با پرده هوشمند مدیریت انرژی را در دست بگیرید! رسانه تخصصی شهر هوشمند و فناوری های نوین-خانه هوشمند آکو

با پرده هوشمند مدیریت انرژی را در دست بگیرید! رسانه تخصصی شهر هوشمند و فناوری های نوین-خانه هوشمند آکو این شامل مجموعه های کامل و همچنین کیت هایی است که پرده های موجود شما را به پرده های هوشمند تبدیل می کند. برای مثال می‌توان گفت در پرده های رولی به موتوری احتیاج داریم که پرده ها را بالا و پایین ببرد و بر روی لوله‌ی اصلی پرده جمع نماید. در سیستم پرده‌های از کنار بازشو، موتور پرده برقی در کنار ریل نصب شده و با فرمان به آن می‌توان پرده ها را باز یا بسته نمود.

تجهیزات خانه هوشمند

به این ترتیب به راحتی می‌توان انواع پرده‌های موجود در خانه را برقی و هوشمند ساخت. موتورهای پرده هوشمند انتها و ابتدای ریل پرده را تشخیص می‌دهند و پرده به راحتی در طول این مسیر حرکت می‌کند. بعلاوه امکان افزایش یا کاهش سرعت موتور پرده هوشمند نیز وجود دارد.

این درب ها تنوع رنگی بالایی داشته و قابل انطباق با نمایی تمام ساختمان ها هستند. درب سکشنال جزو مدرن ترین درب های اتوماتیک در جهان بوده و طرفداران بسیاری دارند. اگر از دوستان خود برای تماشای بازی تیم مورد علاقه خود دعوت کرده اید ، واقعاً نمی خواهید خورشید بر روی صفحه تلویزیون بتابد و سرگرمی را خراب کند. برای قطع نور خیره کننده ، پرده های خورشیدی را انتخاب کنید، در حالی که پرده های خاموشی برای قطع نور بهترین هستند. و زمانی که پرده ها را به صورت اتوماتیک قرار می دهید در هنگام تاریکی پرده ها به صورت خودکار بسته شده و صبح ها مججدا باز می شوند . مجموعه آلفا از سال 88 فعالیت خود را به صورت تخصصی در زمینه طراحی و اجرای خانه هوشمند آغاز نموده.

در اکثر موارد پرده‌های بزرگ و سنگین به دشواری با دست باز و بسته می‌شوند و در این حالت هوشمند ساختن پرده‌ها و باز و بسته کردن آنها با استفاده از موتور برقی، راحت‌تر خواهد بود. تنظیم برنامه‌ی پرده‌ها به طوری که به محض خروج از خانه، پرده‌ها به طور خودکار بسته شده و به محض ورود، پرده‌ها باز شوند. نکات مهم در مورد پرده برقی برای همه کسانی که میخواهند این محصول را برای منزل یا محل کار خود تهیه کنند لازم است که مطرح شود تا سوالات … در این مقاله قصد داریم نکات مهم درباره ی پرده برقی را با شما در میان بگذاریم. پرده کرکره و مزایای استفاده از آن شرایط مناسبی را برای شما فراهم می کند که پرده کرکره به دلیل حرکت خود در راستای عمود، راحتی و آسای… آیا شما عادت دارید صبح ها پرده خود را کنار بزنید که نور وارد اتاق بشود؟ اما حوصله از خواب بیدار شدن را ندارید خب مشکلی ندارد به راحتی با پرده هوشمند مشکل را برطرف کنید.

پرده شید برقی

به خاطر داشته باشید که اگر دستگاهی را خریداری می کنید که پرده های موجود خود را “هوشمند” می کند، باید مکانیزم بازکردن پرده های کنونی خود را در نظر بگیرید. اکثر دستگاه ها فقط با یک نوع پرده کار می کنند، چه پرده های ونیزی، پرده هایی با زنجیری برای پایین آوردن و بالا بردن، یا پرده هایی که به صورت افقی باز می شوند. به منظور خرید دستگاهی که برای خانه شما مناسب است، با دقت خرید کنید.

  • کلید پرده لمسی هوشمند WiFi تویا مدل EC یک محصول لوکس از سری محصولات خانه هوشمند می‌باشد.
  • ما خودمون فروشنده موتور پرده برقی نیستیم اما می تونیم فروشگاه های معتبری که انواع موتور پرده برقی رو می فروشند، به شما معرفی کنیم.
  • برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره رایگان با متخصصان شرکت، با ما در ارتباط باشید.
  • از جمله مزایای پرده برقی زبرا، جلوگیری از هدر رفتن انرژی، باز یا بسته شدن و تنظیم شدن از راه دور پرده های برقی و غیره است.