انواع دوربین مداربسته ویژگی و کاربرد آنها فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | cctvipcamera

سلام جناب دوستی عزیز، با موردی که شما فرمودید تا کنون مواجه نشده ایم، اما می توانید از برندهای مطرح داخل بازار مانند داهوا یا ایکس ویژن استفاده کنید که همگی در صورت نصب، عملکرد بدون مشکل خواهند داشت. دوربین های آنالوگ به وسیله پورت BNC مستقیما و دوربین های تحت شبکه به واسطه یک سوئیچ به دستگاه متصل می شوند. دوربین اسپید دام به شکل گنبد بوده و دارای موتور حرکتی در داخل قاب خود بوده و اکثرا بر روی پایه نصب می شود. دوربین‌های بولت در صنایع تولیدی، محیط‌های بیرونی منازل ویلایی، کارخانجات، محیط‌های وسیع مانند انبارها بسیار اثربخش هستند. این دوربین‌ها کاملاً قابل مشاهده هستند و به دلیل عامل بازدارندگی از بهترین نوع دوربین‌ها به شمار می‌آیند. با توجه به تفاوت بین کسب و کار ها، تهدیدات و خطرات امنیتی مختلفی برای هر یک وجود دارد.

دوربین مدار بسته تحت شبکه بی‌سیم دی لینک مدل DCS-2130

در انواع دید در شب های رنگی می توان به ColorVu، Starlight، Warmlight و Spotlight اشاره کرد. دوربین کیوب دوربین های پایه داری هستند که قابلیت نصب زیر سقف و روی دیوار را دارند. فروشگاه ها، ادارات و پارکینگ بهترین مکان برای استفاده از این نوع دوربین هاست. این نوع دوربین ها نیز خود به دو نوع تحت شبکه و آنالوگ HD تقسیم می شوند. دوربین های تحت شبکه نیز، قابلیت تشخیص چهره، شمارش افراد و سنسور تشخیص حرارتی دارند. همین موضوع باعث شده تا این مدل در صنعت طرفداران خاص خودش را داشته باشد.

http://dieselcommittee.irبه عنوان مثال، اگر دوربین های شما عملکرد بزرگنمایی دارند، اما نرم افزار شما اجازه بزرگنمایی را نمی دهد، آن نرم افزار بهترین گزینه برای شما نیست. شما می توانید یک مانیتور دوربین مدار بسته با هر اندازه ای خریداری کنید یا از تلویزیون استفاده کنید. برای یک سیستم 4K به یک DVR/NVR 4K، دوربین های 4K و یک تلویزیون 4K نیاز دارید. دوربین مداربسته با وضوح بالاتری که عمدتاً در مؤسسات پرخطر مانند بانک‌ها و کازینوها استفاده می‌شوند. این برای گرفتن یک تصویر خوب از هر کسی است که برای حفظ امنیت بالا و حداکثر ایمنی وارد و خارج می شود. این دوربین ها برای تشخیص رفتار نادرست عالی هستند و به کاربر اجازه می دهند تا برای وضوح بیشتر، در صورت نیاز از فیلم در دادگاه، بزرگنمایی کند.

دوربین مداربسته اسپید دام آنالوگ بایستی به وسیله سیم های رابط RS485 به دستگاه ضبط تصاویر DVR یا XVR متصل گردد. بعد از اتصال شما می توانید با تغییر زاویه دوربین نقاط مورد نظر را مشاهده نمایید. در دوربین های تحت شبکه IP نیازی به اتصال کابل مخصوص نیست و دوربین با استفاده از دسترسی اینترنت تغییر زاویه خواهد داد.

دوربین‌های مدار بسته روز/شب

بی‌ام‌اس کالا مجموعه ای کامل از مجله خبری دوربین مداربسته آی پی هوشمندسازی و نیز امنیتی حفاظتی ساختمان واقع در تهران و مشهد بوده که از سال 1389 اقدام به تولید، طراحی و عرضه این سیستم ها کرده است. حال قصد داریم تا شرح مختصری از این انواع مختلف دوربین‌ مداربسته را یک به یک توضیح دهیم. وجود دوربین صنعتی در کارخانه های مختلف باعث می شود تا ایمنی بسیار افزایش یافته و کارگران دچار آسیب های مختلف جسمی نگردند. همچنین باعث می شود تا نیاز به نیروی کار کمتری برای کار کردن در خطوط تولید و مکان هایی که پر خطر می باشند، باشد. مهمترین ویژگی این دوربین ها قابلیت جابجایی لنز می باشد و همین موضوع کاربری آنها را افزایش داده است.

  • این دوربین ها با تغییر لنزها می توانند فاصله های بیش از 12 متر را پوشش دهند.
  • به علت گردان بودن، برای فضاهای وسیع و بزرگ نصب این نوع دوربین توصیه می شود.
  • از منظر قضایی نیز تصویر ضبط شده در دوربین‌های مداربسته به عنوان یک مدرک کاملاً معتبر شناسایی می‌شود و می‌توان به راحتی به آن استناد کرد.
  • (در مورد این دو مورد در مطالب قبلی توضیح داده شده است.) کیفیت تصویر در دوربین های دام از حدود 2 مگاپیکسل تا 12 مگاپیکسل متفاوت است.