انواع دوربین مدار بسته و تجهیزات نظارت تصویری | cctvipcamera

پوشش مقاوم بدنه اش آن را در برابر تابش آفتاب و بارش باران محافظت می کند. دوربین مداربسته در این حالت می تواند با ثبت تصاویر ویدئویی بهترین گزینه برای تحت پوشش قرار دادن این وضعیت باشد. در صورت مفقودی کالا یا دزدی از قفسه اجناس ها، می توان با بررسی دوربین های مداربسته نصب شده و بازبینی تصاویر ویدئویی آنها به مشکلاتی از این دست رسیدگی نمود.

دوربین مداربسته سیم کارت خور

یک از رشته مجله خبری دوربین مداربسته آی پی‌ها برای انتقال تصویر و صدا است و دیگری برای کاهش میزان پارازیت‌های ناشی از عوامل مختلف، به کار گرفته می‌شود. رایج‌ترین کابل تصویر برای دوربین‌های آنالوگ، کابل کواکسیال rg59 است. اما بر حسب توان مالی و نیاز خود می‌توانید از دیگر کابل‌ها نیز استفاده کنید. تفاوت این دوربین ها با تمامی مدل های معرفی شده در بالا، امکان حرکت آن ها است.

دوربین مداربسته داهوا مدل DAHUA DH-IPC-HFW2230S-S-S2

در معرفی انواع دوربین های مدار بسته، یکی دیگر از دوربین ها مدل مادون قرمز می باشد.همانطور که از نام آن مشخص می باشد. مدل‌های مادون قرمز جزو مدل های گران‌ قیمت هستند و کسانی این مدل را برای خود انتخاب می‌کنند که ضبط فیلم در تاریکی برای در امان بودن کسب و کارشان ضروری است. دوربین مدار بسته تحت شبکه براحتی می تواند با شبکه جهانی اینترنت متصل شود و یا حتی مستقل از شبکه داخلی به اینترنت مرتبط شده و از آن طریق تحت کنترل درآیند. دی وی ار ها دستگاه های مختص ضبط و کنترل کامل تصاویر دوربین مدار بسته آنالوگ و آنالوگ HD هستند.

http://dieselcommittee.ir

در طراحی و ساخت انواع دوربین مدار بسته فناوری های مختلفی به کار می رود. تشخیص چهره، شمارش افراد، تشخیص نفوذ و… از جمله تکنولوژی های پر کاربردیست که در تولید دوربین مداربسته استفاده می شود. تکنولوژی هایی که در دوربین مداربسته به کار می رود عموماً برای رفع نیاز و یا بهبود کارایی در سیستم های نظارتی تعریف می شوند. نصب دوربین مدار بسته در پارکینگ ها و کنترل ورود و خروج خودروها یکی از کاربردهای دوربین مدار بسته هوشمند است. شناسایی موثر و دقیق این وسایل نقلیه، اجازه ورود و خروج وسایل نقلیه ثبت نام شده و دریافت هزینه پارکینگ، به راحتی با این تجهیزات قابل انجام است.

  • مزیت این دوربین ها نداشتن نقطه کور است و تمامی فضا را تحت پوشش قرار می دهند.
  • منظور از outdoor نیز محیط های بیرونی می باشد که اکثرا از دوربین های بولت یا اسپید دام استفاده می شود.
  • بک کنترل کننده اتوماتیک در این دوربین ها وجود دارد که می توان از طریق آن چرخش دوربین ها را تنظیم نمود.
  • در این کاربری بهترین دوربین مداربسته به منظور کاهش جرایم و مواردی مانند کنترل تردد و نظارت بر پارک ممنوع نصب می شود.
  • علاوه بر این، دوربین‌های DOM به دلیل شکل گنبدی خود به‌راحتی قابل‌تشخیص هستند.
  • با استفاده از دوربین چشم ماهی نیاز به استفاده از چند دوربین از بین رفته و فقط این نوع دوربین تمام مناطق را پوشش می دهد.
انواع تکنولوژیHD در دوربین از برندهای مختلف وجود دارند(AHD ،HDTVI ،HDCVI و HDSDI). استفاده از انواع دوربین مدار بسته یکی از راه‌های کنترل و نظارت بر ورود و خروج افراد و اتفاقات رخ داده در محیط است. بسیاری از افراد تمایل دارند برای حفظ امنیت خانه و محل کار خود از دوربین مدار بسته استفاده کنند البته نظارت با دوربین در امکان عمومی نیز یک اصل مهم است.

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B2A51P