انواع دوربین مدار بسته + عکس راش سیستم | cctvipcamera

بسته به هزینه ای که می خواهید بکنید، این دوربین ها رزولوشن p720 تا K4 را ارائه می دهند. در معرفی انواع دوربین های مدار بسته، یکی دیگر از آن ها مدل C-Mount است. لنز این مدل دوربین ها جداشدنی است و میتوان لنز آنها را برای ضبط فیلم در مناطق مختلف از نظر فاصله تغییر داد. دوربین‌های C-Mount بزرگ و‌در معرض دید هستند، درنتیجه، مثل دوربین‌های Dome، همانند یک بازدارنده قابل مشاهده هنگام ارتکاب جرم عمل می کنند. این مدل از انواع دوربین مداربسته، بسیار قابل مشاهده است بنابراین به عنوان یک بازدارنده در مقابل افراد سودجو عمل می کند.

سیم و کابل

نکته مهم اینکه نصب انواع دوربین مدار بسته کاری بسیار تخصصی بوده و نیاز است حتما توسط فردی که در این کار تجربه و مهارت بالایی دارد و قابل اعتماد نیز می باشد استفاده نمود. به دوربین های صنعتی دوربین های body camera نیز گفته می شود و بر خلاف اسمشان محدود به استفاده در صنایع مختلف نمی باشند. در این نوع از دوربین ها می توان لنز دیگری را بر روی آنها سوار کرد و در مکان هایی که نیاز به زوم کردن بیشتری می باشد استفاده نمود. در سایر دوربین های مداربسته امکان قرار دادن لنز دیگر بر روی دستگاه وجود نداشته و این قابلیت مختص دوربین های صنعتی می باشد. آموزشگاه فن آموزان برگزار کننده دوره های آموزشی از جمله آموزش نصب دوربین مدار بسته می باشد . این دوربین ها دارای شکل های مخروطی هستند که رویه آنها به شکل تفنگی می باشد.

نوع دیگری از مجله خبری دوربین مداربسته آی پی کواکسیال، RG6 است که عایقی ضخیم تر از RG59 دارد و برای انتقال پهنای باند بالاتر مانند اینترنت مناسب تر است. بنابراین توصیه می شود برای سیستم های نظارت تصویر از این کابل استفاده نشود. ضمن اینکه به این نکته توجه کنید که دوربین کیوب ضد آب و گردوغبار نیست و برای کاربری صنعتی استفاده از آن توصیه نمی شود.

  • در واقع از ابتدای دریافت تصاویر، دوربین های IP آنها را به صورت دیجیتال در آورده و تصاویری با کیفیت بالا ارائه می دهند.
  • بنابراین در کاربری های حساس که نیاز به جزئیات بالایی از تصاویر ثبت شده است این قابلیت بسیار مفید خواهد بود.
  • دید در شب رنگی قابلیتی که با آن تصاویر در محیط های کم نور و شب هنگام مانند روز به صورت رنگی ثبت می شود.
  • ویژگی‌های کلیدی شامل وضوح بالا تا ۱۲ MR 180 مشاهده پانوراما، تجزیه و تحلیل هوشمند و فشرده‌سازی H.264+ است.
  • دوربین‌های مداربسته دسته ای از دوربین‌ها هستند که معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسته به شرایط محیط انواع مختلفی دارند.
  • دوربین های مداربسته کوچک نیز به دو نوع بیسیم و با سیم تقسیم می شود.

هرچه تکنولوژی و قابلیت های دوربین مدار بسته بالاتر باشد طبعاً هزینه بالاتری باید برای این تهیه آن پرداخت شود. اکنون با گذشت بیش از یک دهه از فعالیت گروه فرافن و به ثمر رساندن حدود 2500 پروژه موفق، مفتخریم که با اولویت قرار دادن رضایت مشتری، همواره با‌کیفیت‌ترین کالاها را تقدیم شما کرده‌ایم. محصولاتی از قبیل دوربین مدار بسته، ضبط کننده ویدیویی، دزدگیر اماکن، سوئیچ شبکه و سایر تجهیزات شبکه و امنیتی از بهترین برندهای ایران و جهان همچون هایک ویژن، داهوا، کی دی تی و … .

دوربین شیائومی آینه ای مدل YI Miror Dash Camera

بسته به کاربرد و بودجه می‌توان دوربین‌ها را به صورت ثابت یا وایر فوکال نصب و استفاده کرد. این دوربین‌ها داخل یک محفظه قرار گرفته از این رو از آسیب‌های محیطی مانند گرد و غبار و باران مصون هستند. دوربین‌های تحت شبکه قابلیت ارتباط از طریق شبکه‌های بیسیم را نیز دارند و امنیت آنها در صورت رعایت اصول ایمنی بسیار بالاست. دوربین‌های تحت شبکه مزایای بسیاری دارند اما در کنار این مزیت‌ها برای تهیه این دوربین‌ها باید هزینه بالایی پرداخت شود. همچنین پهنای باند دوربین‌های تحت شبکه محدود است که همین مسئله مشکلاتی را در کار با این دوربین‌ها پدید می‌آورد. دوربین‌های تحت شبکه جهت رفع عیوب و ضعف‌های دوربین‌های آنالوگ پدید آمدند.

http://dieselcommittee.ir