انواع دوربین مدار بسته و تجهیزات نظارت تصویری | cctvipcamera

و برخی از مردم اصرار دارند که نرم افزار آنها به آنها اجازه می دهد دوربین مداربسته خود را از طریق تلفن های هوشمند خود نظارت کنند. نکته جالب در مورد نرم افزار دوربین امنیتی رایگان این است که می توانید ابتدا آن را بدون خطر از دست دادن پول خود آزمایش کنید. در بیشتر موارد، بهترین نرم افزار به سادگی نرم افزاری است که با دوربین مداربسته های شما کار می کند و تمام عملکردهای مورد نیاز شما را ارائه می دهد. سازگاری اولین نگرانی است، اما شما همچنین می خواهید که با دستگاه شما به خوبی کار کند.

http://dieselcommittee.ir

به همین دلیل، این مجله خبری دوربین مداربسته آی پی ها برای برنامه های نظارتی در فضای باز که در آن دوربین های IR قادر به عملکرد بهینه نیستند، ایده آل هستند. دوربین‌های آنالوگ به CCTV نیز معروف هستند و دوربین‌های دیجیتال یا تحت شبکه را با نام اختصاری IP نشان می‌دهند. در دوربین آنالوگ تصویر به وسیله سیگنال آنالوگ و توسط کابل به دستگاه گیرنده ارسال می‌شود اما در مدل دیجیتال تصاویر به وسیله سیگنال دیجیتال ارسال می‌شود و سرعت ارسال آن بسیار بالاتر است. مهم نیست که چند نوع دوربین مداربسته را انتخاب کنید، دوربین‌های مداربسته مزایای زیادی دارند.

دوربین مداربسته اسپیددام، گردان PTZ

یکی از نکات منفی دوربین‌های مادون‌قرمز، این است که در طول زمان به‌طور مداوم می‌درخشند. این منجر به عمر بسیار ضعیف دوربین می‌شود و باید در طول زمان تغییراتی را انجام دهید. حتی زمانی که دوربین از راه دور کنترل نمی‌شود، می‌تواند منطقه بسیار بزرگ‌تری را پوشش دهد و کار بسیاری از دوربین‌های ثابت را انجام دهد. با دوربین PTZ (Pan Tilt & Zoom)، تیم امنیتی شما می‌تواند کنترل کاملی بر آنچه در حال ضبط است داشته باشد. از راهنمای تخصصی ما برای انتخاب راه‌حلی استفاده کنید که برای هدف مناسب است و سطح امنیت موردنیاز شما را فراهم می‌کند تا از دارایی و کارمندان خود محافظت کنید.

دوربین مداربسته و دزدگیر بی سیم هگزا مدل smarthome

خرید دوربین مداربسته در اماکن صنعتی علاوه بر حفظ امنیت، امکان کنترل و نظارت بر فعالیت کارمندان را به شما می دهد. دوربین های صنعتی بهتر است از قابلیت دید در شب، کنترل از راه دور و همچنین مقاومت بالا برخوردار باشند. شما می توانید انواع دوربین مداربسته را بر حسب موقعیت مکانی خریداری و نصب کنید. دوربین های فیش آی گزینه مناسبی برای کنترل صندوق فروشگاه و نظارت بر کل فضای فروشگاه است. ضبط کننده ویدئویی قلب سیستم دوربین مداربسته به حساب می آید و وظیفه آن دریافت تصاویر دوربین مدار بسته و تبدیل آن به داده های دیجیتال برای ذخیره سازی بر روی هارد دیسک است.

دوربین مداربسته آنالوگ بولت داهوا HD-CVI مدل DH-HAC-HFW1400TP-A

برای ضبط تصاویر آنها نیازی به DVR نیست بلکه فقط یک دستگاه مانند سرور یا حتی یک لپتاپ که بتواند به شبکه متصل گردد و دارای فضای کافی برای ذخیره داده دوربین های مدار بسته تحت شبکه باشد، کافی است. معمولاً برای اتصال مستقیم تصویر دوربین مداربسته به دستگاه ضبط از کابل کواکسیال RG59 استفاده می شود اگر چه برقراری این ارتباط با کابل های مختلف بر حسب نیاز امکان پذیر است. حداکثر می‌تواند حداکثر 18 متر از دوربین‌ها فاصله داشته باشد و این اغلب ایده‌آل نیست. کابل‌های از پیش ساخته شده یک نقطه ضعف دارند زیرا باید سوراخ بزرگ‌تری در دیوار ایجاد کنید، زیرا کابل‌ها از قبل اتصالاتی روی خود دارند.

  • این دوربین ها دارای شکل های مخروطی هستند که رویه آنها به شکل تفنگی می باشد.
  • دوربین‌های مدار بسته آنالوگ از ابتدایی‌ترین و متداول‌ترین دوربین‌هایی هستند که در دنیای امروز، کاربرد زیادی دارند.
  • به‌طور کلی هیچ سیستم امنیتی منحصربه‌فردی وجود ندارد که برای تمام شرایط و نیازها مناسب باشد.
  • دوربین های مداربسته را با توجه به استقبال زیادی که از آن شده است در انواع مختلفی تولید می کنند و بسته به نوع کاربردی که دارند مورد استفاده قرار می دهند.
  • از نظر نوع سیگنال دوربین و نحوه ثبت تصاویر دوربین‌ها در دو دسته اصلی آنالوگ و تحت شبکه یا دیجیتال قرار می‌گیرند.