جدیدترینهای «توسط استاد»:

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهینشهر، مسعود جهانگیری عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در شاهینشهر اظهار کرد: ۷۰۰ بسته لوازمالتحریر در آستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس بین دانشآموزان بیبضاعت این شهرستان توزیع شده است. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ سرهنگ رحیمی، فرمانده سپاه ناحیه لردگان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت بمناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان، با اشاره به اهمیت احیای فرهنگ دفاع مقدس گفت: برنامههای متعدد در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سطح شهرستان لردگان برگزار می شود. فرمانده سپاه ناحیه سرعین شهرستان سرعین گفت: بیش از 50 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان اجرا میشود. سید علی رضا زاده روز شنبه در گفت و گو افزود:ارزش بسته های توزیع شده امروز بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است. خوشنویسی اسلامی با خوشنویسی زبانهای دیگر متفاوت است دقایقی را با استاد علی شیرازی، یكی از خالقان آثار این نمایشگاه همكلام شدیم تا چند و چونی از خوشنویسی اسلامی را بخوانیم. وی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ دفاع مقدس با انتشار آثار مکتوب افزود:چهار جلد کتاب چاپ شده با محور دفاع مقدس و حماسه آفرینی فرزندان این دیار هفته دفاع مقدس در اندیمشک رونمایی می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا افزون بر ۵۰۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکلهای بهداشتی در شهرستان دزفول برگزار میشوند. وی ادامه داد: همچنین سه هزار و ۸۳۳ رزمنده، پیشکسوت و جانباز هشت سال جنگ تحمیلی شهرستان اراک نیز در هفته گرامیداشت دفاع مقدس تجلیل میشوند که به دلیل شیوع ویروس کرونا، تمهیدات لازم برای رعایت دستورالعملهای بهداشتی اندیشیده شده است. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضوان راحلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلانما، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال برنامه های هفته دفاع مقدس متفاوت تر از سالهای گذشته و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود. به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز شنبه (۲۲ شهریور) جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در مراسم توزیع بسته های مومنانه گفت: پیرو تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز نیمه شعبان مبنی بر رزمایش همدلی و کمک مومنانه، تاکنون ۷ هزار و ۷۵۰ بسته معیشتی در ۶ نوبت توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران بین نیازمندان توزیع شده است. سخنگوی وزارت خارجه با تاکید بر اهمیت نظارت سازمانهای بینالمللی از جمله آژانس بینالمللی انرژی اتمی بر فعالیتهای هستهای این رژیم گفت: آژانس بینالمللی هستهای باید فعالیتهای غیر قانونی این رژیم در این زمینه را تحت کنترل خود قرار دهد.

در پایان می توان گفت که ساعت بن تن فضایی و یا هر نمونه ای دیگر توانسته است نظر بسیاری از کودکان را به خود جلب نماید و همین موضوع سبب شده تا فروش آن به میزان زیادی بالا برود. خوشبختانه دوربین های دوچشمی دیواری در مدل های گرد و مربعی عرضه می شوند و شما می توانید آن ها را در هر سایز دلخواه خریداری کنید. حسین توکلی کجانی روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ری اظهار داشت: یکی از مشکلات عمومی جامعه، درگیری برخی خانواده ها با مشکل اعتیاد بوده که در حوزه های اقتصادی، اشتغال، معیشت و سلامت خانواده ها نیز تاثیرگذار است. سردار ماشاالله جاننثار در گفتوگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود مواد افیونی به داخل کشور، مرزبانان هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد موفق شدند40کیلو و 690 گرم انواع موادمخدر را کشف و ضبط کنند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دولتآباد، محمد باقری در حاشیه مراسم امضای تفاهمنامه علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولتآباد با ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برخوار اظهار کرد: در راستای سیاستهای موضوعی حل مسئله دانشگاه آزاد اسلامی، همکاریهای پژوهشی و علمی، منویات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر نقش تربیت قوه عاقله کشور و استفاده از ظرفیتهای علمی نخبگان، تفاهمنامه مشترکی بین این واحد دانشگاهی و معاونت علمی و پژوهشی سپاه حضرت صاحبالزمان(عج) و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برخوار مبنی بر راهاندازی مرکز رشد سپاه برخوار و حمایت از ایدهها و طرحهای دانشبنیان منعقد شد.

فرمانده سپاه ناحیه باشت ابراز داشت: تاکنون بیش از چهار هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و فعالان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در این شهرستان توزیع شده است. حجت الاسلام اصغر توسلی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به توزیع بستههای معیشتی شامل مواد غذایی و لوازم بهداشتی، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از پنج بسته معیشتی در اعیاد و مناسبتهای مذهبی بین نیازمندان توزیع شده است. وی خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس نیز پنجمین مرحله توزیع بستههای غذایی شامل یک هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شهری و روستایی انجام میشود. به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ پاسدار هادی موحدنیا افزود: این بستههای نوشت افزار شامل کیف، تجهیزات آموزشی به ارزش افزون بر ۷۰۰ میلیون ریال بوده که با کمک خیران و بسیج سازندگی در مناطق روستایی و حاشیه شهر سبزوار توزیع شد. بازی با اسباب بازی بن تن به آنها امکان خیال پردازی و تصور خود به عنوان یک قهرمان را می دهد. کیفیت لباس های اصل بن تن می تواند شما را در این امر یاری رساند. محمدرضا مشایخی افزود: توجه به آموزش و پرورش و گسترش و توسعه فعالیت های این حوزه همواره مورد توجه تصمیم گیران در تمامی کشورهاست زیرا توجه به این حوزه باعث پیشرفت و تعالی کشور ساعت بن تن سفارشی واقعی می شود.

خوشبختانه شرایطی وجود دارد که افراد می توانند ساعت بن تن در ایران واقعی را با هر شماره ای خریداری کنند. سخنگوی وزارت خارجه تأکید کرد که همه دوستان منطقه ای و بین المللی خود را به انجام گفت وگوهای دو یا چند جانبه دعوت می کنیم تا اگر اختلاف نظری وجود دارد، در گفت وگوها مطرح شود. به گزارش ایرنا، علیرضا حیدری روز پنجشنبه در نشست خبری افزود: هفته دفاع مقدس گنجینه ای است که باید با کاوش و جستجو در آن بتوانیم به بهترین شکل ممکن ارزش های این دفاع مقدس را در جامعه نهادینه کنیم. قیمت این ساعت بسیار مناسب است و می توانید هدیه ای مهیج و مقرون به صرفه برای فرزند خود تهیه کنید.

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، اکبر یعقوبی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس است، اظهار داشت: پس از گذشت ۴۰ سال از مجاهدتها و ایثارگریها شاهد صلابت نظامی،علمی، فرهنگی و سیاسی و در سایه مقاومت و پایداری در برابر استکبارجهانی و حامیان منطقه آن هستیم. اگر شما هم از دوستداران سریال بن تن هستید، امیدواریم این فهرست اطلاعات مفیدی درباره آن به شما داده باشد. اینجا میتوانید هرچه میخواهید را پیدا کنید، کسبوکار خودتان را راه بیندازید و درباره تجربههای متنوع خریدوفروش گپ بزنید. با فشردن دکمه و خروج از صفحه، شاهد خروج نور سبز از صفحه نمایش هستیم و بر حس واقعی بودن ساعت بن تن کجا پیدا میشه می افزاید.

Man of Action گروهی از نویسندگان کتابهای کمیک است و اعضای آن دانکن رولو، جو کیسی، جو کلی و استیون تی هستند. رئیس شورای اسلامی شهر پردیس گفت: با ساماندهی و فراهم کردن بستر توسعه صنایع پیش بینی می شودکه پس از رشد جمعیت، ظرفیت اشتغالزایی این منطقه به ایجاد یکصد هزار شغل برسد. رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان با اشاره به اجرای طرح شمیم برای کمک به نیازمندان گفت: در مرحله اول این طرح ۱۵۶ بسته معیشتی بین آسیبدیدگان از کرونا در ناحیه یک شهر اصفهان توزیع شد که این طرح تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دزفول، علی افروس در دیدار با فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان دزفول با محکومکردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر مهربانی و تبریک مسئولیت محمدرضا لیلیزاده اظهار کرد: فرهنگ و تفکر بسیجی در هر مجموعهای راهگشای مشکلات است و دانشگاه با توجه به رسالت خود آمادگی همکاری با بسیج را در زمینههای علمی دارد. سید علی رضازاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای اتصال هر یک این خانوارها به شبکه گاز ۱۵ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است. اقتدار ها و مشخصات: همانطور که از اسمش پیداست گستفریک یک روح میباشد می تواند از اجسام رد شود نامرعی شودو زمانی از تن کسی بگذرد آن شخص احساس سرما می کند.در حالتی که نگاه می نماییم گستفریک دهان ندارد ولی توانا به حرف زدن است. مشکل را بگیرید و در مورد آن صحبت کنید، این شرایط را برای شما فراهم می کند تا هزینه پرداخت شده را بازیابی کنید. در این بخش تمام تلاش خود را کرده ایم تا تنوع بالایی از این محصول زیبا را برای شما عزیزان قرار دهیم تا بتوانید به راحتی به انتخاب محصول مورد نظرتان بپردازید. ساعت بن تن کودکانه دارای ویژگی های متعددی است که در بخش قبلی به چند مورد آن اشاره شد.

با داشتن این قابلیت ها کودک شما به طور کامل در دنیای بی انتهای کارتونی فرو رفته و خود را یک ابرقهرمان و با قدرت زیاد می بیند. هنگامی که کودک شما هنگام تماشای برنامه کودک بن تن این ساعت مچی را به دست می کند. ساعت بن تن مورد علاقه تعداد زیادی از کودکان می باشد و محبوبیت بالایی دارد. این نوع از ساعت های بن تن، واقعا جادویی بوده و قادر به تاباندن نورهای سبز و قرمز به فضای بیرون هستند. نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج باشت نیز در حاشیه چهارمین مرحله کمک های مومنانه در باشت اظهار داشت: این کمک ها سهم بسزایی در بهبود معیشت نیازمندان این شهرستان داشته است.

بررسی مشکلات بانکی و اخذ مجوز احداث ۱۶ واحد تولیدی در خلخال معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل بیان کرد: فرمانداری شهرستان خلخال باید برای اخذ مجوز این ناحیه صنعتی، اقداماتی از جمله آمادهسازی نقشه UTM برای اجرای روند اخذ مجوزها، انجام دهد. به گزارش خبرنگار برنا از همدان سرهنگ علی مختاری صبح شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس، افزود: هفته دفاع مقدس گنجینه ای است که باید با کاوش و جستجو در آن بتوانیم به بهترین شکل ممکن ارزش های این دفاع مقدس را در جامعه برای نسل جوان نهادینه کنیم. به گزار خرداد رحیم پور ازغندی متولد 1343 است یعنی حدودا 54 سال،حال اگر این رقم را ضرب در 365 روز کنیم عمر وی تقریبا 19000 روز میشود،حال اگر استاد از بدو تولد روزی 4 کتاب مطالعه کرده باشند،هفتاد هزار کتاب پر شده است! سرهنگ پاسدار احسان کریم پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس با شعار ما قوی هستیم در شهرستان اندیمشک برگزار و دستاوردهای این دوران پرحماسه تشریح خواهد شد. سرهنگ کریم پور بیان کرد:آیین تکریم و تجلیل از خانواده معزز شاهد و ایثارگر شهرستان اندیمشک امسال با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا با شیوه ای متفاوت برگزار خواهد شد.