بهترین دوربین مداربسته برای مغازه در سال 1401، 2023 مبیت | cctvipcamera

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی از دیگر برندهای چینی موفق در عرصه تولید و ارائه سیستم‌‌‌ های امنیتی و حفاظتی در جهان می‌ باشد. کمپانی یونی ویو در تولید دوربین مداربسته تحت شبکه یا همان IP بسیار قدرتمند و موفق می‌ باشد. این برند سعی دارد با ارائه محصولات پیشرفته و حرفه‌ ای در صنعت امنیت نظارتی به جایگاه ویژه‌ ای دست پیدا کند.

برند تی وی تی

با توجه به اینکه دوربین های مداربسته حارس تولید داخل است، پس از خرید دوربین مداربسته حارس می توانید از خدمات پس از فروش این محصول هم استفاده کنید. همچنین لازم است بدانید که کلیه دوربین های حارس دارای 2 سال گارانتی می باشد. همچنین با توجه به این که اکثر سرقت هایی که اتفاق می افتد در زمان تاریکی هوا می باشد ویژگی دید در شب داشتن دوربین های مداربسته اهمیت بسیاری دارد این قابلیت به این معنی است که دوربین مداربسته تصاویر را در تاریکی هوا نیز ضبط نماید. به شما پیشنهاد میکنیم قبل از خرید دوربین های مداربسته ایرانی حتما این سری ویدئو هارا دیده و بعد دوربین مداربسته خود را انتخاب کنید. دوربین دی-لینک ساخت کشور تایوان است و محصولات این برند در آمریکا به شدت یافت می‌شود و از بهترین برند دوربین مدار بسته است.

تکنولوژی DNR در دوربین مداربسته

همانطور که گفته شد دیدن تصاویر دوربین های شما بر روی هر وسیله به جز دستگاه ضبط تصاویر انتقال تصویر محسوب می شود. از طریق ایجاد یک شبکه داخلی بین تجهیزات و دستگاه ضبط شما خواهید توانست یک انتقال تصویر بدون اینترنت را ایجاد کنید. برای نصب دوربین مدار بسته در مشاعات ساختمان های مسکونی مثل پارکینگ، حیاط و ….

نکات مهم قبل از خرید دوربین مدار بسته

در این سیستم ها، DVR مسئول رمزگذاری و ضبط سیگنال های ویدیویی گرفته شده توسط دوربین است. DVR هم با نرم افزاری طراحی شده است که تنظیمات و گزینه های مختلف دوربین را مدیریت می کند. در یک سیستم امنیتی آنالوگ، DVR برای ضبط ویدیو و تماشای آنها ضروری است.

  • در شبکه های بی سیم، برای فواصل کم تا سطح صد متر شما می توانید از شبکه های بی سیم وای فای (wi-fi) استفاده کنید.
  • هرچه حساسیت بالاتر باشد، ورود کوچکترین اجسام هم باعث فعالیت هشدارها خواهد شد.
  • شرکت داهوابه عنوان تولید کننده تجهیزات دوربین مداربسته از سال ۲۰۰۱ در چین فعالیت خود را آغاز کرد.
  • در ادامه پیش‌نیاز‌های خرید دوربین مدار بسته برای مغازه را مرور خواهیم کرد.
  • فروشگاه مبیت بسیاری از بهترین دوربین مداربسته برای مغازه را به فروش می‌رساند که می‌توانید آن‌ها را با گارانتی معتبر خریداری کنید.

اما همین عامل هم باعث گرانی بیش از حد دوربین های پاناسونیک شده است. از این رو این برند نتواسته همچون بخش صوتی جایگاه خوبی در بازار دوربین مداربسته در ایران کسب کند. برند اکسیس دوربین‌ های مداربسته متنوعی را تا به اکنون روانه بازار کرده است.

http://dieselcommittee.ir