انواع دوربین مداربسته + راهنمای خرید + قیمت نمایندگی مرکزی هایک ویژن | cctvipcamera

اندازه این دوربین ها بسیار کوچک بوده و می توان آنها را در مکان های مخفی نصب نمود. به علت اندازه کوچکی که این دوربین ها دارند قابلیت جاسازی آنها در مکان های مختلف وجود خواهد داشت. دوربین های مینیاتوری نمونه ای از دوربین های مخفی می باشند که در بسیاری از مورد جاسوسی مورد استفاده قرار می گیرند. گاهی نیاز است تا دوربین های صنعتی در محیط های بیرونی و گاهی در محیط های داخلی نصب گردند. دوربین با لنز ثابت قابلیت تنظیم میدان دید را ندارند و فاصله کانونی آنها ثبات است. به عنوان مثال دوربین با لنز 2.8mm زاویه دیدی حدود 90 درجه را ارائه می دهد و نمی تواند زاویه دید 60 یا 180 را ارائه دهد.

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا مدل HAC-HDW1200M

همچنین خواهید دید که این دوربین‌ها چگونه کار می‌کنند و تفاوت آن‌ها با هم در چه چیزی هست. دوربین های با لنز موتور دار قابل چرخش بوده و می تواند در زوایای متفاوت تصویر برداری کنند. دوربین های با لنز متغییر قابل تنظیم بوده و پس از نصب می توان فاصله کانونی لنز را تنظیم کرد. دوربین های با لنز ثابت قابل تنظیم نبوده و صرفا در جهتی که نصب می شوند تصویر برداری می کنند. نظارت بر تمام نقاط ساختمان، شرکت یا دفتر کار و سایر مکان ها علاوه بر اینکه هزینه‌بر است، ضروری هم نیست.

نمایندگی رسمی هایک ویژن تهران با ارائه محصولات اوریجینال برند هایک ویژن در خدمت مشتریان گرامی در سراسر ایران است. این خط ویژه برای کاربران آنالوگ که خواهان سیستم نظارت با وضوح بالا هستند، طراحی شده است. از HD بدون ارتقا به IP یا حتی جایگزینی ساختارهای کابل کشی موجود لذت ببرید.

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-IPC-HFW1230SP

این مجله خبری دوربین مداربسته آی پی مداربسته برای طلافروشی و کارخانه ها مناسب بوده و می توانید از آن ها استفاده کنید. گاهی اوقات شرایطی پیش می آید که در محل کار خود حضور ندارید اما باید تصاویر زنده دوربین را ببینید. برای مشاهده مدل های مناسب کارخانه می توانید به صفحه دوربین مداربسته برای کارخانه مراجعه نمایید. از نظر نوع سیگنال دوربین و نحوه ثبت تصاویر دوربین‌ها در دو دسته اصلی آنالوگ و تحت شبکه یا دیجیتال قرار می‌گیرند.

http://dieselcommittee.ir

نیاز است تا وضعیت این بیماران توسط دوربین های مداربسته کنترل گردد چرا که در صورت سهل انگاری در این کار ممکن است حوادث ناگواری اتفاق بیفتد. در شهرها و کشورهای مختلف، دوربین های مداربسته را در بزرگراه ها و خیابان ها نصب می کنند تا بتوانند بر ترافیک موجود در این خیابان ها نظارت داشته و در صورتی که تصادفی رخ دهد امکان اطلاع از آن و کنترل ترافیک وجود داشته باشد. دوربین های کنترل سرعت نیز نوعی از دوربین های مداربسته می باشند که قادر به ثبت پلاک افراد متخلف بوده و می توانند از بروز تخلفات رانندگی جلوگیری نمایند.

  • به خاطر داشته باشید این دوربین ها قابلیت دید در شب ندارند و برای مکان هایی که نور کمی دارند، مناسب نیستند.
  • این نوع از دوربین ها در موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند و معمولا برای جلوگیری از سرقت استفاده از این دوربین ها کاربردی نداشته و بیشتر کاربرد آن در موارد جاسوسی می باشد.
  • امروزه دوربین های مداربسته مخفی با ابعاد بسیار کوچکی وجود دارند که می تواند به راحتی در وسایل مختلف مخفی شده و از محدوده زیرنظر فیلمبرداری نموده و حتی درصورت برخورداری از میکروفون بتواند صدای محیط را هم ضبط نماید.
  • افراد زیادی به بیمارستان ها و مراکز درمانی مراجعه می کنند یک سهل انگاری ساده ممکن است منجر به حوادث ناگوار و غیر قابل جبران شود.
  • دوربین PTZ یا همان Speed Dome دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای، دوران 180 درجه ای، و بزرگنمایی تا 10 برابر حد معمول می باشد.