برند های برتر دوربین مداربسته کدام اند؟ کافه آموزشگاه | cctvipcamera

یکی از معیارهای مهم در خرید دوربین‌های امروزی، بی‌سیم بودن و یا نیاز به سیم و کابل برای این دوربین‌ها است. موارد مورد توجه و پرفروش در بازار ایران، اغلب مدل‌هایی هستند که به صورت وایرلس کار می‌کنند و برای اتصال به آن‌ها باید از وای‌فای و اینترنت استفاده نمود. مدل‌های پیشرفته‌تر که سیم‌کشی و کابل‌کشی برای دستگاه‌های ذخیره‌سازی و یا دسترسی به شبکه، استفاده می‌کنند، البته برای ادارات و یا مکان‌های بزرگ، قابل توجه هستند.

http://dieselcommittee.irهمانطور که می دانید مجله خبری دوربین مداربسته آی پی ال جی یکی از موفق ترین برند ها در بخش تولید لوازم خانگی است. پاناسونیک ترکیبی از کلمات “پان” (جهانی) و “صوتی” (صدا) است و معنای آوردن صدای شرکت ما را به جهان ایجاد می کند. تعداد محدودی از دوربین های سامسونگ در بازار باقی مانده است و از معایب بزرگ دوربین های سامسونگ نا موجود بودن آن در بازار است. همچنین سامسونگ به واسطه قدرت بالای خود در دنیای موبایل نیزو دستگاه های هوشمند نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است .

برند داهوا پرفروش ترین برند دوربین مداربسته

همچنین لازم به ذکر است که این شرکت استاندارد آی پی 66 و آی پی 67 را که جزو اولین شرکت های دست یافته به آن بود را در دوربین های خود به کار می برد. Milesight در سال 2011 تأسیس شد این برند ارائه دهنده راه حل های مبتنی بر AIoT است . ۱- هدف ما تنها لیست کردن برخی از برندهای موجود برای آشنایی مخاطبین با آنها می باشد. دوربین های جعلی معمولا خیلی تابلو هستند و معمولا از نظر ظاهری با برند اصلی خیلی متفاوتند. برای نصب دوربین درمکان های باز لازم است تا دوربین در برابر هرگونه گرد و غبار و بارندگی مقاومت لازم را داشته باشد. محتوای این سایت با هدف ارتقا دانش کاربران و گسترش علم از طرف تیم تخصصی شرکت ویرا صنعت به کاربران تقدیم می شود.

  • این برند به دلیل کیفیت تصاویر خوب در دوربین های خود از محبوبیت بسیاری برخوردار است.
  • بهترین برند دوربین مداربسته برای این کارایی باید از نورپردازی قدرتمندی استفاده کند و بتواند در شب تصاویر با کیفیتی را ضبط کند.
  • در سال 2017 در بازار آمریکا سامسونگ بیشترین دوربین دیجیتال را فروخت و در بازار اکثر کشورهای اروپایی هم وضع کم و بیش به همین منوال بوده است.
مشکلی که در حال حاضر وجود دارد، وجود تحریم ها و شرایط اقتصادی کشور است. که باعث شده خیلی از شرکت های خارجی دیگر تمایل به همکاری با ما نداشته باشند و از طرفی در زمینه ورود و تامین قطعات به کشور نیز مشکلات زیادی به وجود آمده است. به همین دلیل دوربین های مداربسته خارجی به اندازه دوربین های ایرانی توانایی دادن سرویس و پشتیبانی به مشتریان ایرانی را ندارند. اولین گام برای انتخاب دوربین مداربسته ایرانی این است که ببینید دوربین را برای چه جایی و با چه شرایطی میخواهید نصب و راه اندازی کنید و از آن دوربین چه استفاده ای میخواهیم بکنید. با این حال که برند ال جی از برند‌های شناخته شده جهان است اما در تولید دوربین‌های مدار بسته انتظارات را برآورده نکرده. این برند از دوربین مدار بسته ساخت کشور سوئد می‌باشد و با کیفیت بالا و قابلیت رمزگذاری ویدیو‌های ضبط شده محبوبیت ویژه‌ای برای بانک‌ها و مکان‌های حائز اهمیت دارد.

برند هایلوک

وارد شدن انواع مختلفی از دوربین های مدار بسته ی خارجی، نتوانسته است محبوبیت دوربین های مدار بسته ی ایرانی را کم کند. البته در زمان خرید این موضوع که چه سیستمی و چه نوع برندی برای شما مناسب است، بسیار مهم است. برندهایی که قرار است معرفی کنیم، جز بهترین برندهای جهانی تولید کننده ی دوربین های مدار بسته می باشند. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم که حتما در زمان خرید به این برندها نهایت دقت را داشته باشید و انتخاب خود را از میان این برندها کنید. در میان بهترین برند دوربین مداربسته چند برند را انتخاب کرده ایم و در ادامه به همراه برند، مدل و قیمت معرفی می گردند. هایک ویژن از پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته در ایران که دوربین های خود را در چند کیفیت تصویر ارائه کرده است.

اکسیس (Axis)