بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون

نکته مهم در مورد لپتاپ ایسوس M570 این است که تقریبا همه مدلهای آن به پردازندهی گرافیکی GeForce GTX 1050 مجهز شدهاند. این درحالیست که نسخه Advanced مدل ۱۵ اینچی و ۱۷ اینچی میتوانند از پردازشگر گرافیکی قدرتمندتر RTX 3080 نیز استفاده کنند. همه این موارد سبب می شوند تا این محصول رده قیمتی متفاوت تری از دیگر لپ تاپ ها داشته باشد. برای کارهای مهندسی سنگین و حرفه ای بهتر است از لپ تاپ های مهندسی استفاده شود. کارت گرافیک پرقدرت، پردازنده های قوی، حافظه های رم بالا، هارد دیسک های سریع و از نوع SSD و… این لپ تاپ دارای پردازنده Core i3 و 8 گیگابایت رم است که اجازه اجرای سریع برنامههای متعددی را میدهد. نوع هارد دیسک: هارد دیسک های معمولی سرعت کم و ارزان قیمت تر هستند، اما هارد دیسک های نوع SSD بشدت سریع و با کیفیت هستند. در این موضوع که کیفیت و رزولوشن صفحه نمایش هر لپ تاپی اهمیت زیادی دارد هیچ بحثی نیست اما برای بازی کردن یک صفحه نمایش باید چه ویژگیهای دیگری داشته باشد؟ بعد از مشخصات سخت افزاری باید به کیفیت و نوع صفحه نمایش دقت کرد. لپ تاپ باید دارای پردازنده مرکزی یا CPU خوب و قوی باشد که بر دو نوع سری Core i3 و سری Core i5 اینتل است.

پیشنهاد ما به شما در اولویت قرار دادن این برند ها در حین خرید لپ تاپ است چون فوق العاده با کیفیت و خوش بهترین لپ تاپ تا ۲۵ میلیون ساخت هستند. با خرید لپ تاپ تا 20 میلیون می توان کارهای دانشجویی ساده، کارهای دانش آموزی، وبگردی و تحقیق و پژوهش های ساده و تماشای فیلم و گوش کردن موسیقی و حتی برای برخی بازی های ساده مناسب هستند. علاوه بر این از این لپ تاپ ها می توان برای کارهای دانشجویی مانند تحقیق و مطالعه و نگارش و نوشتن مقاله ها با رسم نمودار استفاده کرد. لپ تاپ دارای رم 4 و 8 و 12 گیگابایت می باشد که نوع 4 گیگابایت برای انجام کارهای ساده و سبک و نوع 8 گیگابایت برای کارهای تقریبا سنگین و 12 گیگابایت برای بیشتر کارهای روزمره و دانشجویی ساده مناسب است. در ایران پرفروش ترین برند های لپ تاپ به ترتیب لنوو ،ایسوس ،ایسر، اپل ، ام اس آی ، اچ پی ، مایکروسافت ، دل و ریزر می باشند . موارد زیادی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید اما برخی موارد مانند سی پی یو، کارت گرافیک، رم، حافظه داخلی از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. اچ پی یک نام کاملاً شناختهشده بوده که منشأ آن کشور آمریکا است.

از جمله نرم افزار های مورد نیاز دانشجویان و یا مهمدسین رشته معماری هستند و همانطور که میدانید برای اجرای این نرم افزار ها به لپ تاپ های قدرتمند و باکیفیت نیاز دارید. در واقع چنین لپ تاپ هایی نه برای کارهای مهندسی سنگین مناسبند و نه برای بازی و گیمینگ. با این حال اگر بازی و گیمینگ هدف اصلی شما از خرید لپ تاپ است، بایستی نرخ تازه سازی (Refresh rate) حداقل ۶۰ هرتزی و زمان واکنش (Response time) کمتر از ۵ ثانیه و رزولوشن Full HD و یا 4K را در الویتهای خود قرار دهید. اگر توانایی خرید لپ تاپ با رم بالا را ندارید، بهتر است لپ تاپی را خریداری کنید که قابلیت ارتقا به رم بالا تر را داشته باشد.

در صورتی که سوالی یا پیشنهادی برای بهبود این پست را دارید میتوانید آن را در قسمت ارسال دیدگاه برای ما ارسال نمایید. انتخاب رزولوشن FHD، QHD یا 4K نیز کاملا به بودجه شما بستگی خواهد داشت. شما به راحتی میتوانید نرم افزار های مورد نیاز رشته معماری برای سیستم عامل ویندوز را پیدا کنید. 8 گیگابایت رم یک مقدار مشخص و مطلوب برای اجرای نرم افزار های واژه پرداز یا وبگردی است. اما برای کارهای مهندسی ساده و یا محاسبات ساده و معمولی این نوع لپ تاپ ها مناسب است. ما در پست های بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون و بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون بهترین لپ تاپ های ارزان و مناسب برای فعالیت های دانش آموزی و سبک را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را هم مورد بررسی قرار دهید.

این لپ تاپ همچنین هشت گیگابایت رم DDR4 داشته و از 512 گیگابایت حافظه SSD بهره میبرد. در این پست سعی کردیم که بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون تومان را برای شما آماده کنیم تا بتوانید در بین مدل های مختلف بهترین را برای خود انتخاب کنید. ما در پست بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 60 میلیون، محصولاتی بسیار قدرتمندتری را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را هم مورد بررسی قرار دهید. برخی از لپ تاپ ها دارای حافظه SSD قوی هستند اما اگر این پورت را نداشته باشد، نصب SSD راحت است. شما انواع پورت ها از جمله HDMI و اسلات microSD را دریافت می کنید. اپل در مک بوک ایر جدید خود از دو پورت تاندربولت 3 استفاده کرده است و همانند مدل قبلی خود عمل میکند. مک بوک ایر جدید که با تراشه M1 ساخته شده است، تصورات شما را تغییر داده و کاملا متفاوت از نسخه قبلی که با تراشه اینتل ساخته شده بود، عمل میکند. پیشنهاد میشود به دنبال محصولاتی بروید که سری پردازنده آنها Core I5 یا Core I7 باشد تا به راحتی پردازش های شما انجام شود. این دستگاهی است که تقریباً همه چیز را به درستی انجام می دهد.

این مدل میتواند یکی از بهترین لپ تاپ های مناسب معماری باشد، از این رو پیشنهاد میشود بیشتر مورد بررسی قرار گیرد. از وب گردی تا گیمینگ، از گیمینگ تا فعالیت های گرافیکی و تقریبا هر آنچه که در ذهنتان وجود دارد را میتوانید با این لپ تاپ ها انجام دهید. به طور کلی لپ تاپهایی که در دستهبندی بالارده قرار میگیرند، دارای پردازندههای نسل جدید و سریهای بروز پردازشگر گرافیکی هستند. به طور کلی محافظه رم لپ تاپ های 50 میلیون تومانی 12، 16 و 24 گیگابایت هستند. پردازنده Reyzen7 5800H در کنار رم 16 گیگابایتی DDR4 و کارت گرافیت 4 گیگابایتی GeForce GTX 1650 مجموعه سخت افزار این لپ تاپ را تشکیل میدهند. گرافیک: حافظه اختصاصی گرافیک این محصولات 2، 4 و 6 گیگابایتی هستند و این میزان حافظه گرافیک برای اجرای هر بازی کاربردی و ایده ال است. مکبوک پرو ۱۳ اینچی از رم یکپارچهی ۸ یا ۱۶ گیگابایتی بهره میبرد و با حافظهی SSD در ظرفیتهای ۲۵۶، ۵۱۲، ۱۰۲۴ یا ۲۰۴۸ گیگابایتی بهفروش میرسد.

راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ لنوو: لپ تاپ Legion 5 15ITH6 یکی از بهترین لپ تاپهای گیمینگ لنوو است که امروزه قویترین مدلهای این شرکت محسوب میشود. صفحه نمایش لپ تاپ اینبار ۱۵.۶ اینچی است و با پنل فول اچ دی کاملا با نسخههای قبلی فرق میکند. آیا پنل های با نرخ تازه سازی بالا برای لپ تاپ های گیمینگ ارزشش را دارند؟ از چه برندی لپ تاپ مناسب برای کار های معماری بخرم؟ در ابتدا برای خرید لپ تاپ کاربر باید هدف از خرید این نوع لپ تاپ را مشخص کند. حافظه رم: لپ تاپ مناسب برای رشته معماری باید حداقل حافظه رم آن 8 گیگابایت باشد. هزینه زیر 20 میلیون برای خرید لپ تاپ هزینه مناسبی است چون این نوع لپ تاپ ها برای کاربردهای عادی می باشند و دارای CPU متوسط، RAM کافی و کارت گرافیگ متوسط می باشند. بنده قصد خرید لپ تاپ برای کارهای مهندسی سنگین و گیم دارم. برخی از لپ تاپ های تا 20 میلیون قابلیت ارتقا به رم 12 گیگابایت را دارند و کاربر می تواند لپ تاپ 4 گیگابایت خریداری کند و میزان رم آن را به 12 گیگابایت ارتقا دهد. طراحی شیک و کاملا کاربرپسند در کنار بدنه قوی و مقاوم در برابر ضربات سبب شده تا امروزه کاربران بسیاری برای خرید Lenovo Thinkbook 15 -GB دست بکار شوند که با مشاهده مشخصات فنی آن متوجه خواهید شد که منابع خوبی برای این محصول لنوو درنظر گرفته شده است که با خرید آن میتوانید به کار های بسیاری رسیدگی کنید.

بیشتر لپ تاپ های زیر 15 میلیون کارت گرافیک مستقل ندارند اما لپ تاپ های تا 20 میلیون دارای کارت گرافیک مناسب می باشند. ظاهر براق و شیک در کنار صفحه نمایش OLED 4K و گرافیک RTX 2080 اون رو به یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ تبدیل خواهد کرد. از این رو نیاز است شما محصولی قدرتمند را انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی فعالیت های خود را انجام دهید. این لپ تاپ از کارت خوان و جک هدفون ۳.۵ میلیمتری هم استفاده میکند که یقینا برای انجام کارهای مختلف کاربردی خواهند بود. قبلا در پست بهترین لپ تاپ تا 40 میلیون، لپ تاپ های زیز 40 میلیون تومان را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را هم مورد بررسی قرار دهید. حافظه رم: حافظه رم هر چقدر بالاتر باشد سرعت لپ تاپ هم بالاتر میرود پس در صورتی که سرعت لپ تاپ برای شما بسیار اهمیت دارد سعی کنید محصولی را انتخاب کنید که حافظه رم آن بالاتر باشد. پس پیشنهاد میشود حتما از سیستم عامل ویندوز استفاده کنید.

پیش از این که ادامه متن را مطالعه فرمایید، دقت کنید که ملاک انتخاب محصولات این لیست عملکرد فنی محصولات در مقایسه با قیمتشان خواهد بود. این لپ تاپ بر خلاف شرایط مورد نیاز این لیست فاقد حافظه ترکیبی است. HP Spectre x360 14 بهترین لپ تاپ 2 در 1 در سال 2022 است. 1. سعی شده در هر بازهی قیمتی، بهترین لپتاپ ها انتخاب شود. شرکت ایسر برای لپتاپ اسپایر VX5-591G خود از یک پردازنده گرافیکی 4 گیگابایتی ساخت شرکت NVIDIA استفاده نموده که دارای مدل GeForce GTX 1050 است و توانایی اجرای بازیهای مختلف با تنظیمات گرافیکی بالا را دارد. بهترین لپ تاپ تا 40 میلیون معمولا دارای سخت افزارهای رده بالا هستند و برای فعالیت های گرافیکی و بازی مورد استفاده قرار میگیرند. بنابراین گیمرهایی که با پایین آوردن برخی تنظیمات در بازیهای سنگین مشکلاتی نداشته باشند و بتوانند ظاهر کمی ارزان قیمتتر لپ تاپ های گیمینگ را تحمل کنند، قادر خواهند بود محصولی قدرتمند و با قابلیتهای بالا را با هزینهای پایینتر خریداری کنند. از دیگر مشخصههای این نوع داریوها میتوان به ابعاد کوچک و ضخامت پایین اشاره کرد که آن را به گزینهی مناسبی برای لپتاپهای مختلف تبدیل میکند. از این رو پیشنهاد میشود حداقل محصولی را انتخاب کنید که حافظه اختصاصی کارت گرافیک آن 2 گیگابایت باشد.

در ضمن برخی از این محصولات برای فعالیت های گیمینگ هم قبل استفاده هستند. در ادامه شما با سه مدل از بهترین لپ تاپ های لنوو برای معماری آشنا خواهید شد. سرعت بالای لپ تاپ گیمینگ یکی از مزایای این دستگاه در مقایسه با هم نسل های خود می باشد . هر چقدر حافظه رم لپ تاپ انتخابی شما بالاتر باشد سرعت آن محصول هم بالاتر میرود. البته برخی از مدل های لپ تاپ تا 20 میلیون دارای حافظه پرسرعت SSD می باشند و همین موجب بالا آمدن زودتر ویندوز و باز کردن راحت نرم افزارهای سنگین می باشد. لپ تاپ تا 20 میلیون برای کارهای معمولی مانند وبگردی و تماشای فیلم و یا کار با نرم افزارهای ورد و اکسل و پاورپوینت مناسب است.