بلوز و پیراهن مردانه فروشگاه تاپ من

بلوز و پیراهن مردانه فروشگاه تاپ من

یکی از فاکتورهای اصلی تشخیص پیراهن های مردانه اسپرت از سایر پیراهن های مردانه بررسی یقه خرید پیراهن مردانه ساده پیراهن است. این جنس پیراهن ها رطوبت را به خوبی جذب کرده و در کمترین زمان ممکن خشک می شوند. پس پیراهن های کنفی رطوبت یا عرق را به خوبی جذب می کنند اما هیچ گونه بوی نامطبوعی نمی گیرند. از آنجایی که رنگ آمیزی پارچه های کنفی بسیار راحت است؛ پیراهن های کنفی نیز با تنوع رنگ بسیار زیادی به تولید می رسند.

این نوع پیراهن به دلیل سبکی و راحت بودن آن، بیشترین استفاده را در فصل های بهار و تابستان دارد. پیراهن های اسپرت مردانه می تواند گزینه خوبی برای استایل های رسمی و غیر رسمی باشد چرا که به راحتی می توان با سایر لباس ها آن را ست کرد. با نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت،با اتکا به بیش از یک دهه حضور در مد و صنعت پوشاک مردانه و زنانه پا به عرصه فروش اینترنتی نهاد. ارائه محصول با کیفیت و به صرفه، رضایت مندی مشتری با عنایت به صدای مشتری، سهولت خرید و ارائه محصولات متنوع بر پایه مد و حتی جلوتر از مد جزء اصول و اهداف اولیه مکس بکس بوده و خواهد بود. پیراهن مردانه در میان آقایان طرفداران زیادی دارد زیرا آنها استایل زیبا و جذابی دارند و افراد را خوش پوش نشان می دهند.

  • بنابراین در دوخت پیراهن مردانه از پارچه‌های پوپلین، ماهوت، آکسفورد، جناغی و حتی مخمل و پشم بسته به موقعیت استفاده می‌شود.
  • پیراهن های رسمی انواع مختلفی دارند مانند یقه انگلیسی، یقه دیپلمات و…
  • پیراهن های مردانه انواع گوناگون و طرح های مختلفی دارند و بسته به سلیقه هر فرد انتخاب می شوند.
  • پیراهن های نخ پنبه از بادوام ترین پیراهن ها هستند و شکل بدن را به خود می‌گیرند.
  • پس بهتراست آن‌ها را در موقعیت‌های غیر رسمی مثل دورهمی‌های خانوادگی به تن کنید.
  • دیورسومد جهت آغاز فرایند دوخت و تولید پیراهن، ابتدا یک نمونه از پیراهن مردانه را برای خریدار ارسال می‌کند .

این جیب برای تنوع بر روی پیراهن قرار می‌گیرد و به طور کلی کاربرد خاصی ندارد. با توجه به این موضوع بهتر است، پیراهنی را انتخاب کنید که ساده و بدون جیب باشد ولی اگر به جیب علاقه دارید، می‌توانید از پیراهن تک جیب و مستطیلی استفاده کنید. اندازه بودن پیراهن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بر روی شیک پوشی فرد تاثیر بسزایی دارد ولی متاسفانه بسیاری از آقایان به این مسئله توجهی ندارند. اندازه بودن پیراهن به این معنا است که قسمت‌های تنه، سرشانه‌ها، شکم، یقه، سینه، آستین‌ها، سردست و همه باید به صورت کاملا اندازه باشند و هیچ قسمتی تنگ یا گشاد نباشد.

پس از تایید پیراهن توسط خریدار، تیم تولید فرایند دوخت پیراهن را آغاز می‌کند. از رایج ترین پارچه هایی که در دوخت پیراهن استفاده می ‌شوند، پارچه‌های نخی یا نخ پنبه ، پوپلین ، پشمی یا فلانل ، پلی استر یا ویسکوز ، کتان ، جین و لینن می‌باشد. انتخاب جنس پیراهن بنا به استفاده شما برای فصل های سرد و گرم و استایل های کژوال و روزمره و استایل های رسمی، متفاوت است.

ونوس مد (جین کده سابق) فعالیت خود را از سال 1388 در صنعت پوشاک به ویژه طراحی و تولید شلوار های جین بچه گانه و زنانه و مانتوهای جین زنانه که تولید 100 درصد ایرانی با برند جین کده است را آغاز نمود. به طور کلی پیراهن‌های مردانه از لباس‌هایی می‌باشند که در بسیاری از مواقع مورد استفاده قرار می‌گیرند. شاید شستن پیراهن مردانه با ماشین لباسشویی آنقدرها هم بد نباشد. اما توصیه می‌کنیم تا جای ممکن پیراهن‌های خود را با ماشین‌های لباسشویی نشوید. یقهٔ باز، یقهٔ خیلی باز، یقهٔ بالدار، یقهٔ کلاسیک، یقهٔ دکمه‌دار و…در نظر داشته باشید که هر کدام از آنها در موقعیتهای مخصوص به خود کاربردی می‌باشند. به عنوان مثال پیراهن‌های مردانه با یقه کلاسیک برای افرادی که صورتشان گرد است و تمایل دارند تا چهره‌شان کشیده‌تر به نظر برسد، مناسب‌تر می‌باشد.