بهترین دوربین مدار بسته بهترین برند دوربین مداربسته بازار کدام است؟ اکسیریاب | cctvipcamera

یکی دیگر از گزینه‌های ارزان اما موثر، دوربین امنیتی 39.99 دلاری Zmodo 1080p Indoor/Outdoor است. این دوربین امنیتی همراه با دید رنگی HD در روز، وضوح خوبی در نور کم دارد. برای مثال، می‌توانید به Nest بگویید اگر این فرد خاص، مثلاً فرزندتان، بمحض اینکه دیده شد، به شما اطلاع دهد تا بدانید که او از مدرسه سالم به خانه رسیده است. این همان نوع شخصی‌سازی است که Nest را به شریکی باورنکردنی در امنیت خانه تبدیل می‌کند. هوشمندترین ویژگی همه مدل‌های Nest Cam، تشخیص چهره یا همانطور که Nest آن را هشدار چهره آشنا می‌نامد، است.

تکنولوژی DNR در دوربین مداربسته

طبق نظرسنجی IHS 2017، CP PLUS کوچک‌ترین و سریع‌ترین برندی است که وارد باشگاه 4 شرکت امنیتی برتر جهان و 2 شرکت برتر آسیا شده است. مشخصاً با توجه به نوع واردات این نوع سیستمهای نظارتی در کسور، شاید خیلی از برندهای تولیدکننده نتوانند در ایران جایی را برای خود پیدا کنند. البته این را هم بدانید، در هنگام قطع برق تمامی تنظیمات قبلی و یا فیلم های ضبط شده ذخیره می شود و اطلاعات از بین نمی روند، اما DVR های امنیتی شما و یا دستگاه ضبط قادر به ضبط ویدئو از دوربین های شما در طول قطع برق نیستند. بنابراین شما رویدادهای حساسی که ممکن است در هنگام قطعی برق رخ دهد را از دست می دهید. همچنین می توان ازمدار لوپدر داخل پایه و کاوردوربین مداربسته استفاده نمود تا در صورت قطعی سیم لوپ آلارم به صدا دربیاد.

بهترین دوربین مداربسته صنعتی چیست؟|هایک ویژن لند

گاهی تصاویر ضبط شده در دوربین‌ ها برخلاف تصاویر دوربین از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند. از روش انتقال تصویر p2p زمانی استفاده می شود که شما میخواهید از نسل های 3G و یا 4G و یا شبکه‌های بی‌سیم مانند جی پی اس و edge بهره ببرید. برای انتقال تصویر به روش p2p هر شرکت تولید کننده دستگاههای dvr و nvr با استفاده از یک کد یونیک و یک سرور واسط امکان دسترسی را به سیستم به شما می دهد. یا ساده‌تر بگویم شما با ثبت نام در سرور مربوط و ثبت شماره سریال دستگاه dvr بدون نیاز به آی پی استاتیک و یا ایجاد تغییرات در مودم خود با اتصال کابل شبکه به dvr یا متصل کردن سیم کارت به دستگاه خود امکان ارتباط و انتقال تصویر را دارید.

کمپانی مجله خبری دوربین مداربسته آی پی در حال حاضر یکی از کمپانی های پیشرو در طراحی و تولید انواع مدل های دوربین مدار بسته می باشد. علت از کار افتادگی هارد دیسکهای دوربین مداربسته همچنین می تواند به عواملی مثل مشکل سیستم پاور تامین برق مربوط شود. پاورهای کامپیوتر هم در مدلهای مختلفی برای سیستم های متفاوت طراحی شده اند حال آنکه پاورهای دستگاههای دوربین مداربسته هم همین طور هستند.

http://dieselcommittee.ir

در مورد ویژگی‌های دوربین امنیتی، مشخصات و فناوری کلی باید موارد زیادی را در نظر گرفت. وب‌کم‌ها اغلب در دسته دوربین‌های امنیتی قرار می‌گیرند، زیرا بسیاری از آن‌ها برخی از ویژگی‌های امنیتی را ارائه می‌دهند، اما اگر دغدغه اصلی شما امنیت باشد، می‌توان استدلال کرد که بسیار محدود هستند. به طور خلاصه، وقتی صحبت از دوربین‌های امنیتی به میان می آید،ما به وضوح، دید در شب و تاخیر، ویژگی های اضافی، عملکرد کلی و ارزش کلی توجه ویژه ای داریم. دوربین های مداربسته و سیستم نظارتی پلکو در رنج محصولات متوسط رو به بالا بازار قرار دارند. بنابراین، چه دوربین‌های IP مبتنی بر فناوری plug-and-play مدرن که بسیار آسان نصب می‌شوند یا دوربین‌های مداربسته با کیفیت بالا سنتی، D-Link به خوبی برای پاسخگویی به نیازهای مسکن، بانک‌ها، کافی شاپ یا رستوران یا هر چیز دیگری مجهز است. دامنه محصولات برند تی وی تی، دوربین‌های مداربسته AHD و تحت شبکه هست.

  • اما اخیرا اجناس این برند در ایران ناموجود شده و تعداد محدودی از آن ها باقی مانده.
  • یکی از مهم‌ترین عوامل توجه به شرایط محیط مدنظر شما و قابلیت‌های خاص دوربین است.
  • همان طور که می دانید دوربین مداربسته در اوایل تنها به ثبت تصاویر سیاه و سفید می پرداخت.
  • دوربین مداربسته HFW1200TP-A یکی دیگر از محصولات شرکت داهوا است که در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه خود، ویژگی‌های مختلف و متعددی را ارائه می‌کند.
  • این بدان معناست که، خوب یا بد، این شما هستید که اگر دیدید شخصی وارد خانه شما شد، با پلیس تماس بگیرید.