انواع دوربین مداربسته کدامند؟ ماد طلایی وارد کننده دوربین داهوا و هایک ویژن | cctvipcamera

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی بولت به دو نوع دوربین بولت تحت شبکه و دوربین بولت آنالوگ تقسیم می شود. دوربین‌ها از لحاظ تکنولوژی در دو دسته آنالوگ و دیجیتال قرار می‌گیرند. نوعی از دوربین‌های سقفی که کارایی بسیار بالایی دارد دوربین‌های دام یا گنبدی شکل است. این دوربین‌ها در تکنولوژی‌های مختلف آنالوگ و دیجیتال در بازار وجود دارند. نوع طراحی دوربین های دام به شکلی است که بالقوه برای محیط های مسقف محدود استفاده می شوند.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD1027G0-L

همچنین در طبق آمار بخش قابل توجه ای از سرقت ها از شرکت ها و کارخانه ها، توسط کارمندان همان مجموعه انجام پذیرفته است. پس با نصب یک سیستم نظارتی خوب و مناسب می توانید آرامش و امنیت را در مجوعه خود حکم فرما نمائید. امروزه علاوه بر برند های خارجی، تولید کنندگان داخلی دوربین های باکیفیتی را تحت عنوان دوربین مداربسته ایرانی تولید کرده اند. یکی دیگر از معیار هایی که پیش از خرید باید در نظر گرفته شود، برند دوربین مداربسته است.

دوربین مداربسته آنالوگ دام داهوا مدل DH-HAC-HDW1200EMP-A

معمولا در این دوربین ها از لنزهای wide با فاصله کانونی کوچک 3.6 یا ۴ میلیمتر استفاده می شود. دوربین های دام قابلیت چرخش دارند و می توانند توسط اپراتور کنترل شوند. دوربین های مداربسته گردان، اسپیددام یا PTZ همگی این نام ها به یک نوع از دوربین مداربسته گفته می شود که قابلیت چرخش دارد. به علت گردان بودن، برای فضاهای وسیع و بزرگ نصب این نوع دوربین توصیه می شود.

  • چرخش 360 درجه امکان مناسبی است که می تواند تعداد دوربین ها برای نصب در هر مکانی را کاهش دهد.
  • این دوربین به صورت استوانه ای بلند است و در موقعیت‌های مختلفی قابل نصب است.
  • بنابراین قبل از اقدام به خرید دوربین تا پایان این مطلب همراه ما باشید.
  • از این نظر دوربین ها به دو دسته داخلی (ایندور یا Indoor) و خارجی (اوتدور یا Outdoor) تقسیم می‌شوند.
  • در ادامه به صورت کامل تر، سعی بر آن شده تا کاربردهای اصلی دوربین مداربسته را در اختیار شما قرار دهیم.

آموزشگاه فن اموزان مجری برگزاری دوره های مختلف آموزشی ویژه بازار کار و اشتغال زایی می باشد. برخی از پردرآمد دوره ها شامل نصب دوربین ، آموزش تعمیرات برد الکترونیکی ، آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات لوازم خانگی ، آموزش تعمیرات پکیج ، آموزش تابلو برق صنعتی ، آموزش هوشمند سازی ساختمان ، آموزش plc و … می باشد. برای مشاهده لیست کامل بیش از هشتاد دوره آموزشی به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

از دوربین مدار بسته برای اولین بار در سال 1942 در زمینه هوا و فضا در آلمان استفاده شد و پس از 30 سال این تکنولوژی به طور رسمی پا به عرصه ظهور در انظار عمومی گذاشت و برای کنترل ترافیک در آمریکا مورد استفاده قرار گرفت. در ابتدا تنها دوربین های مداربسته آنالوگ (غیر دیجیتال) ساخته شده بودند که کیفیت پایین تصاویر و عدم دسترسی به شبکه از معایب آن به شمار می رفت. تا اینکه در سال 1996 شرکت AXIS ایالات متحده آمریکا اقدام به ساخت دوربین های مداربسته تحت شبکه با استاندارد HTTPS بر بستر سیستم عامل Linux نمود.

http://dieselcommittee.ir