حمل و نقل خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان | transemartlogistics

حمل و نقل خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان | transemartlogistics

، با آمار سالیانه 600 میلیون تن جابجایی کالاها و 10 میلیون تن ترانزیت کالاها، نقش مهمی را در حمل‌ونقل داخلی و بین‌المللی http://transemartlogistics.com دارد. شبکه خبری تخصصی حمل‌ونقل «تین‌نیوز»، فعالیت خود را به عنوان اولین رسانه تخصصی حوزه حمل‌ونقل از سال 1387 آغاز کرد. تین‌نیوز در این مدت با انتشار سالانه نزدیک به ۵۰۰۰۰ مطلب مرتبط با حوزه تخصصی حمل‌ونقل، به رسانه‌ای جامع در این حوزه تبدیل شده و در رتبه‌بندی‌های رسمی جزو برترین پایگاه‌های اطلاع‌رسانی تخصصی کشور است.

  • در انتقال بار از طریق دریا میتوان محموله‌های ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تن را به راحتی از یک بندر به بندر دیگر جابه جا کرد.
  • با اینکه ممکن است ارتباطات کاملاً پیشرفته بتواند جایگزین ترابری شود و شخص به جای دیدن کسی از نزدیک، به او تلگراف، تلفن، دورنگار یا ایمیل بزند، ثابت شده‌است که این شیوه‌های ارتباطی در واقع در کل ارتباط دوطرفه بهتری را ایجاد می‌کنند.
  • بله خدارو شکر امنیت این روش از حمل و نقل بسیار بالا است ، به غیر از امنیت جاده ها فاکتور های دیگه ای هم هست که ضمانت حمل بدون مشکل است که ما با اتکا به این موارد، خلا های دیگر را پر می کنیم.
  • خدمات حمل و نقل زمینی یکی از رایج ترین انواع روش های حمل و نقل بار است.
  • معاونت حمل نقل شهرداری تهران اعلام کرد که مترو و اتوبوس فردا (دوشنبه ۲۴ بهمن ماه) تا ۱۰ صبح رایگان است.

تمام قوانین و مسؤولیت های صاحب وسیله حمل (کریر) و فورواردر به روشنی قید شده و به نام CMR شناخته می شود . پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، خصوصاً شروع جنگ تحمیلی کارکنان حمل و نقل با تلاشی مضاعف و ارائه خدماتی بهتر و تقدیم صدها ، شهید و جانباز به دین مبین اسلام فداکاری و تعهد خود را به انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند . براین اساس صنایع مونتاژ خودرو برای اولین بار در شهرهای تبریز ، رشت و تهران آغاز به فعالیت نمود . این کارخانجات اغلب با مونتاژ قطعات خودرو و ساخت بعضی از قطعات بدنه تاسیس گردید و به مرور زمان دولت ایران به ایجاد صنایع جانبی و زیر ساختها پرداخت .

حمل و نقل دریایی

بدون حمل و نقل، ما نمی توانیم در دنیای پر سرعتی که داریم زندگی کنیم. حمل و نقل به ما این امکان را می دهد تا با دوستان و خانواده های خود بدون توجه به اینکه چقدر از هم دور هستند ارتباط برقرار کنیم. مردم می توانند با هواپیما یا ماشین به کشور دیگری بروند و مکان ها را کاوش کنند، غذاها را امتحان کنند، از موزه ها دیدن کنند و با همشهریان خود ملاقات کنند.

انواع کشتی‌های مورد استفاده در حمل و نقل دریایی از نظر مسیر

اکنون صاحب بار به مرکز پایانه های مبداء بارگیری رجوع می کند و تعداد کامیون جهت حمل بارهای خود و مقصد و نوع کالا را اعلام و درخواست وسیله حمل می نماید . در آن جا اعلام بار می شود ، رانندگان داوطلب آمادگی خود را با شرایط گفته شده اعلام می کنند و بار تُجار بدون وقفه حمل می شود . شهرداری موظف گردید قوانینی ایجاد نماید تا تسهیلات لازم را برای مسافران ایجاد نماید این قوانین شامل میزان کرایه ها ساعت کارکرد رانندگان و آئین نامه انضباطی بود و اولین گام در این راستا ، دریافت پلاک شناسائی خودرو بود .

همچنین دسترسی به آب های آزاد از طریق اقیانوس هند، قرارگیری در مسیر کویدورهای غرب، شرق و شمال و دسترسی به دریای خزر در شمال و دریای عمان و خلیج فارس در جنوب کشور از مزیت‌های مهم جغرافیایی کشور به حساب می‌آید. در حمل دریایی، با توجه به عواملی مانند نوع کالا، طول مسیر و غیره از وسایل دریایی گوناگونی مانند لنج، نفتکش و غیره برای ارسال بار استفاده می شود. با فعال سازی مجدد غرفه شرکت در منطقه خواف خراسان در کنار ۲۷ شرکت حمل و نقل در این منطقه و قابلیت صدور بارنامه، دریچه ای نو برای بازار حمل حفارس فراهم شد. به عنوان یک رویکرد اقتصادی برای حمل اقلام کوچکتر، حمل و نقل بار LTL به مشاغل اجازه می دهد تا بار خود را با سایر بارها ترکیب کنند، به طوری که مجبور نیستند هزینه استفاده از کل کامیون را بپردازند.