوربین مدار بسته استفاده کنید. به طور مثال زمانی که از شرکت خود دور هستید و تمایل دارید بدانید که کارها چگونه پیش می رود می توانید وضعیت شرکت را از طریق فیلم های ضبط شده توسط دوربین ها چک کنید. علاوه بر این شما می توانید با نصب دوربین مداربسته میکروفون دار صداها را نیز چک کنید.

  • دوربین های مدار بسته ای که برای نصب در فضای خارجی طراحی نشده‌اند، با بارش باران و رطوبت زیاد به‌سرعت آسیب می‌بینند، پس این مورد را نیز مدنظر قرار دهید.
  • دوربین های صنعتی با قاب و یا بدون قاب در داخل و یا خارج ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.
  • همچنین میتوانید فیلم ها را بر روی نرم‌افزار ذخیره کنید و بعدا آن ها را بررسی نمایید.
  • بنابراین، اگر دوربین مادون‌قرمز شما 20 لنز داشته باشد، احتمالاً حدود 20 متر را پوشش می‌دهد.
  • دوربین مداربسته لامپی به نوعی هم می تواند کارکردی مخفی داشته باشد و هم امکان ضبط 360 درجه را فراهم کند.
  • کیفیت بالای تصویر، قابلیت های هوشمند و پردازش تصویر این نوع دوربین ها جایگاه خوبی را برای سیستم های مداربسته تحت شبکه ایجاد کرده است.
دوربین های مدار بسته در اشکال و تکنولوژی های مختلفی در بازار موجود هستند و شرکت های برتر فعال در این حوزه سعی بر این دارند که خواسته های مشتریان خود را به بهترین نحو پوشش دهند. قطعا هدف افراد از خرید دوربین با توجه به مکان نصب و سایر انتظاراتی که دارند متفاوت است و هر یک از ما با در نظر گرفتن کاربردی که انتظار داریم اقدام به خرید می کنیم. دوربین های مدار بسته از نظر شکل ظاهری به انواع بالت، دام (سقفی) و اسپید دام تقسیم بندی می شوند. البته انواع دیگری دوربین نیز از نظر ظاهری وجود دارد که شامل دوربین کودک (بیبی کم)، دوربین خودرو، دوربین لامپی و … فروشگاه دوربین استور عرضه کننده انواع دوربین مداربسته ، دستگاه DVR ، انواع سیستم های حفاظتی و نظارتی اماکن ، ادارات و منازل می باشد . یکی از دغدغه ها هنگام نصب دوربین های مداربسته خصوصا دوربین های صنعتی ،انتخاب نوع لنز مناسب برای محل و هدف مورد نظر است.

دوربین مدار بسته بالت زومیکس مدل ZO-998

دی وی آر هایی که ورودی صدا و پرت lan داشته باشند در مجله خبری دوربین مداربسته آی پی ایران اصطلاحا فول آپشن می نامند. می توانند از شبکه داخلی به شبکه اینترنت متصل شوند و یا حتی مستقل از شبکه داخلی به اینترنت مرتبط شده و از آن طریق کنترل شوند. نخستین سیستم مداربسته در سال 1942 میلادی توسط شرکت زیمنس آلمان به منظور مشاهده پرتاب موشک های v2 نصب شد. همچنین به دلیل اینکه این نوع دوربین از فرمت فشرده‌سازی تصاویر استفاده نمی‌کند، تصاویر با کیفیت مطلوبی دریافت می‌شوند. اما به مرور زمان این دوربین‌های آنالوگ، پیشرفته‌تر شده و به 1080p نیز ارتقاء یافته‌اند.

معرفی انواع دوربین های مداربسته دید در شب

در نظر داشته باشید برخی از برندهای دوربین مداربسته به صورت ساختگی بوده و اعتباری ندارند. کیفیت این محصولات به هیچ عنوان تایید نشده است و هیچ شرکتی نسبت به خدمات بعد از فروش آنها پاسخگو نیست. حتماً در انتخاب خود برندهای اصلی و شناخته شده دوربین مداربسته را مدنظر قرار دهید. دید در شب رنگی قابلیتی که با آن تصاویر در محیط های کم نور و شب هنگام مانند روز به صورت رنگی ثبت می شود. بنابراین در کاربری های حساس که نیاز به جزئیات بالایی از تصاویر ثبت شده است این قابلیت بسیار مفید خواهد بود.

نصب دوربین مدار بسته در مشهد