انواع دوربین مدار بسته + عکس راش سیستم | cctvipcamera

در بازار این دستگاه ها ممکن است هیچ ورودی صدا نداشته باشند و یا یک یا چند ورودی صدا در آنها تعبیه شده باشد. این سیستم بیشتر برای مصارف کوچک و استفاده های کوتاه مدت توصیه می شود. صرف نظر از انواع دی وی آر از نظر تعداد کانال که می توانند 4 کانال ، 8 کانال ، 16 کانال ، 32 کانال و یا… باشند ، dvr های موجود در بازار در دو دسته کلی نیز تقسیم بندی می شوند.

دوربین مداربسته هایلوک THC-T140-M

نصب دوربین در اماکن خصوصی، مشاعات و… نیز پیرو رعایت یکسری اصول و قوانین امکان پذیر است. برای نصب دوربین مداربسته در برخی اماکن نیاز به مجوز وجود دارد که برای دریافت آن باید به مراجع قانونی مربوطه مراجعه کرد در غیر اینصورت نصب دوربین غیر قانونی خواهد بود. اهمیت انواع دوربین مدار بسته در مکان های مختلف به حدی بالاست که اگر به مراکز تجاری، مسکونی و حتی مدارس دوربین مداربسته نصب شود، وسوسه دستبرد و سرقت تا حدود زیادی کاهش خواهد یافت.

دوربین مداربسته آنالوگ دام داهوا مدل DH-HAC-HDW1400EMP

دوربین‌های آنالوگ در بازار کشور ما در دسترس بوده و نصب آنها بسیار ساده‌تر و قیمت آنها بسیار ارزانتر از دوربین‌های دیجیتال است. در موقعیت‌هایی که حساسیت کار بالاست بهتر است بجای دوربین‌های آنالوگ از انواع مدل‌های دوربین دیجیتال تحت شبکه استفاده شود. اکثر شرکت های فعال در زمینه دوربین مداربسته، محصولات متنوعی از چندین تولیدکننده و برند ارائه می‌دهند. اگرچه چنین شرکت هایی می‌توانند مشاوره و کمک های مفیدی را ارائه دهند، با‌ این وجود باید عوامل متعددی جهت انتخاب درست محصولات درنظر گرفته شود. در کنار این دو برند پرطرفدار شما می توانید دوربین مداربسته را از برند های برتر ایرانی با کیفیت مطلوب و قابل رقابت با برند های خارجی و با رده قیمتی پایین تر خریداری کنید.

http://dieselcommittee.irحال آنکه در بسیاری از مواقع در مجله خبری دوربین مداربسته آی پی های شبکه می توان از ارتباط کاملا بی سیسم استفاده کرد. همین ویژگی تحت شبکه بودن در دوربین های مداربسته ip برای آنها مزایای زیادی را به همراه می آورد. در نقل و انتقلات عمومی از دوربین مداربسته برای جلوگیری از حوادثی که ممکن است در اثر خارج از دید بودن محل صورت بگیرد استفاده می شود.

دوربین کنترل تردد و ترافیک

به همین دلیل است که آنها از قدیم تا الان، بهترین دوربین مدار بسته را برای فضای باز ارائه می‌کنند. در این روزگار، دوربین مدار بسته می‌تواند بسیاری از فضاها را پوشش دهد، که در طول سال‌ها مفید بودنشان ثابت شده است. دوربین مدار بسته امنیت بالایی را نه تنها برای دفتر ما، بلکه برای خانه ما نیز فراهم می‌کند. دوربین های دام را می توان در قالب دوربین های آنالوگ یا دیجیتال تهیه کرد. البته دوربین های آنالوگ هم اکنون دیگر تقریبا منسوخ شده و از دوربین های آنالوگ HD استفاده می شود که هزینه پایین و کیفیت بالایی دارند.

  • این مدل دوربین قابلیت برقراری ارتباط صوتی بین فرد ناظر و فرد جلوی دوربین را برقرار می‌کند.
  • اگرچه این یک عامل بازدارنده جدی برای سرقت نیست، اما برای کمک و شناسایی مجرمانی که فعالیت‌های غیرقانونی خود را در خانه یا محل کسب‌وکار شما انجام می‌دهند، بیش از اندازه کافی است.
  • آموزشگاه پایتخت فناوری برگزار کننده دوره های آموزشی از جمله آموزش نصب دوربین مدار بسته می باشد.
  • جهت کسب مشاوره رایگان می توانید با شماره ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس حاصل نمایید.