انواع دوربین مدار بسته و تجهیزات نظارت تصویری | cctvipcamera

استفاده از دوربین های مدار بسته در مکان های مختلف بسیار ضروری می باشد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوربین های مدار بسته به وب سایت اسمارت کو مراجعه فرمایید. منظور از indoor یعنی محیط های داخلی یا مسقف می باشد که برای این محیط ها اکثرا از دوربین های دام استفاده می شود. منظور از outdoor نیز محیط های بیرونی می باشد که اکثرا از دوربین های بولت یا اسپید دام استفاده می شود. هدف ما در هایپر صنعت فامکو فروش بهترین دوربین مداربسته با توجه به نیاز مشتری و صرف معقوق ترین هزینه می باشد.

http://dieselcommittee.irدر دوربین های مداربسته از این تکنولوژی بیشتر برای تشخیص تصاویر در تاریکی استفاده می شود. معمولا تعدادی led در اطراف لنز این دوربین ها نصب شده و بوسیله یک سنسور نور در تاریکی روشن می شوند. در واقع دوربین دام به معنی دوربین گنبدی شکل بوده و عنوان دوربین های سقفی نیز درباره آنها بکار میرود. این دوربین ها بیشتر برای نصب بر روی سقف طراحی شده و در اشکال فانتزی و متفاوتی در بازار موجود است.

فیلتر براساس قیمت:

برای محافظت از مجله خبری دوربین مداربسته آی پی در محیط‌های سرد می‌توان محفظه مقاوم دوربین را اضافه کرد. لنزهای ویژه‌ای را می‌توان به دوربین متصل کرد، تا برد آن را به بیش از 40 فوت افزایش دهد. دوربین‌های C-Mount معمولاً حجیم هستند، مانند دوربین‌های گلوله، که به‌عنوان یک بازدارنده بصری برای فعالیت‌های مجرمانه عمل می‌کنند. مجهز به لنزهای جداشدنی است، که می‌توان آنها را برای نظارت بر فواصل مختلف تعویض کرد.

کاربرد نظارتی

البته باید اشاره داشت که نصب دوربین مداربسته کوچک و مخفی احتیاج به تهیه مجوز دارد و شما نمی توانید در حالت عادی و برای شرایط عادی از آن ها بهره ببرید. قابل ذکر می باشد که برخی از انواع دوربین مداربسته سیم کارت خور نیز جزو دوربین های کوچک محسوب می شوند. استفاده از این نوع دوربین ها در موارد جاسوسی و فضاهایی مانند داخل ویترین یک مغازه کاربرد بسیاری خواهد داشت. دوربین های مدار بسته شبکه یا IP در دو نوع بی سیم و با سیم تولید می شوند و تصاویر دریافتی را به کد 0 و 1 تبدیل می کنند. با توجه به اینکه در این دوربین ها تصاویر به کدهای 0 و 1 تبدیل می شوند می توان تصاویر را از طریق اینترنت ارسال کرد. دوربین های مدار بسته IP در مقایسه با دوربین های آنالوگ قیمت بالایی داشته همچنین این دوربین ها محدودیت استفاده از پهنای باند دارند.

  • با توجه به اهمیت بالایی که دوربین های مداربسته دارند شرکت های مختلف انواع مختلفی از آنها را در طرح ها و اشکال گوناگون تولید کرده اند.
  • بسته به کاربرد و بودجه می‌توان دوربین‌ها را به صورت ثابت یا وایر فوکال نصب و استفاده کرد.
  • امروزه بازارهای جهانی تمایل زیادی به دوربین های دیجیتال نشان داده است.
محل نصب این نوع دوربین ها روی دیوار است به همین علت به آن ها دوربین های دیواری نیز اطلاق می شود. از جمله دوربین های پرطرفدار داهوا نیز می توان به دوربین hdcvi، دوربین full-color و … اشاره کرد. ضمن اینکه اگر سرقت از خانه شما رخ دهد، با بازبینی تصاویر دوربین به راحتی می توانید مراجع قانونی را در جریان بگذارید. Bnc یا british naval connector نوعی فیش ارتباطیست که به منظور اتصال کابل های کواسیال بکار می رود. این اتصال دهنده ها برای کابل های کواکسیلی از قبیل rg59، rg58 تا rg179 و rg316 مناسب هستند. دوربین های صنعتی با قاب و یا بدون قاب در داخل و یا خارج ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE56H0T-IT3F