بهترین دوربین مداربسته دوربین مداربسته : دوربین مداربسته | cctvipcamera

داهوا برای دستیابی به این مهم از تیم R&D (تحقیق و توسعه) شامل 3000 متخصص بهره می‌برد و تاکنون حدود 600 ثبت اختراع (پتنت) داشته است. در این قابلیت ابتدا باید تنظیمات مربوط به عملکرد تشخیص چهره به همراه قابلیت dynamic analysis فعال نمائید، سپس به صفحه تنظیمات ROI رفته و عملکرد ROI را فعال کنید. مشاهده نویز در تصاویری که جزئیات بسیار خوبی را نمایش می دهند(که بازهم بهتر از وقتی است که از Gain استفاده نمی شود و تصویر کاملا تیره شوند). هرچه حساسیت بالاتر باشد، ورود کوچکترین اجسام هم باعث فعالیت هشدارها خواهد شد. با تنظیم میزان حساسیت می­توان هشدارهای بی­موردی را کاهش داد که نتیجه ورود اجسام کوچک و غیرضروری هستند. HLC یا همان Higher Learning Commission تکنولوژی فیلتر نور زیاد است.

تفاوت ایفون ۱۲ با ۱۲ پرو + مهم‌ترین امکانات

در صورت نصب یک دوربین تحت شبکه ، بدون پشتیبانی از ONVIF امکان اضافه کردن دوربین های از برند دیگر در همان شبکه وجود ندارد، لذا استفاده از دوربین هایی با پشتیبانی از پروتکل ONVIF از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نوعی از دوربین است که از پروتکل‌ها وبستر شبکه یا اینترنت برای ارسال اطلاعات استفاده می‌کند. این دوربین‌ها پس از دریافت اطلاعات تصاویر از حسگر آن‌ها را به اطلاعات دیجیتال تبدیل کرده و مطابق پروتکل‌های شبکه به شبکه می فرستند. وجود قسمت‌های تبدیل‌کننده در این دوربین‌ها باعث افزایش پیچیدگی و هزینه‌های آن‌ها شده‌است. دوربین های مداربسته ۲ مگاپیکسل را می توانید تا متراژ بالای ۳۵ متر نیز استفاده نمود . همچنین اغلب لازم است تصاویر در یک مرکز مجتمع مانند اتاق‌های مانیتورینگ نیز همه تصاویر قابل رصد باشند.

در این مقاله سعی داریم با معرفی بهترین های بازار دوربین مداربسته در ایران و جهان شما را در انتخاب و خرید این محصول کمک کنیم. در این مقاله به همراه وجود بیش از 100 برند دوربین مداربسته در ایران خریداران را با چالش های زیادی رو به رو خواهد کرد. یکی از سوالات مطرح شده در این میان این است که کدام مارک دوربین مداربسته بهتر است. به این صورت که کیفیت تصویر این دوربین ها از 3 مگاپیکسل شروع می شود و حداکثر پهنای باند آن 265 می باشد.

  • به عبارتی مثلا لازم است در یک مجموعه در برخی نقاط تعداد زیادی دوربین مدار بسته نصب شوند در حالی که در نقاط دیگر فقط یک شمای کلی از محیط مورد توجه باشد.
  • بنابراین هایک ویژن نه تنها برند محبوبیست بلکه در مجموعه پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته نیز قرار می گیرد.
  • این مسئله باعث می شود تا روشنایی تصویر بیش از حد در مرکز آن متمرکز شود.
  • بنابراین با الگو قرار دادن این قابلیت در چشم انسان قابلیتی با نام AWB ابداع گردید.
CP PLUS با یک چشم‌انداز و تعهد به ساده و مقرون‌به‌صرفه ساختن نظارت، مأموریتی را آغاز کرد تا جهان را به مکانی امن و مطمئن تبدیل کند. از کدام روش فشرده سازی ویدئو (MPEG، MJPEG، موجک، h.264، و غیره) برای ذخیره تصاویر استفاده می شود. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مهندسی هوشمند هامین می باشد. برای دفعه بعد که نظر دادم نام، ایمیل و وب سایت من را در این مرورگر ذخیره کنید. ۲-ریکاوری داده و گرفتن فایل پشتیبانی در این نوع شبکه بسیار سخت است.

http://dieselcommittee.ir

این مجله خبری دوربین مداربسته آی پی می تواند در رزولیشن ۷۲۰P تصاویر را با حداکثر فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه نمایش دهد. مطمئن باشید خرید مطمئن از یک شرکت معتبر به مراتب موفقیت آمیز تر از خرید متفرقه اما شاید ارزان می باشد . اگر متراژ مساحت محل مورد نظر بین ۱۵ تا ۲۵ متر هست می توانید از دوربین های ۱.۳ مگاپیکسل استفاده نمایید .

قیمت دوربین مداربسته برای فضای باز