انواع دوربین مداربسته بررسی انواع دوربین مدار بسته CCTV | cctvipcamera

برای خرید دوربین‌های مداربسته در ابتدا باید طراحی مناسبی را برای جانمایی دوربین‌ها در نظر داشته باشید. در صورت کمی نور از دوربین‌های مناسب نور کم و در محیط‌های بیرونی باید از دوربین‌هایی مقاوم با زوم بالا استفاده کرد. دوربین‌های دارای تکنولوژی دیجیتال قیمت بسیار بالاتری از دوربین‌های نوع آنالوگ دارند.

پک دزدگیر اماکن سیم کارتی gap مدل g14

رزولوشن تراکم پیکسل ها یا همان نقاط مجله خبری دوربین مداربسته آی پیی است که بر روی مانیتور نمایش داده می شود. دستگاه کنترل و ذخیره سازی تصاویر دوربین های مداربسته تحت شبکه ip را network video recording یا به اختصار nvr می نامند. این دستگاه بر مبنای کنترل دوربین های شبکه طراحی شده و مدل های مختلف آن در ابعاد مختلف موجود است.

بنابراین اگر به دنبال نصب سریع، آسان و کم هزینه هستید قطعا دوربین های مداربسته وایرلس گزینه مناسبی برای شماست. در واقع دوربین مدار بسته عنصر مهم یک سیستم حفاظتی و نظارت تصویری می‌باشد که این سیستم ها معمولاً شامل دوربین، دستگاه ضبط، هارد دیسک و غیره هستند. وظیفه اصلی دوربین مداربسته دریافت تصویر محیط و ارسال آن برای دستگاه ضبط (DVR یا NVR) جهت ضبط و ذخیره‌سازی می‌باشد. کیفیت این دوربین ها همانگونه که از نامشان پیداست تابعی از امواج آنالوگ است.

  • پیشرفت‌های تکنولوژی راه را برای جدیدترین انواع دوربین مداربسته هموار کرده است، که حتی قادر به تولید خروجی باکیفیت بالا و حتی قابلیت دید در شب هستند.
  • کاربرد دوربین مدار بسته تحت شبکه آنجا نمود مشخصی پیدا می کند که در پروژه های بزرگ بهینه سازی سیستم یک امتیاز مثبت به حساب می آید.
  • در صورت بروز یک حادثه مانند آتش سوزی یا سرقت، کارشناسان شرکت های بیمه بدون تحقیق و مشاهده های میدانی، با شما برای پرداخت خسارت همکاری نخواهند کرد.
  • با وجود انواع مختلف دوربین مداربسته در بازار، اکنون راه حل‌های متنوعی برای هر صنعتی وجود دارد.
  • نوسانات برق شهری و نویز‌های الکترومغناطیسی روی امواج آنالوگ اثر گذاشته و کیفیت تصاویر به شدت پایین می‌آید.

نصب می شوند و قابلیت چرخش 360 درجه و زوم کردن قوی در یک نقطه خاص را دارند. مهم ترین ویژگی و قابلیت دوربین مداربسته اسپید دام قابلیت پریست است که با استفاده از این قابلیت می توان به صورت برنامه ریزی شده و زمان بندی شده از مکان های مختلف تصویر برداری و ثبت کرد. قیمت این دوربین ها بالا است و در صورتی که نیاز به دوربینی با قابلیت های مشابه و قیمت مناسب تر دارید می توانید از دوربین های مینی اسپید دام استفاده کنید.

http://dieselcommittee.irاستفاده از این دوربین ها برخلاف نامشان در بازار ایران، منحصر به مصارف صنعتی نیست. این دوربین ها که نام اصلیشان دوربین های بادی body camera می باشد دوربین های مکعب مستطیل شکلی هستند که معمولا قابلیت نصب لنز بصورت جداگانه روی آنها تعبیه شده است. از آنجا که سایر دوربین ها قابلیت سوار شدن لنز یا تعویض آن را ندارند از این دوربین ها بیشتر در جاهایی استفاده می شود که زوم یا فکوس مطلوب باشد. برای مشاغل مختلف، دوربین ها می توانند فعالیت های مجرمانه داخلی را شناسایی و کنترل نمایند. زندان ها ممکن است از نظارت ویدئویی برای جلوگیری از انتقال مواد مخدر و سایر کالاهای قاچاق به زندانیان توسط هواپیماهای بدون سرنشین استفاده کنند.

دوربین مداربسته آنالوگ بولت داهوا HD-CVI مدل DH-HAC-HFW1200TP