انواع دوربین مدار بسته و کاربرد های آنها آموزشگاه فن آموزان | cctvipcamera

با این وجود قیمت بالا و کاربرد در موارد خاص و حرفه ای بخشی از مشتریان، خریداران واقعی این گروه از دوربین ها هستند. توانایی شمارش دقیق تعداد بازدیدکنندگان و مشتریان می تواند یک مزیت بزرگ برای سازمان های تجاری بوده و موجب بهبود خدمات، ایمنی و حتی فروش می شود. راه حل های کنترل جریان هایک ویژن با قابلیت شمارش افراد در صف ها و شلوغی ها، کاربران را قادر می سازد تا به عنوان مثال با افزایش پرسنل در زمان اوج مصرف یا سایر اقداماتی که کارایی و کیفیت خدمات را بهبود می بخشد، پاسخ دهند. کاربران همچنین دید واضحی از تعداد افراد وارد و خروج از یک مکان برای بهبود امنیت و ایمنی دارند. اگر با وجود تنوع دوربین های مداربسته در بازار می خواهید به راحتی انتخاب و خرید کنید این مطلب را بخوانید. در این مقاله سعی داریم دوربین ها را از لحاظ ظاهر، کیفیت، لنز و… دسته بندی کنیم.

  • بسیاری از این ادعاهای غیر واقعی علیه شرکت ها جهت ایجاد مسئولیت برای کارفرمایان و یا کسب غرامت از بیمه می باشد.
  • به همین دلیل استفاده از کابل ها و تجهیزات با کیفیت بالا روی کیفیت تصویر در این نوع دوربین ها تاثیر بسزایی دارد.
  • از آن جمله می توان به بی ان سی های پیچی ، بی ان سی های فنری، بی ان سی های پرسی و…
  • نویزهای مختلف الکترومغناطیسی و نویز های ناشی از نوسانات ناپایدار برق همواره یکی از تهدیدات بسیار جدی بر کیفیت دوربین مدار بسته آنالوگ می باشند.

بعد از آن می توانید انتخاب خود را با مشورت کارشناسان این حوزه به درستی انجام دهید و در صورت حضور در مراکز رسمی فروش کیفیت تصویر را تست کنید. برای یافتن بهترین سیستم دوربین مداربسته، باید عوامل متعددی مد‌نظر قرار گیرد. به‌طور کلی هیچ سیستم امنیتی منحصربه‌فردی وجود ندارد که برای تمام شرایط و نیازها مناسب باشد.

دوربین مدار بسته بولت هایک ویژن مدل DS-2CE16U1T-ITF

در واقع اکثر دوربین های دام دارای یک حفاظ یا کاور شیشه ای برای محافظت از لنز دوربین هستند و این در صورتی است که دوربین دام تورت فاقد این کاور است. بعلاوه دوربین مینی بولت نیز یک دوربین حرفه ای به حساب می آید و به دلیل شکل ظاهری کوچکش می تواند به طور نامحسوس در فضای داخلی و خارجی نصب شود و کمتر در معرض دید باشد. دی وی آر ها شامل تعداد محدودی ورودی و خروجی تصویر و صدا هستند و همین محدودیت تعداد ورودی ها آنها را دسته بندی کرده است. اینها استاندارد های ورودی تصاویر هستند گرچه ممکن است برخی از شرکت ها خصوصا شرکت های چینی تعداد ورودی های متفاوتی برای محصولات خود در نظر بگیرند.

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا مدل HAC-HDW1200M

بنابراین شما می‌مجله خبری دوربین مداربسته آی پیید ترتیبی دهید که تنها در صورت مشاهده چهره‌های ناآشنا به شما پیام هشدار داده شود. بهترین و رایج ترین نوع کابل در بین نصاب های دوربین مداربسته، کابل کواکسیال RG59 است که در متراژ 150 و 300 متری در بازار موجود است. این کابل قادر است تا برق و تصویر را منتقل کند و ضمن ماندگاری و دوام بالا برای دوربین های HD ،HDTVI ، HDCVI و AHD مناسب است. رایج ترین دوربین مداربسته مخفی، دوربین پین هول است که با نام های دوربین مداربسته مینیاتوری یا سوزنی نیز شناخته می شود. این دوربین در ابعاد بسیار کوچک حدود 3 در 3 سانتی متر و در مکان هایی که با کاربری خاص که نیاز به ثبت تصاویر به صورت مخفی یا نامحسوس وجود دارد، نصب می شود. شما به راحتی و با داشتن یک شبکه اینترنت (وای فای یا دیتای موبایل) در هر جایی که باشید می توانید تصاویر دوربین های مدار بسته را از طریق نرم افزار نصب شده روی گوشی خود مشاهده کنید.

دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه پانوراما Fisheye (چشم ماهی)

نصب دوربین در اماکن خصوصی، مشاعات و… نیز پیرو رعایت یکسری اصول و قوانین امکان پذیر است. برای نصب دوربین مداربسته در برخی اماکن نیاز به مجوز وجود دارد که برای دریافت آن باید به مراجع قانونی مربوطه مراجعه کرد در غیر اینصورت نصب دوربین غیر قانونی خواهد بود. اهمیت انواع دوربین مدار بسته در مکان های مختلف به حدی بالاست که اگر به مراکز تجاری، مسکونی و حتی مدارس دوربین مداربسته نصب شود، وسوسه دستبرد و سرقت تا حدود زیادی کاهش خواهد یافت.

http://dieselcommittee.ir